Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tatra revival: nejblíže k návratu na silnice má kultovní 603

Slavná Tatra 603 se blíží návratu na silnice. V internetové anketě o nejoblíbenější vůz kopřivnické automobilky jednoznačně zvítězila před Tatrou 87, se kterou cestovatelé Hanzelka se Zikmundem sjezdili kus světa. Na třetí příčce se umístila Tatra 600, známější pod názvem Tatraplán.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Englishman

Pěkná blbost

Pokud to chtějí prodávat do světa, tak proč dělají průzkum v Česku? Přijde mi to jako pěkná blbost.

0/0
10.9.2008 10:54

roman

Re: Pěkná blbost

Naprosty souhlas. Toto je pitomost jako barak. Je to jen a jen management firmy, kdo rozhoduje, jaky produkt da na trh a za jakych podminek a zda vubec se takova vec vyplaci. A je to take management, kdo nese zodpovednost za rentabilitu takove vyroby.

Provadet jakesi pruzkumy v CZ kde zije 10m obcanu, vesmes chudych je k smichu.

Nebo snad az zacnou vyrabet co "narod" zada a nikdo to nekoupi pujdou zas zpet za temi "narodnimi" volici pro financni podporu na bankrotujici produkt?

Proc jste tam hloupi na Idnes a proc jim to zerete? Nebo jset snad take hloupi volici...?:-)

0/0
11.9.2008 13:56

peterpal@stonline.sk

A co Fatra a Matra?

Narodne auto si nazvite Krusnohorec.

0/0
10.9.2008 8:35

####

frantici ozivuji duch tatry...

idnes opet za opicema.

http://jalopnik.com/cars/la-auto-show/la-auto-show-faurecia-press-kit-323196.php

0/0
9.9.2008 17:47

Rejpadlo bahenní

Re: frantici ozivuji duch tatry...

Za opicema seš bohužel Ty. Zas kritizuješ. Článek o téhle Tatře zde byl víc než 2 měsíce nazpátek. Navíc je to jen ukázka nového progresivního designu na původní karoserii. To auto je jinak nepojízdné...

0/0
9.9.2008 23:33

bob

retro proc ne!

hlavně at to nepose-ou jak Vw s new-broukem...tam začli dávat TDI(Y)

0/0
9.9.2008 14:57

Septisin

Re: retro proc ne!

Co máš proti TDi v replice? Nebo snad toužíš po autu, které žere 18 litrů a výkon tomu neodpovídá?

0/0
11.9.2008 9:25

Speedy

Za 500.000

Za půl mega budu mít 603 po špičkové renovaci a auto budu pořád růst na ceně, kdežto replika za 800 litrů bude na ceně klesat, takže nač si ji kupovat.Zvlášť, když nebude mít vzduchem chlazenej osmivál. To je to co dělá tatru tatrou....

0/0
9.9.2008 8:20

iuos

hmm

jenže tu repliku si lidi nepořídí proto, aby jim rostla na ceně, ale aby jezdili s autem, který se jim líbí a je jiný, než ostatní...  

0/0
10.9.2008 8:40

fanda

Re: hmm

Jsi celkem trapnej...

0/0
11.9.2008 22:38

Zlý Soused

Kdyby radši

přišli s futuristicky tvarovaným elektromobilem, to by více korespondovalo s vizionářskou historiíí Tatry, než tenhle pseudoretro bastl.

0/0
8.9.2008 22:47

Performer

elektromobil

stejně si myslím, že k aerodynamickým tvarům osobních Tater se daleko víc než nějaký osmiválec hodí elektromotor. Dříve to nebylo možné, ale dnes....

to už by ovšem nebylo retro....

0/0
8.9.2008 21:26

hives

Nechapu

Tatru nechapu. Akorat ukazuje, jak na tom je spatne, kdyz si nemuze dovolit udelat moderni retro model ala Fiat 500 nebo Mini Cooper. Takto akorat devalvuje svoje puvodni vyrobky splacanim ruzne techniky.

0/0
8.9.2008 19:06

gol

zmena...

a kouknete se na pecko.. videl jsem uplne prvni scenu roberta rosenberga na planetrosenberg.com a musim uznat byla to docela prdel... juknete a odreagujte se od tehlech zvastu...

0/0
8.9.2008 18:40

Performer

Re: zmena...

vyhonil sis mozek z hlavy? :-)

0/0
8.9.2008 21:14

Kirken

Neeee...

Chce to motor Porsche vzadu a výkyvné polonápravy...:-)

0/0
8.9.2008 18:36

Performer

Re: Neeee...

je fakt, že motor Porsche (byť vodou chlazený) a převodovka z Porsche Carrera je snad jedniná přijatelná alternativa, když už tedy něco takového tvořit.....

Ovšem výkyvné polonápravy 8-o Ty snad nemá ani ta 603 ...

Prostě a jednoduše ať převezmou všechno z Porsche, karoserii ať dodá externí firma upečenou z carbonu, interier ať jim dodá jiná externí firma z kůže a dřeva.

No a za takových 5 až 10 mega by mohlo být slušně vypadající a jezdící retroauto (při té pár set kusové výrobě).

Co chtějí spatlat za těch avizovaných 800tis mi nějak není jasné.....

0/0
8.9.2008 21:23

petr stursa

Re: Re: Neeee...

Ehm, vzhledem k tomu, ze vykyvne polonapravy byly patentem tatry...

0/0
9.9.2008 11:50

vysoká tatra

bude seto startovat

knoflíkem v motoru jako správná 603ka?

0/0
8.9.2008 18:05

LUF

S těma 3ma světlama u sebe si to můžou v noci plést

protijedoucí řidiči s motorkou a s větší pravděpodobností se budou pouštět do riskantního předjíždění :-(

0/0
8.9.2008 17:39

cassul

Re: S těma 3ma světlama u sebe si to můžou v noci plést

což bude velmi nepříjemné, protože kdo má pořád leštit tu chromovanou traverzu, co to má vepředu místo nárazníku.

0/0
8.9.2008 17:42

rudastraka

T603

kolik z tech co hlasovalo v tom aute nekdy sedelo, a kolik z nich si to auto koupi??

nemel by se pruzkum delat spis mezi potencialnimi zajemci misto mezi zacinajicima pubertakama??

0/0
8.9.2008 17:00

performer

Re: T603

to si nikdo , kdo má všech pět pohromadě snad ani koupit nemůže - to bude auto typu: Ferrari na podvozku Pontiaku, Volha na podvozku BMW, a pod. Prostě šílená šaškárna. Daleko větší šaškárna než NewBeetle, New Mini a New F500......

0/0
8.9.2008 17:35

cassul

Re: Re: T603

Záleží, jak to bude vypadat. Pokud to zachová základní koncepci, mohlo by to být zajímavé, jinak souhlas.

0/0
8.9.2008 17:46

rymac

Re: Re: T603

Aby jste pak vy kritikové nechodili a závistí huby nekřivili.. Vsadím se že ti doma stojí Vochcáfka f super výkonným TDÝčku co táhne pěkně vocpoda...

0/0
8.9.2008 17:54

Kirken

Re: Re: Re: T603

;-D

0/0
8.9.2008 18:33

zh

87

Neni nad Tatru 87. 603 neni spatna ale pusobi moc mohutne a neohrabane.

0/0
8.9.2008 16:50

cassul

Re: 87

Taky bych preferoval osmičku, ale tvrdit, že 603 je neohrabaná bych si nikdy netroufl. Kamaráde, já to několikrát řídil, nedovedeš si představit, jak je to svižné a pohyblivé.

0/0
8.9.2008 17:11

performer

Re: 87

nejlépe působí T77 - sice to byla líná těžkopádná obluda, ale ten design byl famozní - takový nekompromisní.....

0/0
8.9.2008 17:31

JK

Re: Re: 87

V té době to rozhodně nebyla těžkopádná líná obluda. První prototyp vyjel v roce 1934, a v té době nebyl výkon 44kW a kroutící moment 132Nm nic obvyklého. To jsou dnešní průměrné hodnoty, i když auta neváží 1750kg...

0/0
8.9.2008 17:58

performer

Re: Re: Re: 87

nepatrně mladší 87 už ale znamenala výrazné zlepšení, když výkon spoupl na 55kW a hmotnost poklesla o několik set kg... 87 už ale podle mě není tak designově zvláštní jako 77.

0/0
8.9.2008 18:29

Performer

kdyby raději investovali do nové kabiny nákl. aut

Divím se že vymýšlí pikačoviny a zatím mají jejich nákladní auta kabinu 30 let starou jen faceliftovanou.... To vážně nechápu.

(to je jako kdyby ŠkodaAuto dodnes vyráběla Favority a chtěla se přitom blýsknout investicí do výroby retromotocyklů Laurin&Klement)

0/0
8.9.2008 15:14

kluboš

Re: kdyby raději investovali do nové kabiny nákl. aut

no, u vojenskyho nakladáku to je fakt závada.....

0/0
8.9.2008 15:58

performer

Re: Re: kdyby raději investovali do nové kabiny nákl. aut

jo je to závada i u Armaxu

0/0
8.9.2008 17:25

cassul

Re: kdyby raději investovali do nové kabiny nákl. aut

Já teda nevím, ale náklaďáky Tatra jsou o prostupnosti terénem, stoupání, brodivosti... Můžeš mít klimatizovanou boudu se superhyper výbavou, ale když zůstaneš viset uprostřed řeky někde v Rusku, jaký jsi byl?

0/0
8.9.2008 17:08

performer

Re: Re: kdyby raději investovali do nové kabiny nákl. aut

 ale nijak nesouvisí s tím co píšu.... tj. že primárně je potřeba investovat do toho co mě živí a ne do blbostí typu "laminátová 603 na podvozku Subaru". A že kabina Terna i Jamalu už chtěla náhradu před 10ti lety min. je zřejmé... Místo toho bude zase jenom další facelift......

0/0
8.9.2008 17:29

rymac

Re: Re: Re: kdyby raději investovali do nové kabiny nákl. au

Hlavně že ostatní automobilky co vyrábějí náklaďáky přijdou pokaždé s novým designem kabin protože je to to nejduležitější na autě pro těžkou práci :DD LOL hochuRv:-©

0/0
8.9.2008 17:57

performer

Re: Re: Re: Re: kdyby raději investovali do nové kabiny nákl. au

hele ty pobliťánku ukaž mi nějakou normální  automobilku, která má od roku 1982 stejnou kabinu.....

0/0
8.9.2008 18:31

P.

Re: Re: Re: Re: Re: kdyby raději investovali do nové kabiny nákl. au

Se podívej na nákladní Mercedesy, chytráku, taky žádné závratné změny. Důležitá je technika pod kapotou, chromované lišty ti fůru písku neodvezou! ;-D

0/0
11.9.2008 10:34

WIFI

no nic

takžže to bude nový auto, který bude mít jen zvenka tvar 603. To je o ničem, kdyby alespoň zachovali zásadní konstrukční prvky.

0/0
8.9.2008 14:18

Tom

Re: no nic

Taky si říkám, že je to pěkná hovadina a spíš to poníčí dobrou pověst Tatry. Nechápu, proč to nemůžou udělat komplet.

0/0
8.9.2008 14:47

Performer

Re: Re: no nic

někdy je lepší nedělat raději nic....

0/0
8.9.2008 15:15

cassul

Re: no nic

Silně se obávám, že takový tank s klasickým V8 vzduchovým motorem dneska nikdo do provozu neschválí. Normy na emise, brzdy a podobně se za těch čtyřicet let trochu posunuly. Takže budeme velmi rádi, když to bude mít vůbec motor vzadu a nebude to nějaká kulatá kastle na sériové oktávce 1,9TDi. Škoda myšlenky.

0/0
8.9.2008 17:10

WIFI

Re: Re: no nic

vzduchem chlazený motor jde pořád schválit, příkladem (i když větším) je nový motor do nákladních tater, který je rovněž vzduchem chlazený a přitom splňuje nejnovější euro normu

0/0
9.9.2008 7:18

body a neklid

800 tis. ?

No, za 800 tis. prodejní ceny (Y)to nemůže být nic moc, ledaže by každé auto firma dotovala ještě jednou takovou částkou...

0/0
8.9.2008 14:14

engels

7

mel jsem doma pujceno 613, byl jsem ji projet a nejakej hosik ve vytunenym golfu se mi lepil na naraznik a ze predjede, to jsem jel asi 90 na dvojku, tak jsme dal 3, seslapl plyn, tatra zvedla predek a golf byl v pr..li, pak 4 a bylo vystarano,  skvely vuz tatra

0/0
8.9.2008 14:09

xcruz

Re: 7

Měl jsem taky možnost řídit 613, všechno ok, jen ta spotřeba :-)

0/0
8.9.2008 14:49

cassul

Re: 7

Jojo, kobylky jsou kobylky, těch musí být stádo a táhnout pěkně odspoda. Objem ničím nenahradíš.

0/0
8.9.2008 17:06

rudastraka

Re: 7

hm, to auto ma jen nejakych 170 koni a s ridicem a s papalasem vazila skoro 2 tuny, takze kazdy druhy dnes auto ji da na prdel a s polovicni spotrebou.

ale na to ze je to stary pres 30 roku, tak to tehda byla kara

0/0
8.9.2008 17:06

cassul

Re: Re: 7

Spotřeba nikoho nezajímala, ale auto to bylo zatraceně svižné, to se neboj.

0/0
8.9.2008 17:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.