- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To jsem netušil že audi R8 je supersport mám za to že je to spíše pseudosportovní auto nemůže se s italskými auto srovnávat vůbec v ničem,snad jen cenou.
R8 - motor: 4.2 FSI Quattro, 309 kilowatt, max. rychlost: 301 km/h, 0-100: 4,6 s, cena: 2,7 milionu.
California - Motor: Osmiválec V, 324 kilowatt, cena: 4,5 milionu.
No jo, 1,8 milionu je pár drobnejch..
Nějaká automobilka vyrobí pár kusů supersportu. Jiná vyrobí tuctové auto v počtu milionů ročně. Kdo na tom bude ekonomicky lépe ?
tak, staci se podivat jestli porsche kupuje vw nebo naopak :-)
jinak hodne techto aut, o kterych se tu pise, se vyrabi v ramci holdingu spolu s tou tuctovkou, snad jen ten vw nema nic, co by nabidl (teda krome oktavky a superba samozrejme)
jestli chcete psat o supersportech nebo o luxusnich autech. Michate hrusky s jabkama.
Jinak cokoli pod 200000 euro je dneska normalni tuctovka o ktere se nema cenu bavit. R8 nebo Porsche ma dneska uz kazdy kolotocar.