Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Opel Agila je skvělý, ale moc drahý

Výborně jezdí, uvnitř je spousta místa a pod kapotou cvrliká živý motor. Zní to jako reklama, ale chyby se na tomhle miniaturním opelu hledají špatně. ...Nemít tak astronomickou cenu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Carl

.

zminovat se vubec o loganu je hrich, hnusnejsi auto jsem snad nevidel, to vypada jak fabia s navarenou radlici napredku

0/0
28.11.2008 14:12

dan

Suzuki

Ve většině musím s článkem souhlasit. Manželka má sice Suzuki Splash, což je stejné jako Opel jen s jiným logem:-), ale na malé auto do města (což byl základní požadavek) je uvnitř hodně  místa a je to opravdu dost živé. Cena byla na maličké auto vyšší, ale z výbavy vlstně vše, co v takovém autě je potřeba včetně klimy.  Já byl původně pro Yarise, ale tohle je lepší..

0/0
29.9.2008 23:19

p

hnus

Všim si někdo jak je to auto hnusný?

0/0
17.9.2008 17:39

tygr.karlos

Interiér

Zajímalo by mě, co je pro redaktora "obrovský" interiér. Je uvnitř místa jako v Mercedesu E nebo alespoň Passatu? Ne? Pak není ani náhodou obrovský. Že by se to dalo srovnávat s Fabií nebo o třídu větším golfem? Možná? Takže stísněnost nade vše. Věta ve smyslu, že si tam sednou 4 průměrně rostlí lidé mi nic neřekne. Kolik je ta průměrná výška? Mám 197cm, sednu si dopředu bez toho, že bych boural přístrojovku a dozadu bez vražených kolen do spolujezdce přede mnou? Fuj, nesnášim ty malý plechovky:-P Jo, mám komplex z výšky, ale do tohohle bych nesed ani se 160cm...

Tak jsem se vykecal, jinak mi to přišlo pěkně napsaný. Pro zájemce o miniauto do města to bude ideál;-)

0/0
16.9.2008 21:11

praktik

malý drahý - neprodejný

My si koupili Dacia Logan combi za 229.000,- Kč pro sedm lidí s 1.6 motorem v elektrice, abs, vaky a kufrem 700 / 2350 litrů a rozvorem 2905 mm. Tudle Agilu bych uvezl v mým kufru u Logana. [>-][>-]

0/0
15.9.2008 16:41

Hamrock

Re: malý drahý - neprodejný

Nevím, jestli svým příspěvkem hodláš rouzpoutat diskuzi a nebo sis opravdu Logana koupil. Každopádně když někdo chce auto do města tak si asi nebude kupovat Logana kombi ??? zkus občas myslet

0/0
15.9.2008 18:16

Andee

Re: Re: malý drahý - neprodejný

Navíc ne každýho zajíma auto konstrukčně o generaci zpět... nic proti Loganu, ale tak to prostě je.

0/0
15.9.2008 19:47

TomášM

Re: Re: Re: malý drahý - neprodejný

souhlasím

0/0
16.9.2008 9:44

lawal-11

Re: Re: malý drahý - neprodejný

Proč by neměl nějakej Logan být do města ? Já mám Mercedes S 320 CDI a ve městě nemám problém. 8-o8-o

0/0
16.9.2008 16:54

ttd

Re: Re: Re: malý drahý - neprodejný

Tak ses pochlubil a můžeš zase jít... :-P

0/0
16.9.2008 16:56

sasa

Re: malý drahý - neprodejný

Jsi praktik, to víš že jsi ...;-D;-D;-D

0/0
15.9.2008 22:23

Aneta

Re: malý drahý - neprodejný

Představ si, že velikost auta, objem kufru a podobné ptákoviny jsou věci, které 50 procent lidí fakt NEŘEŠÍ...X

0/0
17.9.2008 7:19

mates

cena

za kolik je dneska novej ceed 5d s motorem 1,4 80kW? za 290? jojo...

0/0
15.9.2008 15:01

Little Boy

Re: cena

To cumim, z 1,4 zdimaj 80kW.... Jinak jeste me prijde zajimavej fiat bravo za 299kkc, ten je ale v trosku slabsi motorizaci.

0/0
16.9.2008 6:55

Jura

Cena

za stejny penize bych koupil radeji Fiat 500 :-)

0/0
15.9.2008 14:52

Andee

Ehm...

Franta Dvořák opět perlí... do Corsy monuje Opel 1.2 od Fiatu, řádnou "opeláckou"... ;-D:-©Rv

0/0
15.9.2008 14:08

los

Re: Ehm...

A kromě toho i ten 1229ccm má velmi slušný výkon a je hodně úsporný. 5-6/100km. Co víc, kdoví jestli ten suzuki motor je vůbec lepší, protože porovnávat:

63 kW při 6000 otáčkách

a

59kW při 5600 otáčkách

není to samé ;-)

0/0
15.9.2008 14:31

Andee

Re: Re: Ehm...

Tipuju, že to srovnával s osmiventilem... což je sice absolutní blbost, ale pak by to VVT od Suzuki opravdu bylo o poznání lepší... kupodivu ;-) Ale od tohodle "specialisty" nic jinýho čekat nemůžeme.

0/0
15.9.2008 19:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.