Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dofoukat kola u auta? Problém. Kvůli cyklistům

Znáte ten pocit řidiče, když mu uchází pneumatika a s úlevou si dojede na nejbližší čerpací stanici, kde si ji dofoukne z kompresoru? Na některých místech v kraji začíná být bohužel tato služba minulostí. Vzduch prostě není. Ani zadarmo, ani za poplatek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bajker

Blbost

Já ti dám kvůli cyklistům ty debile!

0/0
27.10.2008 17:47

neo401

!!!

Autor tohoto článku je D-E-B-I-L

0/0
1.10.2008 13:08

qesob

:) to je kravina

kdyby řekl, že to ožírají divoká prasata, tak bych tomu věřil víc...;-D

0/0
29.9.2008 12:15

°°

:-)

Cyklisté jsou škodná na silnicích a teď už i u benzinek ...

0/0
26.9.2008 21:45

BenediktSpinoza

co je to za kravinu?

to si jako cyklisti sebou vozi nuz, aby mohli urezat tu koncovku? takhle blbou vymluvu jsem uz dlouho neslysel:-P

0/0
23.9.2008 12:29

qesob

Re: co je to za kravinu?

no jasně, v držáku mají místo pumpičky kudlu....;-D

0/0
29.9.2008 12:16

.:(Kratter):.

pumpy

Silnicni kola maj uzsi ventilek ale kdyz uz nekdo takovy kolo tak urcite ma svoji pumpicku doma a vubec nechapu proc by to kvuli tomu mel nekdo urezavat to uz spis delaj nejaky T-pci z prdele protoze si urcite pridou jako velky hosi

0/0
16.9.2008 21:15

Norman

cyklopumpa

Každý cyklista, který jezdí víc na kole než 10 km za měsíc, natož pak " přihřáté mouchy" ( jak je označuje vypatlaný Judas Priest) které najedou stovky km mesíčně, má doma, a to vám garantuju, kvalitní podlahovou cyklopumpu. Ta má adaptace jak na všechny druhy cykloventilků. Hadice u benzínek kradou solviňáci do svých dílen.

0/0
16.9.2008 14:08

p

Re: cyklopumpa

na kole jsem najel letos zatím přez 3000km a nemám podlahovou pumpu a ani sadu redukcí na všechny ventilky ... tak klid pane chytrák.;-D;-D;-D

0/0
17.9.2008 13:57

Judas Priest

Re: Re: cyklopumpa

No 3000 km sice nenajezdím, ale kolo u benzínky taky nafukuju. Kupodivu mají i dostatečný tlak a když jedu na kole s galuzkama (přihřátý dres ovšem nenosím ;-D ), mám s sebou redukci a koncovku co? Koncovku neuříznu protože vím že ráno tam budu nafukovat auto žejo...

0/0
18.9.2008 8:27

neo401

Re: Re: Re: cyklopumpa

Najezdím sice 7000km, ale co? Nikdy sem na benzince kolo nefoukal, protože proč?  Protože mám doma pumpu, abych mohl nafouknout duši když měním pláště, a hlavně proč? Protože nejsem debil abych sebou na vyjížďky vozil nůž fole!

0/0
1.10.2008 13:06

Franta

co je tohle za nesmysl?!!!

Asi 90% kol má dnes AUTOVENTILEK, tedy stejný jako kde? Na AUTE. Tedy ty koncovky tam co? Ano, pasují. Autor clánku je DEBIL. ;-€

0/0
16.9.2008 9:57

Judas Priest

Re: co je tohle za nesmysl?!!!

Myslím že ty výkonnější silniční kola s ouzkejma gumama co na nich jezděj ty přihřátý mouchy maj opravdu ventilek užší. Slušnej cyklista ventilek odšroubuje, kolo nafoukne a zase dá zpátky ventilek, což je ještě i akceptovatelné. Militantní přihřátá moucha to uřízne přestože je tato služba určena motoristům kteří za ni nepřímo platí. Imho jednou jsem rozbil hubu kofolákovi co ventilek urval když si chtěl nafouknout míč.

0/0
16.9.2008 12:56

p

Re: Re: co je tohle za nesmysl?!!!

cyklisté u benzínek nefoukají ... mají svojí pupičku která je i pohodlnější. Nehledě na to, že některé benzínky ani nemají dostatečný tlak ...

0/0
17.9.2008 13:59

muhaha

Re: Re: co je tohle za nesmysl?!!!

Pokud ma nekdo galuskovy ventilek, tak ma jiste i redukci na autoventilek za par korun. To je treba muj pripad a prihrata moucha nejsem, mam ho na horskem kole tlustochu.

0/0
1.10.2008 8:07

Pete

pan vedoucí je spíš blbec

 "Dělají to cyklisti. Koncovka hadice jim nejde nasadit na ventilek, tak ji uříznou. Zatím vzduch ještě nabízíme, náš vedoucí je trpělivý" ... co kdyby soudruh vedoucí pořídil hadice s různejma koncovkama (jsou tuším kromě autoventilku ještě další dvě možnosti) a cyklistům je nabídnul? Případně nabídnul redukci. ALE V ČESKU RADŠI ZRUŠÍ VZDUCH ÚPLNĚ.

0/0
14.9.2008 14:47

Judas Priest

Re: pan vedoucí je spíš blbec

A proč by to jako kua dělal? Aby mizely dražší koncovky? Nejsi náhodou taky jeden z těch co ty ventilky uřezávaj?

0/0
16.9.2008 12:52

muhaha

Re: Re: pan vedoucí je spíš blbec

Podle toho jak se tu projevujes, tak je urezavas ty abysis mohl nafouknou mic.

0/0
1.10.2008 8:12

Mr.B

Re: pan vedoucí je spíš blbec

Pan vedoucí provozuje benzínovou stanici. Až cyklisti budou jezdit na benzin... :)

0/0
17.10.2008 18:03

robert37

Ten kdo uřízně hadici je hlupák

Já když potřebuji na benzíně dofoukat jízdní kolo, vezmu si sebou šroubováček, kterým tu koncovku vyšroubuji, kolo nafoukám a pak vše uvedu do původního stavu. Uříznout je to možná jednodušší, ale to fakt udělá jen pako

0/0
13.9.2008 14:32

p

Re: Ten kdo uřízně hadici je hlupák

neni lepší si za 100kč koupit pumpičku?

0/0
17.9.2008 14:00

mira

Re: Re: Ten kdo uřízně hadici je hlupák

Lepší je vozit za 30-40 kaček redukci. Vozím ji našroubovanou pořád na ventilku a úplná pohoda, nafouknu si kolo úplně všude. ;-)

0/0
18.9.2008 13:15

erben3

Re: Re: Re: Ten kdo uřízně hadici je hlupák

Tak drahou? Já jí mám asi za dvacku.

0/0
1.10.2008 12:56

BenediktSpinoza

budto jsi idiot nebo si delas legraci

proc si nekoupis redukci, je podstatne skladnejsi a je to podstatne jednodussi, pitomce:-P

0/0
23.9.2008 12:32

Anonymous

a co vlastní přenosný kompresor accu

Nebavilo mě vláčet s sebou ruční pumpičku. Kompresor na 12V do autozásuvky jako nouzovka taky není špatný. Nejlepší je však accu kompresor. Mám ho 4 roky. Je to super, žádné kabely,perfektní koncovka/y. Hustím tím vše, od pneu, jízdích kol až po tlakovou nádobu na vodu. Prostě žádná dřina, pouze pohoda. Má zabudovaný tlakoměr, měřím však bytelným velmi přesným digitálním měřičem. Jinými slovy, chce to kvalitní zařízení, nástroje,slušně se vším zacházet a pak není problém, a to platí u všeho. Lepší řešit příčiny než důsledky.

0/0
12.9.2008 8:29

Sci-fi

Kompresor na 12V

Existují i malé kompresory na 12V do autozásuvky. Dřív jsem měl nožní pumpu, ale když se opotřebovala, tak ten kompresor byl v obchodě levnější než nová pumpa. U benzinky se kolo u auta dofoukne pochopitelně rychleji než přes ten malý kompresor (nebo nožní pumpou), ale už jsem tam také několikrát přišel o tlak v pneumatice kvůli vadné koncovce na kompresoru u benzinky. V takové situaci je ten minikompresor lepší než nasazování rezervy místo podhuštěného/prázdného kola. A bicykl s automobilovými ventilky se mi ještě na benzínce dofouknout nepodařilo - vzduch mi kvůli špatné hadici od kompresoru či její koncovce ušel z kola dřív, než jsem stihl kompresor pustit (a to jsem zkoušel dofouknout asi na 3 různých benzinkách, které byly pár metrů od sebe). :-(

0/0
9.9.2008 15:59

Juraj

cyklisty

řezat, řezat, řezat......svotoť jednu.

0/0
9.9.2008 13:05

muhaha

Re: cyklisty

Ja bych serezal tebe.

0/0
1.10.2008 8:11

lolek77

Nač potřebuje auto vzduch?

Co jsem přestal jezdit na Barumkách a kupuji auta s Micheliny nemusím dofukovat než auto prodám a koupím jiné.;-D

0/0
8.9.2008 21:27

Sci-fi

Re: Nač potřebuje auto vzduch?

To se vyplatí kupovat nové auto nejméně 4x do roka jen kvůli tomu, aby se nemusela dofukovat kola ? Nebo to auto stojí celý rok ve stodole na špalkách? ;-)

0/0
9.9.2008 15:47

divizni

Re: Nač potřebuje auto vzduch?

Král blábolů tohoto týdne !!!

zřejmě se stal managerem a dostal Passata ,nebo Octavii II :)

0/0
13.9.2008 10:49

Condomer

Re: Nač potřebuje auto vzduch?

přesně tak, taky jsem přesedlal z Barumek, a jak jsem je na jaře nasadil, tak jsem je ještě nemusel dofukovat, tlak je pořád stejný

0/0
19.9.2008 15:59

cari

Pozastaveni

Jedna vec je ze zakony takoveto lumparny nepostihuji, druha vec je ze ti co to delaji jsou HOVADA.

Jina otazka je, proc komresory nejsou osazeny redukci tlaku a druhou koncovkou pro "kolare" - Domnivam se ze by to cenu kompresoru nezvedlo o mnoho - nadad a navrh pro vyrobce kompresoru?

0/0
8.9.2008 18:58

Sallmi

Re: Pozastaveni

Cyklisti za to nemůžou. Můžou za to novináři, kteří jsou schopni vypustit takovej blábol. Ostatně, kdo ze čmeláků (rozuměj jezdců na MTB) nebo trekařů si dovolí jet bez pumpičky? Silničku neřeším, páč tu opravdu komresorem na čerpací stanici nenafoukáš, ani kdyby ses na hlavu postavil.

0/0
8.9.2008 20:36

nevděčnej strávník

Re: Pozastaveni

jakto, že to zákony nepostihují?? je to buď KRÁDEŽ nebo POŠKOZOVÁNÍ CIZÍHO MAJETKU a jsou to opravdu HOVADAR^

0/0
8.9.2008 21:25

Gandalf

Riziko pumpařů

Na benzince pravidelně foukám trekové kolo a je pravda, že při limitním tlaku zadního kola už kompresor občas nestíhá. Je možné, že jej takové opakované přetěžování poškozuje a právě tomu se pumpaři snaží zabránit. Ale proč to neřeknou narovinu?

0/0
8.9.2008 16:41

pepa

Re: Riziko pumpařů

Nekde maji cedule zakaz pumpovani kol......

0/0
8.9.2008 16:49

Fido

Re: Riziko pumpařů

Tak to je blbost. V kole u auta je tlak vetsi a kompresor to utahne. Spis ta koncovka nedokaze tlakem otevrit ventilek coz se u aut deje.

0/0
18.9.2008 17:06

doom

Re: Re: Riziko pumpařů

auto se většinou fouká na 2 - 2,5 atm., horské kolo se fouká na 3 - 4 atm a trek až do 6 atm. takže u auta větší tlak není

0/0
1.10.2008 8:06

Mr.B

Re: Riziko pumpařů

Cim vetsi kolo, tim mensi tlak, to nevite?

0/0
17.10.2008 17:57

Pepe

nesmysl

Opravdu u nekterych benzinek jsem se s tim setkal ale ten duvod je fakt totalni blbost.

Jak uz tady nekdo psal silnicku kvuli vykonu kompresoru s tim nenafoukas, a u MTB je i po uriznuti hadice na galuskovy ventilek k nicemu...

Uriznuti jedine pomuze na "stary" klasicky cykloventilek, ale ten uz z novejsich kol naprosto vymizel...!

Ja a jste jednu vec, urcite kazdy cyklista sebou bezne vozi na projizdku nuz 8-o ;-D

0/0
8.9.2008 15:13

pepa

Re: nesmysl

No ale zajimalo by me odkud vis, ze 

"Uriznuti jedine pomuze na "stary" klasicky cykloventilek"

0/0
8.9.2008 15:24

Snoopy

Re: Re: nesmysl

Protože ten se dá nafouknout, když přes něj přetáhneš hadičku a podržíš ho.

U těch galusek by po odříznutí hadice (pokud by měl dost silný kompresor), ale chtěl bych vidět borce, který by to na tom ventilnu rukou udržel...

0/0
8.9.2008 16:18

libor

Re: Re: Re: nesmysl

jenom debil reze hadici, kazdej cykloobchod ma v nabidce redukci na galuskovej ventilek, asi za 20 kacek volove.... ale je pravda ze od dob co jezdim na dobrej gumach na pumpe dofukuju max horaka.... v servisu mi dycky pri prezouvani zkontroluji tlak a mam na pul roku pokoj;-D

0/0
8.9.2008 22:32

muhaha

Re: Re: nesmysl

Tak si zkus nafouknou kolo bez koncovky.

0/0
1.10.2008 8:43

jarda.h

na omv

Si dojdu dovnitř pro hadici, nafouknu, hadici přinesu zpátky

0/0
8.9.2008 14:28

Sallmi

shrnutí

Autor článku je id**t, kterej neví o kolech vůbec nic, stejně jako odsluha čerpacích stanic. Kdyby něco věděl, tak by takovej nesmysl nikdy nenapsal. Silniční kolo kompresorem u čerpací stanice nikdo nenafoukne ne kvůli ventilku, ale kvůli tomu, že kompresor není schopný dát potřebný tlak. Horský, trekový nebo krosový kolo má zase autoventilky, takže odpadá důvod nepasování koncovky.

0/0
8.9.2008 13:51

roxxor

Re: shrnutí

bohuzel uz i trekovy a horsky kola maj misto autoventilku tu uchylarnu na galusky :-(

0/0
8.9.2008 22:01

Sallmi

Re: Re: shrnutí

To je vlastně pravda, ale kdo z jezdců MTB nebo treku jezdí bez pumpy a lepení? možná tak nějaká pipina, co si ani nevezme přilbu, protože by v ní vypadala blbě. Ta s sebou ale nevozí ani nůž :-/

0/0
9.9.2008 6:31

muhaha

Re: Re: Re: shrnutí

Hlavne nevim o nikom, kdo by mel galuskovy ventilek na MTB a nemel redukci.

0/0
1.10.2008 8:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.