- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
zvyste tazbu hnedeho uhlia nech mate dost elekriny.pekna ekologia.nemate vo vlade zelenych,co?
...slovo "Škodovka" apod. zaznělo dle zadání klienta ale jinak článek o houně...
Je jistě úžasné, že VW chce za 7 let vyrábět hybrid. Přitom stačilo nelikvidovat výrobu elektromobilu před 15 lety. Tehdejší favority přestavěné v Ejpovicích byly celkem nadějné, akorát dost drahé, protože automobilka kontrolovaná naftaři odmítla dodávat na sériově prováděnou přestavbu auta bez motoru, nádrže apod. (i za stejnou cenu jako kompletní!). Proto taky neuspěly. Přitom je to snad jediné české auto, které se vyvezlo i do Kanady a USA (a do Švýcarska se v té době jiné škodovky asi taky nevyvážely ).
Může mi někdo vysvětlit, co tento výraz znamená?
Asi silova pripojka treba 3x32A misto zasuvky 1x16A.
Kdyby auta jezdily na baterky tak by zase hrozil úraz el. proudem. Hlavně při dopravních nehodách by auta často hořela při zkratu.
Spis hrozi vybuch baterie prehratim........viz mobilni telefony
Je třeba si uvědomit, že elektřina je drahá. Pokud tedy nebude možnost se napojit třeba na veřejné osvětlení či dobíjet v PS Také z ekologického hlediska vycházejí mnohem lépe auta na spalovací motory.
Proc elektrina? Protoze se nejlepe reguluje, skladuje, technologie pokracuje rychle dopredu (hnana vyvojem pocitacu, mobilu, atd). Me treba prekvapuje, ze se auto bude dobijet ze zasuvky, logictejsi mi pripada, pouzit spalovaci elektromotor jako malou elektrarnu;
Do ceny provozu automobilu s li-on bateriemi by se jeste mela zapociat nutna pravidelna vymena baterii, protoze soucasne li-on clanky maji zivonost cca 500 nabijecich cyklu. A vymenit tak obrovske bateriie nebude asi levna zalezitost...
2015, to je rok mnoha otazek: Kolik bude stat litr benzinu a kolik nafty? Kolik bude stat elektrina???? A nebudou tou dobou uz jezdit vsichni v toyotach a hondach, ktere takovy auta prodavaji uz dnes???
Ono asi hlavne nejde o to aby to jezdilo. Myslim ze zadna naftova spolecnost nedovoli, aby se po silnicich prohanela ve vetsi mire usporna auta, nedejboze elektroauta, ktera muzou tankovat elektrinu z Uranu.. Myslim, ze tohle je takove lobby, ze alespon do roku 2020 proste nebude k sehnani poradne auto na elektriku. Dodavam, ze vodik neni spasa, i para je sklenikovy plyn.
Titulek hodny iHeute - trapna reklama na Skodu, i kdyz puvodni clanek se Skodou nema nic spolecneho. Rec je o VW ne o vozech Skoda. To, ze VW bude mit seriove auto v roce 2015 ani zdaleka neznamena, ze to bude mit i Skoda. Je vseobecne znamo, ze Skodovka je vyrobni linkou pro vybehove platformy a motory v koncernu VW. To co uz nejde pouzit ve VW, protoze je to zastarale, montuje se do Schade a ryzuje se na tom dal. Nejmodernejsi technologie si nechaji pro sebe a do Schade se to dostane mozna v roce 2030.
Nemáš pravdu, do škodovky se výběhové motory ani platformy nemontují. Abys nemusel rejpat tak v ní nejezdím.
já prostě nechápu, v čem je problém nechat dobíjet baterii za jízdy pomocí dieslového motoru - tak by se točení kol a síla dieslu využilo dvakrát.
pohyb směrem dopředu a dobití baterie
zauvažujte o tom, vy vývojáři
slysels nekdy o zakonu zachovani hmoty a enegie?
sice bych ty Lipolky nabil, ale zase bys mel vyssi spotrebu na motoru (o ucinnosti takoveho nabijeni ani nemluve)
Znamená to tahat sebou dva motory a dvoje zásoby. V první řadě je třeba si uvědomit, že většina lidí jezdí denně do 100km, tedy nabíjení doma přes noc, případně v práci toho řeší spoustu. Jasně, že to není pro auta parkující na ulici, ale to je také přežitek. Delší cesty se dají dělat výměnou baterie za nabitou - prostě vytáhnu baterii, vložím do "pumpy" a vyjede mi nová. Pokud má každá baterie svůj čip, tak se tím identifikuje majitel auta a je možné mu to naúčtovat. Stačí aby ty baterie byly kompatibilní. Pokud bude na takovou baterii dojezd aspoň 100 km, opět to pokrývá potřeby. A pro delší cesty by se mělo používat nějaké hromadné řešení - najedu na železniční vagon a nechám se dovézt. Cestou na vagonu mohu dobíjet. Nebo se upraví dálnice, aby bylo možné nabíjení za jízdy.
8kWh LiPo bude vazit +- 50kg... To neni jako tuzkovky do fotaku...