Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Český hyundai má pět bezpečných hvězd

Nejnovější série crashtestů EuroNCAP hodnotila pět aut všech velikostí. Kromě Hyundaie i10, který se začne vyrábět v Nošovicích možná už letos, najdeme v poslední bezpečnostní EuroNCAP také dvě auta, která se v Česku prozatím oficiálně neprodávají: Lancii Deltu a Daihatsu Cuore. Rozbíjela se také auta do přírody a terénu: malý Renault Koleos a obrovský Mercedes M.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

gogo

Hehe

"Cesky Hyundai"

Auto vymyslene Korejci, vyrabene v Koreji je ceske?

0/0
14.9.2008 22:05

rafton

Euro NCAP a výsledky

Dnes Euro NCAP o bezpečnosti vypovídá jen okrajově. A je pro to několik důvodů:

1. Metodika je známá a tím jde auto "optimalizovat" na dobré testy

2. Hvězdy jsou udělovány v kategoriích, tzn. malé auto 5* a velké 4* neznamená že malé je bezpečnější (rozhoduje o hvězdičkách např. kontrolka pásů apod. a o následcích srážky hlavně typ srážky).

Takže to spíše vypovídá, že kdo nemá 5* tak dost kašle na zákazníka, že je líný auto na to "optimalizovat". Takže i tak to má vypovídající hodnotu.

0/0
12.9.2008 11:06

charlie

škodovky

Nevím jak na to budou reagovat přihlouplí majitelé škodovek.škodofky dosáhly  ve většině připadů s odřenými ušíma na  4 hvězdy eventuelně podvodem na 5.A to v době kdy většina normálních světových automobilek žádá dalčí hvězdy navíc,protože 5 nestačí.

0/0
11.9.2008 8:30

rudastraka

Re: škodovky

ses tak hloupej od narozeni??

5 hvezd udava jak je auto bezpecny pri narazu 64km/h, nic nevypovida o tom, jak je bezpecny pri vyssi rychlosti, treba pri 80.

robustni auta, ktere se snazi byt bezpecna i pri vyssi rychlosti muzou mit problem dosahnout na 5 hvezd pri testovany rychlost

z 5-ti hvezdickovyho auta muzes pri narazu 64 vylizt uplne nezranenej, ale pri 80 te muzou odvazet funebraci. z 4-hvezdickovyho auta muzes pri narazu 64 vylizt poskrabanej, pri 80 potlucenej, ale zivej. zalezi na tuhosti deformacnich zon

bmw5 ma taky 4 hvezdy

0/0
11.9.2008 9:39

charlie

Re: Re: škodovky

no je vidět že jsi škodovkář a přizpůsobil si vše svému.Kdyby ty zkoušky byly k ničemu tak by automobilky nedávaly horentní sumy na vývoj.Jen v klidu doufej,že při větší rychlosti ve škodovce přežiješ má známá nepřežila auto se rozpadlo na prvočinitele a o tom ty zkoušky jsou a proto je škodovka i přes podvody mizerně hodnocená.

0/0
11.9.2008 11:05

Kuba

Re: Re: Re: škodovky

Kde je Škoda mizerně hodnocená.8-o

0/0
11.9.2008 14:56

Delphi

Re: Re: Re: Re: škodovky

Euro NCAP.

0/0
12.9.2008 10:05

Krak

Re: Re: Re: škodovky

A ta tvoje známá, jak moc jí to trápí?

0/0
12.9.2008 10:08

Delphi

Re: Re: škodovky

Tak to jo, v Mlade Boleslavi vymysleji nejne novou matematiku, ale i fyziku. Takze auto, ktere je v 64km/h mene bezpecne (Skoda) jako jine ve stejne kategorii (treba i30), bude ve vyssi rychlosti 80 km/h zahadne bezpecnejsi.8-o To jsou veci. Zazrak z Mlade Boleslavi.

Tady je videt zakomplexovanost majitelu techto zastaralych a osklivych nemeckych vozitek.:-©

0/0
12.9.2008 9:50

mirek

Re: škodovky

jestli chceš napsat,že škodovky zbodované z nočníkový oceli jsou robusní tak jsi mně opravdu přivedl k smíchu u všech aut bych to věřil ale u škodovek vůbec ne ty mají k bezpečnosti hoooodně daleko bezpečný jsou možná jen na papíře.

0/0
11.9.2008 11:09

echo

Re: Re: škodovky

Typicky český malý mozeček, co si myslí, že se Škodovky vyrábějí z papíru. Dále netřeba komentovat.Rv

0/0
11.9.2008 14:54

BMW

Re: škodovky

Pohybujete se snad v automobilovém průmyslu, že tady plácáta takové "zasvěcené" pomluvy. Zkoušky nejsou podvodné, jak jste na to přišel. Proč s odřenýma ušima, tak to už vůbec není pravda. Auntomobilky nic nežádají.

0/0
11.9.2008 15:00

Delphi

Re: Re: škodovky

Ano podvodem - Roomster a jeho evidentne problemy s elektornikou airbagu. To je vseobecne znamy podovod Skody Auto.:-©

0/0
12.9.2008 10:05

rafton

Re: Re: Re: škodovky

Která automobilka neměla nějaké problémy? S novým modelem prakticky všechny.

0/0
12.9.2008 11:14

Delphi

Re: Re: Re: Re: škodovky

Takze je to vlastne v poradku, sice podvod, ale to prece teto nemecke automobilce radi odpustime:-©

0/0
12.9.2008 11:16

charlie

Re: Re: Re: Re: škodovky

měla škodovka folcvágen a ti podvádějí protože kašlou na vývoj ,bezpečnost a směrodatný je zisk nic jinýho.

0/0
12.9.2008 14:18

y

hjundaj v mercedes

zajimal by me test celni srazky "ceskeho" hjundaje versus mercede M.  jde jen o to spravne prelozit vysledky testu....

0/0
11.9.2008 0:18

charlie

Re: hjundaj v mercedes

no to by mě zajímala srážka např fóbie ,nebo chrochtu a to by si se divil.

0/0
11.9.2008 8:30

rudastraka

Re: Re: hjundaj v mercedes

u nas magor ve 180 rozpulil oktavku a spolujezdce. sam prezil

0/0
11.9.2008 9:40

Delphi

Re: Re: Re: hjundaj v mercedes

To neni o aute, to je o stesti. Ve 180 te nezachrani zadne auto, tam proste musis mit stesti.

0/0
12.9.2008 10:17

Atomas

Re: hjundaj v mercedes

Mohu nabídnout něco podobného: http://www.youtube.com/watch?v=6pVF1Wr7GLQ

0/0
11.9.2008 10:56

rafton

Re: hjundaj v mercedes

Základem je hmotnost auta. A budeme předpokládat podobné bezpečnostní prvky.

Je optimální variantou pro bezpečnost volit auto mezi 1200-1500kg. U tohoto auto může energie být pohlcena ještě jakž takž např. při srážce se stromem. U 3t těžkého auta již o uspěšném pohlcení energie pochybuji a ledviny se vám ocitnou v krku.

Při srážce dvou aut má podstatně větší předpoklady vyhrát těžší auto ale neplatí to 100% (např. úhlel srážky).

0/0
12.9.2008 11:24

Miroslav

Re: Re: hjundaj v mercedes

"1200-1500kg. U tohoto auto může energie být pohlcena ještě jakž takž

např. při srážce se stromem. U 3t těžkého auta již o uspěšném pohlcení

energie pochybuji"

z tohoto je vidět, že tomu vůbec nerozumíš, chce to dávat víc pozor na hodinách fyziky.

0/0
12.9.2008 15:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.