Diskuze

Škodovky budou tankovat ze zásuvky

Volkswagen usilovně pracuje na svém prvním hybridním autě a lze jen těžko předpokládat, že by ve Škodovce vyvíjeli svůj vlastní elektropohon. Stejně jako u řady jiných technických částí dostane česká pobočka německé firmy nové koncernové motory. Hybridní škodovky tedy budou pravděpodobně tankovat elektřinu a naftu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

aaida

24. 8. 2008 19:10
a

zvyste tazbu hnedeho uhlia nech mate dost elekriny.pekna ekologia.nemate vo vlade zelenych,co?

0 0
možnosti
H2

Homer_ 2

21. 8. 2008 17:23
Hezké PR...

...slovo "Škodovka" apod. zaznělo dle zadání klienta ale jinak článek o houně...

0 0
možnosti

Ondra

24. 8. 2008 10:06
Re: Hezké PR...

Koukam nekdo chytry tady.

0 0
možnosti
C

Chemik

21. 8. 2008 14:41
Škoda i VW "trochu" pozadu

 Je jistě úžasné, že VW chce za 7 let vyrábět hybrid. Přitom stačilo nelikvidovat výrobu elektromobilu před 15 lety. Tehdejší favority přestavěné v Ejpovicích byly celkem nadějné, akorát dost drahé, protože automobilka kontrolovaná naftaři odmítla dodávat na sériově prováděnou přestavbu auta bez motoru, nádrže apod. (i za stejnou cenu jako kompletní!). Proto taky neuspěly. Přitom je to snad jediné české auto, které se vyvezlo i do Kanady a USA (a do Švýcarska se v té době jiné škodovky asi taky nevyvážely :-) ).

0 0
možnosti
G

Greybeard+

21. 8. 2008 0:39
Dvojnásobnou rychlostí to zvládne silový proud.

Může mi někdo vysvětlit, co tento výraz znamená?8-o

0 0
možnosti

5

21. 8. 2008 12:54
Re: Dvojnásobnou rychlostí to zvládne silový proud.

Asi silova pripojka treba 3x32A misto zasuvky 1x16A.

0 0
možnosti

Jouda

20. 8. 2008 23:54
elektromobil

Kdyby auta jezdily na baterky tak by zase hrozil úraz el. proudem. Hlavně při dopravních nehodách by auta často hořela při zkratu.

0 0
možnosti
PZ

me2di

21. 8. 2008 8:02
Re: elektromobil

Spis hrozi vybuch baterie prehratim........viz mobilni telefony

0 0
možnosti

Joj

20. 8. 2008 21:48
proč elektromobily ?

Je třeba si uvědomit, že elektřina je drahá. Pokud tedy nebude možnost se napojit třeba na veřejné osvětlení či dobíjet v PS ;-D Také z ekologického hlediska vycházejí mnohem lépe auta na spalovací motory.

0 0
možnosti

bobo

20. 8. 2008 22:00
Re: proč elektromobily ?

Proc elektrina? Protoze se nejlepe reguluje, skladuje, technologie pokracuje rychle dopredu (hnana vyvojem pocitacu, mobilu, atd). Me treba prekvapuje, ze se auto bude dobijet ze zasuvky, logictejsi mi pripada, pouzit spalovaci elektromotor jako malou elektrarnu;

Do ceny provozu automobilu s li-on bateriemi by se jeste mela zapociat nutna pravidelna vymena baterii, protoze soucasne li-on clanky maji zivonost cca 500 nabijecich cyklu. A vymenit tak obrovske bateriie nebude asi levna zalezitost...

0 0
možnosti

milan

20. 8. 2008 20:18
2015

2015, to je rok mnoha otazek: Kolik bude stat litr benzinu a kolik nafty? Kolik bude stat elektrina???? A nebudou tou dobou uz jezdit vsichni v toyotach a hondach, ktere takovy auta prodavaji uz dnes???

0 0
možnosti

Racky

20. 8. 2008 21:15
Re: 2015

Ono asi hlavne nejde o to aby to jezdilo. Myslim ze zadna naftova spolecnost nedovoli, aby se po silnicich prohanela ve vetsi mire usporna auta, nedejboze elektroauta, ktera muzou tankovat elektrinu z Uranu.. Myslim, ze tohle je takove lobby, ze alespon do roku 2020 proste nebude k sehnani poradne auto na elektriku. Dodavam, ze vodik neni spasa, i para je sklenikovy plyn.

0 0
možnosti

Petr

20. 8. 2008 17:33
VW

Titulek hodny iHeute - trapna reklama na Skodu, i kdyz puvodni clanek se Skodou nema nic spolecneho. Rec je o VW ne o vozech Skoda. To, ze VW bude mit seriove auto v roce 2015 ani zdaleka neznamena, ze to bude mit i Skoda. Je vseobecne znamo, ze Skodovka je vyrobni linkou pro vybehove platformy a motory v koncernu VW. To co uz nejde pouzit ve VW, protoze je to zastarale, montuje se do Schade a ryzuje se na tom dal. Nejmodernejsi technologie si nechaji pro sebe a do Schade se to dostane mozna v roce 2030.

0 0
možnosti

art

20. 8. 2008 17:37
Re: VW

Nemáš pravdu, do škodovky se výběhové motory ani platformy nemontují. Abys nemusel rejpat tak v ní nejezdím.

0 0
možnosti

Standa

20. 8. 2008 17:11
dobíjení baterie

já prostě nechápu, v čem je problém nechat dobíjet baterii za jízdy pomocí dieslového motoru - tak by se točení kol a síla dieslu využilo dvakrát.

pohyb směrem dopředu a dobití baterie

zauvažujte o tom, vy vývojáři

0 0
možnosti

remet

20. 8. 2008 17:13
Re: dobíjení baterie

slysels nekdy o zakonu zachovani hmoty a enegie? ;-D

sice bych ty Lipolky nabil, ale zase bys mel vyssi spotrebu na motoru (o ucinnosti takoveho nabijeni ani nemluve)

0 0
možnosti
MH

nelde

20. 8. 2008 17:02
Hybrid je blbost

Znamená to tahat sebou dva motory a dvoje zásoby. V první řadě je třeba si uvědomit, že většina lidí jezdí denně do 100km, tedy nabíjení doma přes noc, případně v práci toho řeší spoustu. Jasně, že to není pro auta parkující na ulici, ale to je také přežitek. Delší cesty se dají dělat výměnou baterie za nabitou - prostě vytáhnu baterii, vložím do "pumpy" a vyjede mi nová. Pokud má každá baterie svůj čip, tak se tím identifikuje majitel auta a je možné mu to naúčtovat. Stačí aby ty baterie byly kompatibilní. Pokud bude na takovou baterii dojezd aspoň 100 km, opět to pokrývá potřeby. A pro delší cesty by se mělo používat nějaké hromadné řešení - najedu na železniční vagon a nechám se dovézt. Cestou na vagonu mohu dobíjet. Nebo se upraví dálnice, aby bylo možné nabíjení za jízdy.

0 0
možnosti

remet

20. 8. 2008 17:09
Re: Hybrid je blbost

8kWh LiPo bude vazit +- 50kg... To neni jako tuzkovky do fotaku...

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...