- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdejaký Jouda vidí do G.O. Podle toho to taky vypadá. Přidávání etanolu hurá!! A za půl roku přichází vystřízlivění, v podobě kácení tropických pralesů v Malajsii a jinde pro pěstování třtiny nebo kukuřice na výrobu etanolu. Zelení už nejsou pro smích!! Jejich vydírání je neskutečné. Platit a platit. Zakazovat a přikazovat. Jen aby CO2 byly nižší. Za 1000 let až bude přicházet další malá doba ledová budeme naopak skleníkové plyny draze vyrábět, aby se nám to tady tak moc neochlazovalo...ještě že všichni co jsme teď tady už budeme pod drnem...
Zajímavý postup - snižování emisí bude dosaženo dalším zvýšením hmotnosti vozu protože se přidají další a další zařízení která budou emise kontrolovat, omezovat atd. To že jejich přeprava zvýší spotřebu a tím emise se trochu vytrácí.
Mám pocit, že to jde nějakým divným směrem - když bude auto vážit 300 Kg tak mu samozřejmě bude stačit 20 Kw motor se spotřebou 2-3l/100Km a emisemi hluboko pod navrhovanou normou. Jenže to se nehodí do krámu.
tak uplne pravda to neni,s 20kW motorem vyvines s normalnim autem po rovine rychlost maksimalne 120km/h bez ohledu na hmotnost, navic 300kg ma casto jen posadka
dnesni auto aby nebylo brzdou v provozu musi mit aspon 100 koni bez ohledu jestli vazi o 100kg vic nebo min
vaha zvysuje spotrebu hlavne pri rozjizdeni, tohle bude behem 5-ti let resit rekuperace do superkapacitoru. z hlediska spotreby bude skoro jedno jestli auto bude vazit 1000 nebo 1500 kg, spotreba bude plus minus stejna
jeden den neco schvali, aby druhy den zjistili ze to je blbost a s velkou slavou to prehodnoti
nebo to je spis k placi??