Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čína na autosalonu Moskva: sebevědomí a plagiáty

Sebevědomí čínským automobilkám na autosalonu v Moskvě rozhodně nechybí. Svá hranatá, uvnitř nijak voňavá a od pohledu ještě hůře vyrobená auta přijela do ruské metropole prezentovat spousta značek. Věřili byste, že jednou budou stát "číňani" vedle nissanů, opelů a mitsubishi?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jsk

Tohle směšné utěšování se, jak jsou čínská auta

"hranatá" a špinavá a mají jen ABS+EBD apod. mi připomíná utěšovánní  evropských výrobců ohledně japonských vozů. Ne za dvacet, ale za 10 let budou ínské vozy u nás smrtelně ohrožovat skodawerke a všechny ty voňavky z Francie a Reichu! Na to vemte jed!

0/0
5.9.2008 9:19

Todd Berrtuzzi

Koukám, že voliči ČSSD se vydali do boje za automobily

čínských soudruhů. ;-D;-D;-D

0/0
4.9.2008 14:04

baloun

Ach jo,

"Stojí za vysvětlení, že auto bez ABS už Evropě snad ani nepořídíte." No bodejť, když už ho nikdo neschválí k provozu...

0/0
4.9.2008 13:45

alg

made in china

Ono je úplně jedno kdo to vyrobí a kde se to vyrobí. Ale když se člověk podívá na crash test http://www.adac.de/adactv/test_technik/Crashtest_Brilliance_BS6.asp tak v tom přeci nemůže jezdit i kdyby to bylo zadarmo.

0/0
3.9.2008 9:42

USB_hub

Re: made in china

souhlas, ten crashtest je vazne osklivy :-/, srovnej to napr s testem na golf IV (coz je mensi a starsi auto) a ty vysledky jsou daleko lepsi...

p.s. za golf IV si dosadte co kdo mate doma/radi..

0/0
3.9.2008 11:02

noční dříč

japonci, korejci, číňani

Nejdřív kradli japonci, pak korejci a teď číňani. Já bych číňanům nic nevyčítal. Jen se chovaj jako japonci a korejci. [>-][>-] 

0/0
3.9.2008 1:05

ranní dřič

Re: japonci, korejci, číňani

souhlas, ted jim nadáváme, ale za pár let to bude stejný jako u Japonců a Korejců. Stačí srovnat korejská auta před deseti lety, stačilo tak málo a jsou konkurenceschopná.

0/0
3.9.2008 8:11

xxx

jj kradou všichni

no když se to tak vezme, tak kradou všichni, jak Čínani, tak Evropané..např. střelný prach a porcelán, ale o tom to je, kradou, kopírují, proč se srát se zdlouhavým vývojem, dnes jsou horší, zítra budou srovnatelná a pozítří budou lepší..(viz. Toyota), budte rádi, Čínani budou v budoucnosti průkupníci nových technologii..at žije Čína;-D

0/0
2.9.2008 21:25

kluboš

Re: jj kradou všichni

meleš pátý přes devátý.

0/0
2.9.2008 21:30

xxx

Re: Re: jj kradou všichni

(Y) a ty víš zas hovn*

0/0
2.9.2008 21:37

John Coffey

Re: Re: Re: jj kradou všichni

Mozna vi ho*no ale ma pravdu :-)

0/0
4.9.2008 18:48

vrchni

Re: jj kradou všichni

soude poslednich 5 let cinska auta se nikdy evropskym nepriblizi.

U japoncu bylo videt zejmena v 70-tych letech ze kazde nove auto je krok kupredu ve spolehlivosti, vykonu atd. Design tam byl a je porad druhorady. Cinane se soustredi jen na kycovity design, dokonalejsi kopirovani, radoby luxus ktery je spise k placi. Podstatne veci (technika) neresi vubec. To je rozdil oproti Japoncum a duvod proc se jim dari tak jak se jim dari.Rv

0/0
2.9.2008 22:31

noční dříč

Re: Re: jj kradou všichni

Japonci i korejci jezdili do 2 světový války akorát tak na prasatech. [>-][>-]

0/0
3.9.2008 1:07

burizon

čína...

drazí diskutéři... najděte si prosím rozdíl mezi slovy plagiát a kopie. jabka ani korejci nekopírovali ani nevyráběli plagiáty. oni licencovali výrobu různých technologických celků. v tom jest celkem zásadní rozdíl. tématu. čínských aut se nemá smysl bát protože:

1. neexistuje servisní síť a kvalitní tu ještě 20 let nebude. tedy spíš nebude nikdy...

2. bezpečnost těch vozidel je bez výjimky vysloveně tragická, o technice jako takové asi nemá smysl mluvit.

3. nejsou alternativou pro majitele 120 a favoritů protože tato sociální skupina nemá vůbec prostředky na auto. kde by vzali dvě kila na šunku z číny, když nemají ani pade na ohnílou felicii...

závěrem. čínské automobilky nemají skutečný zájem o evropu. stačí jim zaostalé rusko a vlastní trh, tam se budou spokojeně popelit další desítky let. náklady na vývoj konkurence-schopných vozidel by se jim nevrátily, proto taková auta nedělají. Rv

0/0
2.9.2008 21:15

lofas

Re: čína...

hahaha.... povíme si za pět let, ano?

0/0
2.9.2008 21:20

burizon

Re: Re: čína...

za pět let? no to třeba začnou používat výtuhy ve dveřích a z řidiče nezbude kaše při nárazu.

0/0
2.9.2008 21:23

joinoi

Re: Re: Re: čína...

Za pet let budou cinske vozy na urovni evropskych co se tyka bezpecnosti.

0/0
2.9.2008 21:28

jeď se tam podívat

Re: Re: Re: Re: čína...

Za pět let fakt ne. To spíš za patnáct nebo dvacet. V Číně nejde vzdělanost tak rychle dopředu. Kromě toho se klíčové technologie často nesmějí vyvážet - bez superpočítače prostě crash-test nespočítáte a o to víc potom stojí ta "optimalizace" metodou pokus-omyl. Crashnout dvacet aut zepředu a dvacet z boku už něco stojí ...

Výroba auta zdaleka neobnáší jen okopírovat design nebo ho nechat navrhnout Pininfarinou. O co tam jde nejvíc, je TECHNOLOGICKÝ PROCES výroby auta. Zvládnout výrobu reprodukovatelně v dobré kvalitě a hlavně ze spolehlivých součástí. (A na to musí být celá řada subdodavatelů, kteří to umějí. To za pět let nebylo hotové ani v malé České republice.)

0/0
4.9.2008 23:36

joinoi

Re: čína...

Mylis se. Japonci uvedli prvni auto na evropsky trh nekdy v 60tych letech. A deset let nato uz evropske zeme museli prijimat protekcionarska opatreni proti dovozu japonskych vozu.

"Zaostale" Rusko je nejvetsim a hlavnme nejrychlej rostoucim evropskym automobilovym trhem. Nejprodavanejsi modely jsou Focus, Accent, Auris.

Zaverem. Jsi tak trochu mimo.

0/0
2.9.2008 21:26

jj za 5 let

Re: čína...

Rusko, že je zaostalá? řeknu ti, že takový Rusko i Čína je mnohem vyspělejší stát než ČR, samozřejmě průmrnej plat je tam nižší, ale taky kolik lidí živí..ČR je například na 90% závislá na Rusku a jeho plynu od Gazpromu

0/0
2.9.2008 21:28

přišel jsem, viděl jsem, odešel

Re: Re: čína...

Bohatší ano, vyspělejší ne. U Číny lze mluvit o tisíc let starší KULTUŘE než v českých zemích, ale o vyspělosti určitě ne. Jak bys definoval vyspělost?

Nerovnoměrnosti v rozdělení bohatství jsou v ČR taky mnohem menší než v Číně nebo Rusku. Člověk musí vidět pár rozvojových zemí, aby pochopil, co má a oni ne.

0/0
4.9.2008 23:40

tom

Vize

za par let se budete divit a hlavne budete prekvapeni ze se auto da poridit treba za 100 tisic. Bude to realita akorat ze dneska jsme jeste ovlivneni skodovkou ktera ma obrovske zisky z tech kteri jeste nepochopili ze auto zacina byt spotrebni zbozi jako kazde jine. Bezpecnost je jina vec, spolehlivost podruzna pokud cinske soucastky budou stat 50 KC :-) teda pokud ta spolehlivost bude alespon nejaka

0/0
2.9.2008 21:01

maniac

Re: Vize

bla bla bla..........to si koupi jedine tupec.

0/0
2.9.2008 21:11

burizon

Re: Vize

no najdi si na netu jaký byl zisk škody auto a kolik vyrobila vozů, zjistíš, že na tom desetitísíce nemá... dá se ušetřit na vstupech. tak místo pevnostní oceli se na kastli použije laciný plech, místo drahých vysokopevnostních prvků pasivní bezpečnosti se použije vzduch (tedy nic), místo elektronických systémů se vezme 20 let stará specifikace ABS. místo plastů, které používají netoxické zpomalovače hoření použijeme něco levnějšího a tak se dá pokračovat dále... výsledkem je auto za 100 litrů, které je tvým snem. btw spolehlivost... třeba skůtry vyrábí čína desítky let, jízdních kol miliardy za posledních 50 let a zatím se to nenaučila ani na tak primitivních věcech. evropská auta jsou drahá, protože je drahý vývoj. když nemáš vývoj nemáš náklady.

0/0
2.9.2008 21:21

Auto

Nezájem.

Čínská auta mě nezajímají!:-©

0/0
2.9.2008 20:56

Kalimero

Re: Nezájem.

Čínská auta budou levná. Pořídí si je i lidé, neschopní vydělat více peněz. Na ulicích tak přibude neschopných řidičů. Pak tě začnou čínská auta zajímat, tedy v negativním smyslu.

0/0
2.9.2008 21:03

zostrelenyanjel2

Re: Re: Nezájem.

jj přesně...jestli k tomu lidi přistoupí tak jako k čínskejm hadrům (zní to dost absurdně, ale...) tak to bude na silnici veselý :-/ a vzhledem k tomu, jak jsou chčíňani zvyklý svoje krámy vyrábět, tak stoupne počet mrtvol dvojnásobně

0/0
2.9.2008 21:05

p

Re: Re: Re: Nezájem.

jsou zvyklý vyrábět vysokou kvalitu: adidas, elektronika .. jen se podívej na kolika značkových věcech je napsáno "made in china".

To že vyrábí i šunt je druhá věc ... bude to tak dlouho, dokud bude dost blbů aby ho koupily.

0/0
3.9.2008 0:16

Auto

Re: Re: Re: Re: Nezájem.

"Made in China" je na hodně výrobcích,ale věřit můžeme snad pobočkám věhlasných značek,kde výroba je pod jejich taktovkou.Noname šunt pomińme!

0/0
4.9.2008 17:21

joinoi

Re: Re: Nezájem.

Kalimero ty jsi taky clovicek neschopen vydelavat penize. Nebo jezdis Veyron? ;-D

Od kdy se ridicske umeni meri vydelkem? 8-o

0/0
2.9.2008 21:31

voj. Kouba

Re: Nezájem.

HLAVNE ZE TED JICH JE TAM MALO VID? TY "Y"NTELINGENTE;-D

0/0
3.9.2008 8:26

lofas

to je novinařina

Za ty antičínské články vám už asi někdo platí, ne? I hojte, už jste fakt trapní a ubuzí. Horší než bývala komančská antiimperialistická propaganda.

0/0
2.9.2008 20:54

zostrelenyanjel2

Re: to je novinařina

to už ty rejžožroutský značky tady maj dealery???? ;-D

0/0
2.9.2008 21:03

lofas

Re: Re: to je novinařina

Ale houby, na auta kašlu. Prostě mě dožírá ta trapná a neustálá antičínská propoganda. Přitom  ani jeden z nás by bez rýžožroutů tyhle příspěvky nepsal. Ať chceme nebo ne, jsme na nich ekonomicky závislí a ubohoučké články v tomto stylu na tom nic nezmění.

0/0
2.9.2008 21:17

jarass

ghh

Kia záruka 7 let,za chvíli Čína 10 let a Evropa se třese.Octávka je nej;-D

0/0
2.9.2008 20:06

cb

Re: ghh

Zaruka je pouze dozivotni.

0/0
2.9.2008 20:50

jahodove_ticho

Zotye Auto

To jsou kcháry! Nechtěl bych je ani kdyby byly bezpečný. To je design pro tříletý děti ne? A kde jsou fotky těch špinavejch bouráků? :-(

0/0
2.9.2008 19:57

ZZ21

Zajáímavé

Autor tohoto članku piše o čínských automobilkách jakoby nic neuměli. Nejsem fanda této země, ale ani se nenadějem a všichni redaktoři se budo rozplíva jaký udělala Čína pokrok,..... Dobře si to zapamatujte:-P

0/0
2.9.2008 19:45

Škodivka

4 kola

Mně připadají všechna auta nějak stejně. Snad jedině citroeni a peugoti jsou trochu jiné, ale ostatní je na jedno brdo. Možná ještě roomster a ford K mají divnější tvar. 

0/0
2.9.2008 19:28

Rebby

Re: 4 kola

Alfa Romeo? :-)

0/0
4.9.2008 19:47

Jouda

hm

Je celkem legrační ohrnovat nos nad nekvalitním autem v zemi kde statisíce řidičů brázdí silnice ve vozech Škoda 120 a Favorit ;-D;-D

0/0
2.9.2008 19:03

M27

Re: hm

Jo ale jak jsou to stará auta, mimo to kdo tady kopíruje a ještě blbě?

0/0
2.9.2008 19:18

zostrelenyanjel2

Re: Re: hm

R^

0/0
2.9.2008 21:06

eman zeman

musíte se s tím smířit

že za pár pet bude Čína vyrábět a dovážet do Evropy dobrá konkurenceschopná auta .

Tak jako dováží již skůtry, motorky a čtyřkolky ...R^

0/0
2.9.2008 18:54

honzyk

Re: musíte se s tím smířit

a kdo tvrí? že ty motorky, skůtry a čtyřkolky jsou kvalitní ?

0/0
2.9.2008 20:05

roghir

Trochu jinak

V diskuzi jiz bylo zmineno, jak kdysi kopirovala Toyota(a ostatni), ktera v te dobe mela stejnou povest jako nyni zminovana auta.

Nicmene i pres vysmesny ton recenze a vyjadreni "renomovanych" vyrobcu (ty byly zverejneny jinde) se nemohu ubranit tomu, ze je to takovy krecovity usklebek.

Ano crash testy jsou spatne, design vselijaky, ale cinane se to nauci delat. Nebude to hned, par let - hodne pokusu, ale potom uvidite co se bude dit. Verim tomu, ze i "nasi" nemecke skodovce nebude veselo.

Je jen otazkou casu, kdy se objevi auto s "rozumnym" pomerem cena vykon a lide to budou kupovat.

0/0
2.9.2008 18:44

Tomas

Re: Trochu jinak

Já bych to trochu poopravil - číňani se to nenaučí dělat, ale naučí se to pořádně kopírovat, aby se tomu dalo říkat auto.Rv

0/0
2.9.2008 19:02

M27

Re: Re: Trochu jinak

;-D bezeslov

0/0
2.9.2008 19:19

EWCZ+

Vzpominam,

jak se ve svem romanu "Kola" z let sedmdesatych Arthur Hailey vyjadroval o japonskych vozech s tim, jak jsou forove, nepresne sesazene a nebezpecne. Odsuzujici komentare v knize pronaseli sefove detroitskeho autoprumyslu. No - kde je Detroit, kde jsou nektere z tech slavnych znacek a kde jsou nyni ti Japonci...

0/0
2.9.2008 18:38

M27

Re: Vzpominam,

Jo dnes jsou Japonská auta jinde, Toyota hlavně. Ale nesmíme zapomínat že na tom pracovali možná 20 let!

0/0
2.9.2008 19:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.