Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tříkolové rodeo: Ulítlá Fenomenální Ojedinělost Can-Am Spyder

Can-Am Spyder je natolik atypická záležitost, že se kvůli vám bude zastavovat i doprava, chodci do sebe budou vrážet a řidiči vám budou dávat přednost, i když nebudou muset.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Aliz Krobot

cucej mi prostředník .

Rvcucej mi polec(Y)

0/0
31.8.2008 11:42

--

už se rojí

už jsem na to čučel v brně, v barvě žluté vosy, souhlasím s kýmsi kdo psal je to hezký ale k ničemu.

0/0
21.8.2008 11:35

Ohap

Nic noveho

Myslim ze ten kdo si vzpomene na velorex - hadraplan tak asi musi uplne jasne videt stejnou konstrukci.  pricemz si myslim ze ta starsi ohadrovana verze byla lepsi a hlavne co se tyce konstrukce. Nedokazi si predstavit jak se v te nove verzi bude brzdit asi bych fakt mel strach ze prelitnu pres predni riditka. Pokud byl velorex patentovany mozna by mrel narok na nejake prasule.

0/0
18.8.2008 13:11

cassul

Re: Nic noveho

Hadraplán je něco jiného - šlo o to, postavit z domácích dostupných komponent levné vozítko pro invalidy. Kdo viděl někdy velorex bez "karosérie" nemůže tvrdit, že má s tímhle něco společného, kromě faktu dvou kol vepředu a jednoho vzadu. Tohle je motorka s přední nápravou...

0/0
18.8.2008 16:59

LiP23

Re: Re: Nic noveho

Velorexu je spíš podobné toto http://www.youtube.com/watch?v=38TFetQAe2o

0/0
26.8.2008 16:38

cassul

nevýhody obojího

Je to jen technická onanie, má to nevýhody auta i motorky. Nicméně je to zajímavé, hezké a k ničemu.

0/0
18.8.2008 12:02

Brutus

Re: nevýhody obojího

JJ kničemu to je, ale moderní je hromadit věci k ničemu... Takže odbyt bude ;-)

0/0
18.8.2008 14:59

pavelthelong

opravdu ulitlotina

u jizdniho kola v Asii je takova konstrukce celkem vyhodou (riksa), s nejvetsi pravdepodobnosti bude ale majitel tohohle stroje vozit ne zakazniky, ale blondyny s silikonovym breast- a faceliftem

0/0
18.8.2008 10:31

Jarda

Prima vecicka

Joo tuhle fajnovou vecicku jsem videl v Nemecku, paradoxne s ceskym cislem. Koukal jsem na to jako blazen, ale muze to bejt prima svezeni. Nicmene motorka je motorka.

0/0
18.8.2008 9:42

cbx

?

co je ČMN a proč v tabulce chybí základní údaje jako zrychlení z 0 na 100 (96) kmh a maximální rychlost?

0/0
18.8.2008 9:11

Fikos

Re: ?

To jsem taky nepochopil,zvlášť když u tohodle je to nejdůležitější!

0/0
18.8.2008 9:44

TT

Re: ?

CMN = Ceske Motocyklove Noviny

Zrychleni a max. rychlost se u technickych popisu motorek moc neuvadi a tohle je povazavany spis za motorku.

0/0
18.8.2008 10:10

Alex

Re: Re: ?

..tohle neni technický popisek, tohle je převzatá zvratka novinářů...kteří to radši překousnou, než by vytvořili něco svého..ještě deb.lnějšího. Server Auto jde pěkne do pr.ele.

0/0
18.8.2008 12:45

Dr.Ozd

Re: ?

Vzhledem k váze 316 kilo to bude oproti motorce hodně líné,106 k není zase tak moc.Odhaduji stovku tak za 5 vteřin,to je bída,to zvládne leckteré auto.Navíc jak je psáno,v koloně čekám jak blbec mezi ostatními plechovkami,takže suma sumárum je to úplně k ničemu.

0/0
18.8.2008 15:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.