Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lotus vyvíjí dvoutakt na biopalivo

Ve spolupráci s několika partnery vyvíjí společnost Lotus Engineering speciální spalovací motor, který bude optimalizovaný pro použití biopaliv. Cílem je zvýšit efektivitu spalování biopaliv a naplno tak využít jejich potenciál a snížit jejich spotřebu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hagenbaden

Biopalivo

Proc se nekdo zabyva motorama na biopalivo, kdyz na vyrobu 0.75litru biopaliva je potreba energie v ekvivalentu 1litru nafty. To prece nedava smysl. Ekoteroristi nam to ale urcite vysvetli :-©

0/0
20.8.2008 15:55

JuraCRD

Re: Biopalivo

Biopaliva jsou největší omyl, někdo jejich prosazování dokonce nazývá zločinem proti lidskosti, protože díky tomu že my pálíme v našich autech obilí, v chudších zemích propuká hladomor. Navíc výroba biopaliv je extra neekologická a vyplatí se jen díky obrovským dotacím které do výroby cpe EU.

0/0
20.8.2008 23:53

janek

ach ten Češtin...

Milá redakce,

slovo nejoptimálnější čeština nezná,  používají jej jenom někteří poslanci a Vaši P.T. redaktoři. Opravdu to vypadá, jako kdyby na idnes (ale i v jiných preriodikách) pracovali jen cizinci a debilové...

Pro vaši informaci...optimum je 3tí stupeň od bene.

0/0
20.8.2008 14:29

kamil

Re: ach ten Češtin...

Tak to nečti !zajdi do knihovny tam ti bude dobře .Lidi co serfujou po netu a jen do každého rejou tu je dost Rv

0/0
20.8.2008 19:58

janek

Re: Re: ach ten Češtin...

Píši, protože doufám v ve zlepšení úrovně češtiny na internetu..tohle je to takový můj malý příspěvek ..čemu pomohl tvoje reakce? Ulevil sis?

0/0
20.8.2008 21:21

Vít

ZAKÁZAT DVOUTAKTY

Už dávno měli všechny dvoutakty zakázat. Jet za Trabantem, to je fakt vopruz :-© A že jich ještě jezdí dost Rv

0/0
19.8.2008 23:41

barbudo

Re: ZAKÁZAT DVOUTAKTY

... tušíte, co znamená dvoutakt?

0/0
20.8.2008 7:42

Homer1

Hezká žumpa na prachy.

Dojedou na emise, klucí britský...:-/

0/0
19.8.2008 22:39

barbudo

Re: Hezká žumpa na prachy.

... proč myslíte? To vůbec není nutné ...

0/0
19.8.2008 22:47

AKSAMIT

Re: Hezká žumpa na prachy.

Proc,z toho akorat leze vune smazenych hranolek.....;-D

0/0
19.8.2008 22:56

Trabush

2-stroke vorever

Já to říkám pořád, trabi je nesmrtelný...;-)

0/0
19.8.2008 11:39

Příspěvek bude smazán

Re: 2-stroke vorever

Už vidím, jak na křižovatce stojí vedle mě na pohled nadupaný fáro, z pod kapoty se ozývá hééndendendendendenden... a z vejfuku v tom rytmu namodralej kouř;-DR^;-D

0/0
19.8.2008 20:20

qiiz

a pak si nedej ...

Je to sice dobrý, ale nevýhoda přece jen bude. Jakmile se neurodí některý rok plodiny pro výrobu biolihu, cena se hezky vyšplhá nahoru... :-/

0/0
19.8.2008 10:54

syn zariciho spasitele

No nevim

To jsem zvedav, jak vyresi u tohoto dvoutaktu mazani, protoze pokud by pouzili klasicke ztratove mazani mastnou smesi, tak by asi nemeli sanci splnit emisni limity.

Kdyby radsi konecne postavili novy Esprit...;-(

0/0
19.8.2008 9:14

xJohny

Re: No nevim

Mazat se bude přeci řepkovym olejem :-)

0/0
19.8.2008 13:43

syn zariciho spasitele

Re: Re: No nevim

Aha :-).

Tak to potom jo ;-).

A pro tuning motoru doporucujeme extra virgin oliváč... R^

0/0
19.8.2008 15:12

Andee

Re: Re: Re: No nevim

A místo biolihu Finskou ;-D

0/0
20.8.2008 19:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.