Diskuze

Nové české auto: Kaipan 15 za 159 tisíc korun

Nejmenší česká automobilka Kaipan právě na pražské Štvanici představila svůj nový model. "Je to opět sportovní dvoumístný roadster," prozrazuje Michal Hradský, majitel firmy, která sídlí ve Smržovce v Jizerských horách. Dárcem "orgánů" pro českou novinku je tentokrát Škoda Fabia.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pavel

22. 9. 2008 11:31
test bezpečnosti

Docela zábava by byl nějaký crasch test ... myslím že průměrný výsledek bude 0 hvězdiček.

Do toho bych nesedl.

0 0
možnosti

pavelfrym

17. 9. 2008 11:03
verus k1

kdyz to srovnam ze slovenskym k1, tak nevim

0 0
možnosti

X

15. 9. 2008 19:01
Koupím to a dám si do toho 1.2 HTP

Jsem zvědavej jak to pojede :-)

0 0
možnosti

emylak

12. 9. 2008 19:25
Kdo stavi ten stavi

Myslim ze je to super zprava, zaklad z favorita me od tohoto vozu ponekud odrazoval.  A co se tyce zdejsich ohlasu v diskusi, zamyslete se prosim nez neco napisete. Myslim ze panove z Kaipanu radi prijmou vase lepsi designove navrhy, stejne tak uvitaji vasi aktivitu v pripade jednani s urady,aby mohlo byt auto homologovano. Pokud vim, tak uplne prvni kaipan stal 4 roky v garazi, tak dlouho trvalo urednikum, nez pochopili, ze auta nemusi delat jen velka fabrika. Zvlast kdyz se jedna o tak vystredni vozy, jakymi kaipan je.

K celkove koncepci vozu - starych fabii je tu pomerne dost, neni problem sehnat donor-car. Shanet kompletni streva treba s focuse by bylo drazsi.  Navic kdo chce skutecne narezove auto, sahne po Kaipanu 57 - replice LOTUSu Super 7, po zadnim nahonu. Toto je urceno pro zacinajici sportovni jezdce, ale neni to zadne orezavatko. Pomer vykonu pres 118 KW na tunu je velmi slusny. Kdyz uvazite ze Octavia RS dosahuje pouze 101 KW/t. Takze je jasne kdo vitezi

0 0
možnosti

Frank

4. 9. 2008 19:31
Design dělali v Číně?

Přední maska je hnus. Ta je dělána z tahokovu, jako "tuning" garážníků. Předpokládám, že to ani nemá homologaci.

0 0
možnosti

pes Jonatán

3. 9. 2008 22:12
cha chá

co to zase řešíte? to zase zablokovali diskuzi na novinkách nebo co?? prostě auto originál... mimochodem, kdo má v mém okolí fabii, pochvaluje si podvozek, nikdy jsem to neřídil, jen se vezl a paráda, kdo z vás, žvanilů, to vůbec kdy řídil?? ;-D;-D

0 0
možnosti

Auto

2. 9. 2008 21:19
sportovní

Náš sporťák:44kW-650kg-150km/h8-o

0 0
možnosti

Ne-fanda

5. 9. 2008 18:40
Re: sportovní

R^R^;-D

0 0
možnosti

Forrrest

30. 8. 2008 16:55
Pry "sportovnimi auty"

;-D;-D

0 0
možnosti

verstappen

31. 8. 2008 14:46
Re: Pry "sportovnimi auty"

právě jsem to sem chtěl taky napsat. V jednom odstavci je napsáno jak tam dávají motor o 44 kW a hned v dalším že o naftě neuvažujou, že vyrábějí sportovní auta ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

halalik

30. 8. 2008 11:07
159 tisíc versus 450 tisíc...

Jestli to chápu dobře, tak k té "stavebnici" za 159 tisíc, potřebuji navíc defacto ještě kompletní Fábii...8-o

Tak proto se mi ten cenový rozdíl zdál tak podezřelej...

0 0
možnosti

X

15. 9. 2008 19:02
Re: 159 tisíc versus 450 tisíc...

Koupíš díly z bouraček na vrakáči. Takovejch nabořenejch Fábek tam musí být mraky!

0 0
možnosti

MH

30. 8. 2008 10:31
Parodie na exkluzivní roadster?

Pokud pan šéf chce vyrábět malosériové exkluzivní auta, měl by:

1) Tvorbu designu zadat designérovi

2) Zvolit lepší platformu, na které auto postaví (z Favorita k Fábii je to jako z bláta do louže)

3) Představení auta veřejnosti zorganizovat na lepším místě než na nějakém parkovišti před kontejnery.

0 0
možnosti

MH

30. 8. 2008 10:31
Re: Parodie na exkluzivní roadster?

Sice se tím auto prodraží, ale najdou se lidé ochotní si ho koupit, kteří by si ho dnes nekoupili, jelikož je spíše cílem posměchu.

Od auta s designem dětského plastového šlapátka od rákosníků s motorizací z favorita nebo fábky se exkluzivita očekávat nedá.

Za 450.000 kč se dá pořídit BMW Z3 a to je auto, které se může označovat za exkluzivní roadster.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...