Diskuze
Škodovky budou tankovat ze zásuvky
Děkujeme za pochopení.
aaida
a
zvyste tazbu hnedeho uhlia nech mate dost elekriny.pekna ekologia.nemate vo vlade zelenych,co?
Homer_ 2
Hezké PR...
...slovo "Škodovka" apod. zaznělo dle zadání klienta ale jinak článek o houně...
Chemik
Škoda i VW "trochu" pozadu
Je jistě úžasné, že VW chce za 7 let vyrábět hybrid. Přitom stačilo nelikvidovat výrobu elektromobilu před 15 lety. Tehdejší favority přestavěné v Ejpovicích byly celkem nadějné, akorát dost drahé, protože automobilka kontrolovaná naftaři odmítla dodávat na sériově prováděnou přestavbu auta bez motoru, nádrže apod. (i za stejnou cenu jako kompletní!). Proto taky neuspěly. Přitom je to snad jediné české auto, které se vyvezlo i do Kanady a USA (a do Švýcarska se v té době jiné škodovky asi taky nevyvážely ).
Greybeard+
Dvojnásobnou rychlostí to zvládne silový proud.
Může mi někdo vysvětlit, co tento výraz znamená?
5
Re: Dvojnásobnou rychlostí to zvládne silový proud.
Asi silova pripojka treba 3x32A misto zasuvky 1x16A.
Jouda
elektromobil
Kdyby auta jezdily na baterky tak by zase hrozil úraz el. proudem. Hlavně při dopravních nehodách by auta často hořela při zkratu.
me2di
Re: elektromobil
Spis hrozi vybuch baterie prehratim........viz mobilni telefony
Joj
proč elektromobily ?
Je třeba si uvědomit, že elektřina je drahá. Pokud tedy nebude možnost se napojit třeba na veřejné osvětlení či dobíjet v PS Také z ekologického hlediska vycházejí mnohem lépe auta na spalovací motory.
bobo
Re: proč elektromobily ?
Proc elektrina? Protoze se nejlepe reguluje, skladuje, technologie pokracuje rychle dopredu (hnana vyvojem pocitacu, mobilu, atd). Me treba prekvapuje, ze se auto bude dobijet ze zasuvky, logictejsi mi pripada, pouzit spalovaci elektromotor jako malou elektrarnu;
Do ceny provozu automobilu s li-on bateriemi by se jeste mela zapociat nutna pravidelna vymena baterii, protoze soucasne li-on clanky maji zivonost cca 500 nabijecich cyklu. A vymenit tak obrovske bateriie nebude asi levna zalezitost...
milan
2015
2015, to je rok mnoha otazek: Kolik bude stat litr benzinu a kolik nafty? Kolik bude stat elektrina???? A nebudou tou dobou uz jezdit vsichni v toyotach a hondach, ktere takovy auta prodavaji uz dnes???
Racky
Re: 2015
Ono asi hlavne nejde o to aby to jezdilo. Myslim ze zadna naftova spolecnost nedovoli, aby se po silnicich prohanela ve vetsi mire usporna auta, nedejboze elektroauta, ktera muzou tankovat elektrinu z Uranu.. Myslim, ze tohle je takove lobby, ze alespon do roku 2020 proste nebude k sehnani poradne auto na elektriku. Dodavam, ze vodik neni spasa, i para je sklenikovy plyn.
Petr
VW
Titulek hodny iHeute - trapna reklama na Skodu, i kdyz puvodni clanek se Skodou nema nic spolecneho. Rec je o VW ne o vozech Skoda. To, ze VW bude mit seriove auto v roce 2015 ani zdaleka neznamena, ze to bude mit i Skoda. Je vseobecne znamo, ze Skodovka je vyrobni linkou pro vybehove platformy a motory v koncernu VW. To co uz nejde pouzit ve VW, protoze je to zastarale, montuje se do Schade a ryzuje se na tom dal. Nejmodernejsi technologie si nechaji pro sebe a do Schade se to dostane mozna v roce 2030.
art
Re: VW
Nemáš pravdu, do škodovky se výběhové motory ani platformy nemontují. Abys nemusel rejpat tak v ní nejezdím.
Standa
dobíjení baterie
já prostě nechápu, v čem je problém nechat dobíjet baterii za jízdy pomocí dieslového motoru - tak by se točení kol a síla dieslu využilo dvakrát.
pohyb směrem dopředu a dobití baterie
zauvažujte o tom, vy vývojáři
remet
Re: dobíjení baterie
slysels nekdy o zakonu zachovani hmoty a enegie?
sice bych ty Lipolky nabil, ale zase bys mel vyssi spotrebu na motoru (o ucinnosti takoveho nabijeni ani nemluve)
nelde
Hybrid je blbost
Znamená to tahat sebou dva motory a dvoje zásoby. V první řadě je třeba si uvědomit, že většina lidí jezdí denně do 100km, tedy nabíjení doma přes noc, případně v práci toho řeší spoustu. Jasně, že to není pro auta parkující na ulici, ale to je také přežitek. Delší cesty se dají dělat výměnou baterie za nabitou - prostě vytáhnu baterii, vložím do "pumpy" a vyjede mi nová. Pokud má každá baterie svůj čip, tak se tím identifikuje majitel auta a je možné mu to naúčtovat. Stačí aby ty baterie byly kompatibilní. Pokud bude na takovou baterii dojezd aspoň 100 km, opět to pokrývá potřeby. A pro delší cesty by se mělo používat nějaké hromadné řešení - najedu na železniční vagon a nechám se dovézt. Cestou na vagonu mohu dobíjet. Nebo se upraví dálnice, aby bylo možné nabíjení za jízdy.
remet
Re: Hybrid je blbost
8kWh LiPo bude vazit +- 50kg... To neni jako tuzkovky do fotaku...
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...