- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kreteni svezte se nekdy se supem a pak kecejte je to velmi dobre auto ja mel osobne a 4 a ted superba a reknu vam ze superb co na poruchovost,spolehlivost a jizdni konfort desetkrat lepsi
Zaklad za 900tis ? Takze v rozumny konfiguraci pres mega. Hosi hosi - za to muzu mit funglovku auto (z kategorie SUV i MPV, o klasickem osobaku nemluve), o kterym se Skodovce ani nesni..
Jo, ale tezko stredni tridu se sestivalem a 3.6 l motorem
koukám že se tu zase vyrojilo stádo velice dobře sociálně situovanejch odborníků a každej z nich bude jezdit minimálně Rollsem Jen tak dál pánové, pořádně to tady tý hnusný škodovce pro socky nandejte, ať všem ukážete, že VY jste ti nejlepší
Jak to může být světová premiéra, když ta V6 byla ukázaná už v Ženevě a na několika webech už byl dávno její test. Osobně jsem ji taky už projel...docela překvapila spotřeba, která se po týdnu pohybovala mezi 10-12 litry, což na čtyřkolku s pomalu čtyřlitrovým motorem nebylo vůbec špatné.
V Rusku auta s takhle starým a žravým motorem určitě kupovat budou, benzín je tam tak 10 Kč/l a Superb si veme 18 na 100 jako nic
Žere 10,0 litrů a je to moderní motor 3.6 VR6. Nejdřív si to ověř než začneš plácat nesmysly.
jojo, copak je to za ročník, výbava vypadá slušně
mezi Dongfeng a Lifan se nemohu rozhodnout. Pro Dongfeng mluvi to ze mu neupadavaji kola za jizdy a pro Lifan ze v nejvyssi vybave ma i kazetak s radiem.
Bude docela zajímavá životnost čínského "alobalového" auta, když ho dostane do rukou Rus na ruské silnici.
Ono provedení a konstrukce ruských aut má svůj důvod
"Ono provedení a konstrukce ruských aut má svůj důvod "
Opravdu to nesouvisi se stavem ruskych silnic. Rusove proste za SSSR nebyli schopni vyrobit dostatecne tenke a soucasne pevne plechy. A spousta z toho pretrvaca dodnes.