Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dacia obouvá pohorky: Sandero Stepway

Levné sandero za 180 tisíc odstartuje v Česku prodeje začátkem září. Na jihoamerický trh se ale už chystá i vyšperkovaná "terénní" verze. Jak už to tak bývá, omezily se terénní úpravy jen na vzhled. Pohon pouze předních kol zůstává.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dan

Jsem pro...

Mám Volvo a potrpím si na kvalitu,přesto říkám.že za tohle auto bych se nestyděl,je hezké,levné a snad i kvalitní,alespon jsem neslyšel negativní reakce.Uvažuji o něm jako o autě pro manželku.

0/0
11.10.2008 14:37

arnz

tak takhle vypadat nová Fabie...

tak takhle vypadat navá Fabie tak škodovka nemusí omezova výrobu... vypadá výborně a znám pár lidí co mají Dacii MVP a jsou spokojeni. takže tohohle bych se nebál.

0/0
5.10.2008 8:36

OndraTM

Celkem pěkné autko

MYslím, že své zákazníkjy najde. Dokonce bych se ani tolik nebál spolehlivosti, protože auta jsou to konstrukčně jednodušší, samozřejmě ale z dnešního pohledu trošku už zastaralá. Ale kdybych byl řemeslník a potřeboval kombíka, těžko najdu lepší volbu než je Logan a Sandero je přinejmenším velmi zajímavá alternativa k jiným malým vozům. Mimochodem ...byť mám německé auto a třeba frantíci se mi nelíbí...zamyslete se jak asi bude vypadat tako "nový" Golf s motorem 1.4TSI, s DSG, přecpaný elktronickýma sračkama za 8 let provozu ...obávám se, že to bude neopravitelné auto.

0/0
28.8.2008 18:29

__XXXX___

Moc pěkný auto

R^R^

0/0
28.8.2008 11:28

Gandalf007

Líbí

Řekl bych, že tento "off-road nádech" sluší designu vozu podstatně víc než klasickému Sanderu. Hodnotit kvalitu nebo spolehlivost žádného auta nebudu, dokud v něm neujedu alespoň pár tisíc km. Bylo by to přinejmenším pošetilé...:-)

0/0
27.8.2008 15:13

Rudi

Re: Líbí

s tim designem tedy plne souhlasim , vypada fakt vyborne R^

0/0
28.8.2008 9:35

Horways

.

To neni Dacia ale Renault. :-P

0/0
27.8.2008 14:03

Michal

1,6 122koní

Ty bláho .. kde vzal renault takovej motor ?? 1,6 122 koníků .. to snad nedává ani do svejch aut ..tak co to cpe do dacie???

0/0
27.8.2008 13:06

kubisek.no1

Re: 1,6 122koní

to bude žrát vzhledem k tomu že to pochází od renaltu takových 18 l na 100 a životnost tamk maximálně 60 tkm--- jako vlastně všechny ostatní motory renault

0/0
27.8.2008 14:01

Michal

Re: Re: 1,6 122koní

Tolik ne :-D ... asi to nebude žravější než ty co dávaj teď ..10.2l město :-D

0/0
27.8.2008 14:06

Blue

Re: 1,6 122koní

takový výkon odpovídá čtyř ventilům na válec a proměnlivému časování ventilů. takové motory běžně používá třeba Kia.

0/0
27.8.2008 14:23

Michal

Re: Re: 1,6 122koní

Přesně tak ...Kia a wv používaj takové motory. Jenže renault v jinym autu nic podobnýho nemá

0/0
27.8.2008 16:27

zdeněk

odborníci

To zas bude keců,jak je ta dacie nespolehlivá a jak nemá pozinkovanou karoserii ale takovýhle kydy většinou píšou škodovkáří,aby se utěšíli,že nemají nejhorší a nejpředraženější auto na trhu a že existují i horší varianty.Přitom zrovna tyhle auto jsou pro normálního člověka nezatíženého emocemi a pseudopatriotismem nejlepší volba.Pokud pominou bláboly přihlouplého souseda s fábíí před barákem budou určitě spokojeni.

0/0
27.8.2008 12:20

falonso

Re: odborníci

Naprostý souhlas,bral bych jí radši než fabii,to rozhodně.Ale já už vůz mám,před měsícem jsem si pořídil Renault Megane II 1.6 16V a spokojenost...Škoda že nepřišlo Sandero o půl roku dříve,měl bych novou káru za 200 tisíc...

0/0
27.8.2008 12:54

Auto

Re: Re: odborníci

Kvalitu auta naznačuje,pro který trh je zatím určeno.:-)

0/0
27.8.2008 12:56

zdeněk

Re: Re: Re: odborníci

ano to je pravda proto musí být dacia velmi odolná,musí vydržet hrubé zacházení,mizerné pohoné  hmoty a musí být skoro bezúdržbová a ne jako produkty např od VW které jsou stavěny pro skoro laboratorní provoz v optimálních podmínkách.

0/0
27.8.2008 13:00

HUHUbuntu

Re: Re: Re: Re: odborníci

Dovol abych se zasmál :) Renault(Dacia) jako symbol spolehlivosti :)  a taky bych rád viděl Renaulta co vydrží hrubé zacházení :)

0/0
27.8.2008 13:52

kubisek.no1

Re: Re: odborníci

Megane II? tak tim nejezdi raději rychlejc než 30, pak to přestává brzdit a když trefiš strom ve 40, máš motor mezi nohama. A co elektrický stahování oken? dobrý že?:(fungovalo jim vůbec v autosalonu a nebo to raději nezkoušeli? :) :) :)

0/0
27.8.2008 14:10

falonso

Re: Re: Re: odborníci

Mimochodem já strom určitě netrefim,ale při tvý očividný chytrosti pozor na to u tebe.Jináč koncernový plechovky VW bezpečný nejsou ani z poloviny co Renault,tak abys to ješte ustál --- ty motore mezi nohama...;-DOkna mam v el. všechny a je to bez problému,tak nevím,nejezdil jsi náhodou v Passatu?

0/0
27.8.2008 18:56

kubisek.no1

Re: odborníci

dacia= rumoňsky shit, osazený 10 let starou technikou z renaultu. ten kdo byl bohužal nucen jet R tak ví že to samo o sobě je děs(nemluvím o desingu). elektronika nefunkční, brzdy na úrovni škody favorit a když ve 40 narazíte do stromu, tak máte motor místo nohou(poslední generace megane, kdo nevěří mohu poslat fotky). Když se k tomu přidá pověstná rumoňská šikovnost, tak je jasný že se to ihned rozsyspe. dacie by se neměla prodávat

0/0
27.8.2008 14:07

spartaman

Re: Re: odborníci

Vypadá to, že tě Zdeněk přesně odhadl :-P

0/0
27.8.2008 14:23

zdeněk

Re: Re: odborníci

kubíšku demente zalez do léčebny a neopruzuj.

0/0
27.8.2008 14:58

jirka.k

Re: Re: odborníci

blbe tvoje vysněná škodovka je osazená 15 let starou technikou a ještě od blbýho výrobce jako je VW.

0/0
27.8.2008 14:59

falonso

Re: Re: odborníci

Jdi si vzít prášek...Brzdy u Renaultu bývají poslední dobou pěkně ostré,naproti tomu Octavia,to je jak když šlápnu do bláta a ne na brzdovej pedál.Tos asi jezdil ve velmi zanedbaný R5,a nebo nevíš o čem mluvíš...

0/0
27.8.2008 18:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.