- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Docela zábava by byl nějaký crasch test ... myslím že průměrný výsledek bude 0 hvězdiček.
Do toho bych nesedl.
Myslim ze je to super zprava, zaklad z favorita me od tohoto vozu ponekud odrazoval. A co se tyce zdejsich ohlasu v diskusi, zamyslete se prosim nez neco napisete. Myslim ze panove z Kaipanu radi prijmou vase lepsi designove navrhy, stejne tak uvitaji vasi aktivitu v pripade jednani s urady,aby mohlo byt auto homologovano. Pokud vim, tak uplne prvni kaipan stal 4 roky v garazi, tak dlouho trvalo urednikum, nez pochopili, ze auta nemusi delat jen velka fabrika. Zvlast kdyz se jedna o tak vystredni vozy, jakymi kaipan je.
K celkove koncepci vozu - starych fabii je tu pomerne dost, neni problem sehnat donor-car. Shanet kompletni streva treba s focuse by bylo drazsi. Navic kdo chce skutecne narezove auto, sahne po Kaipanu 57 - replice LOTUSu Super 7, po zadnim nahonu. Toto je urceno pro zacinajici sportovni jezdce, ale neni to zadne orezavatko. Pomer vykonu pres 118 KW na tunu je velmi slusny. Kdyz uvazite ze Octavia RS dosahuje pouze 101 KW/t. Takze je jasne kdo vitezi
Přední maska je hnus. Ta je dělána z tahokovu, jako "tuning" garážníků. Předpokládám, že to ani nemá homologaci.
co to zase řešíte? to zase zablokovali diskuzi na novinkách nebo co?? prostě auto originál... mimochodem, kdo má v mém okolí fabii, pochvaluje si podvozek, nikdy jsem to neřídil, jen se vezl a paráda, kdo z vás, žvanilů, to vůbec kdy řídil??
právě jsem to sem chtěl taky napsat. V jednom odstavci je napsáno jak tam dávají motor o 44 kW a hned v dalším že o naftě neuvažujou, že vyrábějí sportovní auta
Jestli to chápu dobře, tak k té "stavebnici" za 159 tisíc, potřebuji navíc defacto ještě kompletní Fábii...
Tak proto se mi ten cenový rozdíl zdál tak podezřelej...
Koupíš díly z bouraček na vrakáči. Takovejch nabořenejch Fábek tam musí být mraky
Pokud pan šéf chce vyrábět malosériové exkluzivní auta, měl by:
1) Tvorbu designu zadat designérovi
2) Zvolit lepší platformu, na které auto postaví (z Favorita k Fábii je to jako z bláta do louže)
3) Představení auta veřejnosti zorganizovat na lepším místě než na nějakém parkovišti před kontejnery.
Sice se tím auto prodraží, ale najdou se lidé ochotní si ho koupit, kteří by si ho dnes nekoupili, jelikož je spíše cílem posměchu.
Od auta s designem dětského plastového šlapátka od rákosníků s motorizací z favorita nebo fábky se exkluzivita očekávat nedá.
Za 450.000 kč se dá pořídit BMW Z3 a to je auto, které se může označovat za exkluzivní roadster.