Diskuze
Čína na autosalonu Moskva: sebevědomí a plagiáty
Děkujeme za pochopení.
jsk
Tohle směšné utěšování se, jak jsou čínská auta
"hranatá" a špinavá a mají jen ABS+EBD apod. mi připomíná utěšovánní evropských výrobců ohledně japonských vozů. Ne za dvacet, ale za 10 let budou ínské vozy u nás smrtelně ohrožovat skodawerke a všechny ty voňavky z Francie a Reichu! Na to vemte jed!
Todd Berrtuzzi
Koukám, že voliči ČSSD se vydali do boje za automobily
čínských soudruhů.
baloun
Ach jo,
"Stojí za vysvětlení, že auto bez ABS už Evropě snad ani nepořídíte." No bodejť, když už ho nikdo neschválí k provozu...
alg
made in china
Ono je úplně jedno kdo to vyrobí a kde se to vyrobí. Ale když se člověk podívá na crash test http://www.adac.de/adactv/test_technik/Crashtest_Brilliance_BS6.asp tak v tom přeci nemůže jezdit i kdyby to bylo zadarmo.
USB_hub
Re: made in china
souhlas, ten crashtest je vazne osklivy , srovnej to napr s testem na golf IV (coz je mensi a starsi auto) a ty vysledky jsou daleko lepsi...
p.s. za golf IV si dosadte co kdo mate doma/radi..
noční dříč
japonci, korejci, číňani
Nejdřív kradli japonci, pak korejci a teď číňani. Já bych číňanům nic nevyčítal. Jen se chovaj jako japonci a korejci.
ranní dřič
Re: japonci, korejci, číňani
souhlas, ted jim nadáváme, ale za pár let to bude stejný jako u Japonců a Korejců. Stačí srovnat korejská auta před deseti lety, stačilo tak málo a jsou konkurenceschopná.
xxx
jj kradou všichni
no když se to tak vezme, tak kradou všichni, jak Čínani, tak Evropané..např. střelný prach a porcelán, ale o tom to je, kradou, kopírují, proč se srát se zdlouhavým vývojem, dnes jsou horší, zítra budou srovnatelná a pozítří budou lepší..(viz. Toyota), budte rádi, Čínani budou v budoucnosti průkupníci nových technologii..at žije Čína
burizon
čína...
drazí diskutéři... najděte si prosím rozdíl mezi slovy plagiát a kopie. jabka ani korejci nekopírovali ani nevyráběli plagiáty. oni licencovali výrobu různých technologických celků. v tom jest celkem zásadní rozdíl. tématu. čínských aut se nemá smysl bát protože:
1. neexistuje servisní síť a kvalitní tu ještě 20 let nebude. tedy spíš nebude nikdy...
2. bezpečnost těch vozidel je bez výjimky vysloveně tragická, o technice jako takové asi nemá smysl mluvit.
3. nejsou alternativou pro majitele 120 a favoritů protože tato sociální skupina nemá vůbec prostředky na auto. kde by vzali dvě kila na šunku z číny, když nemají ani pade na ohnílou felicii...
závěrem. čínské automobilky nemají skutečný zájem o evropu. stačí jim zaostalé rusko a vlastní trh, tam se budou spokojeně popelit další desítky let. náklady na vývoj konkurence-schopných vozidel by se jim nevrátily, proto taková auta nedělají.
tom
Vize
za par let se budete divit a hlavne budete prekvapeni ze se auto da poridit treba za 100 tisic. Bude to realita akorat ze dneska jsme jeste ovlivneni skodovkou ktera ma obrovske zisky z tech kteri jeste nepochopili ze auto zacina byt spotrebni zbozi jako kazde jine. Bezpecnost je jina vec, spolehlivost podruzna pokud cinske soucastky budou stat 50 KC :-) teda pokud ta spolehlivost bude alespon nejaka
Kalimero
Re: Nezájem.
Čínská auta budou levná. Pořídí si je i lidé, neschopní vydělat více peněz. Na ulicích tak přibude neschopných řidičů. Pak tě začnou čínská auta zajímat, tedy v negativním smyslu.
lofas
to je novinařina
Za ty antičínské články vám už asi někdo platí, ne? I hojte, už jste fakt trapní a ubuzí. Horší než bývala komančská antiimperialistická propaganda.
zostrelenyanjel2
Re: to je novinařina
to už ty rejžožroutský značky tady maj dealery????
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...