Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Jak se jezdí na třímístné motorce Čechie-Böhmerland

Albin Hugo Liebisch, konstruktér motocyklů Čechie-Böhmerland, by se divil, kdo všechno dnes řídí jeho stroje. Nejdelší sériově vyráběné a jediné třímístné a čtyřmístné motorky na světě, kterých se dochovalo nanejvýš padesát, pochopitelně sedlají sběratelé, kteří je zachránili. A pak několik šťastlivců, kterým to hrdí majitelé čechií umožní. Jedním z nich byl redaktor MF DNES.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

virtual

15. 9. 2008 10:50
opravdu?

opravdu se to psalo s C s hackem? ;-)

0 0
možnosti

Magor Milda, Mgr. etc.

7. 9. 2008 19:44
Tu červenožlutou jezevčici Böhmerland znám dobře

jezdíval jsem na ní se strýčkem. Měla dlouhozdvihový motor 600 ccm od firmy Jap, který se obvykle montoval do plochodrážných motocyklů. Motory s malým vrtáním ale dlouhým zdvihem byly tehdy populární jako motory pro vozidla do hornatého terénu, velké setrvačníky pomáhaly udržet "švunk" i do delšího kopce. Strýček měl ještě sajtkáru, která připomínala Zeppelin, takže nás ta mašina mohla transportovat hned pět. Při plném obsazení však ta rychlost stačila zrovna na Aero 500- cililink, padesátka už byla hodně. V těch dobách ale stovkou jezdily jenom policejní Pragovky- šestiválcové zelené Antony, nebo vzácné Tatry osmičky.

0 0
možnosti
JH

iuos

7. 9. 2008 20:50
hmm

;-€;-€;-€;-€;-€;-O;-O zřírám se závistí, že jsi se na tom svezl... ;-)R^

0 0
možnosti
JH

iuos

6. 9. 2008 22:24
hmm

škoda, že k tomu není video...

i když možná naštěstí, protože ten způsob, jakým se sem videa dávaj, je otřesnej...

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...