Diskuze

Tatra revival: nejblíže k návratu na silnice má kultovní 603

Slavná Tatra 603 se blíží návratu na silnice. V internetové anketě o nejoblíbenější vůz kopřivnické automobilky jednoznačně zvítězila před Tatrou 87, se kterou cestovatelé Hanzelka se Zikmundem sjezdili kus světa. Na třetí příčce se umístila Tatra 600, známější pod názvem Tatraplán.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Englishman

10. 9. 2008 10:54
Pěkná blbost

Pokud to chtějí prodávat do světa, tak proč dělají průzkum v Česku? Přijde mi to jako pěkná blbost.

0 0
možnosti

roman

11. 9. 2008 13:56
Re: Pěkná blbost

Naprosty souhlas. Toto je pitomost jako barak. Je to jen a jen management firmy, kdo rozhoduje, jaky produkt da na trh a za jakych podminek a zda vubec se takova vec vyplaci. A je to take management, kdo nese zodpovednost za rentabilitu takove vyroby.

Provadet jakesi pruzkumy v CZ kde zije 10m obcanu, vesmes chudych je k smichu.

Nebo snad az zacnou vyrabet co "narod" zada a nikdo to nekoupi pujdou zas zpet za temi "narodnimi" volici pro financni podporu na bankrotujici produkt?

Proc jste tam hloupi na Idnes a proc jim to zerete? Nebo jset snad take hloupi volici...?:-)

0 0
možnosti

peterpal@stonline.sk

10. 9. 2008 8:35
A co Fatra a Matra?

Narodne auto si nazvite Krusnohorec.

0 0
možnosti

####

9. 9. 2008 17:47
frantici ozivuji duch tatry...

idnes opet za opicema.

http://jalopnik.com/cars/la-auto-show/la-auto-show-faurecia-press-kit-323196.php

0 0
možnosti

Rejpadlo bahenní

9. 9. 2008 23:33
Re: frantici ozivuji duch tatry...

Za opicema seš bohužel Ty. Zas kritizuješ. Článek o téhle Tatře zde byl víc než 2 měsíce nazpátek. Navíc je to jen ukázka nového progresivního designu na původní karoserii. To auto je jinak nepojízdné...

0 0
možnosti

bob

9. 9. 2008 14:57
retro proc ne!

hlavně at to nepose-ou jak Vw s new-broukem...tam začli dávat TDI(Y)

0 0
možnosti

Septisin

11. 9. 2008 9:25
Re: retro proc ne!

Co máš proti TDi v replice? Nebo snad toužíš po autu, které žere 18 litrů a výkon tomu neodpovídá?

0 0
možnosti

Speedy

9. 9. 2008 8:20
Za 500.000

Za půl mega budu mít 603 po špičkové renovaci a auto budu pořád růst na ceně, kdežto replika za 800 litrů bude na ceně klesat, takže nač si ji kupovat.Zvlášť, když nebude mít vzduchem chlazenej osmivál. To je to co dělá tatru tatrou....

0 0
možnosti

iuos

10. 9. 2008 8:40
hmm

jenže tu repliku si lidi nepořídí proto, aby jim rostla na ceně, ale aby jezdili s autem, který se jim líbí a je jiný, než ostatní...  

0 0
možnosti

Zlý Soused

8. 9. 2008 22:47
Kdyby radši

přišli s futuristicky tvarovaným elektromobilem, to by více korespondovalo s vizionářskou historiíí Tatry, než tenhle pseudoretro bastl.

0 0
možnosti

Performer

8. 9. 2008 21:26
elektromobil

stejně si myslím, že k aerodynamickým tvarům osobních Tater se daleko víc než nějaký osmiválec hodí elektromotor. Dříve to nebylo možné, ale dnes....

to už by ovšem nebylo retro....

0 0
možnosti

hives

8. 9. 2008 19:06
Nechapu

Tatru nechapu. Akorat ukazuje, jak na tom je spatne, kdyz si nemuze dovolit udelat moderni retro model ala Fiat 500 nebo Mini Cooper. Takto akorat devalvuje svoje puvodni vyrobky splacanim ruzne techniky.

0 0
možnosti

gol

8. 9. 2008 18:40
zmena...

a kouknete se na pecko.. videl jsem uplne prvni scenu roberta rosenberga na planetrosenberg.com a musim uznat byla to docela prdel... juknete a odreagujte se od tehlech zvastu...

0 0
možnosti

Performer

8. 9. 2008 21:14
Re: zmena...

vyhonil sis mozek z hlavy? :-)

0 0
možnosti

Kirken

8. 9. 2008 18:36
Neeee...

Chce to motor Porsche vzadu a výkyvné polonápravy...:-)

0 0
možnosti

Performer

8. 9. 2008 21:23
Re: Neeee...

je fakt, že motor Porsche (byť vodou chlazený) a převodovka z Porsche Carrera je snad jedniná přijatelná alternativa, když už tedy něco takového tvořit.....

Ovšem výkyvné polonápravy 8-o Ty snad nemá ani ta 603 ...

Prostě a jednoduše ať převezmou všechno z Porsche, karoserii ať dodá externí firma upečenou z carbonu, interier ať jim dodá jiná externí firma z kůže a dřeva.

No a za takových 5 až 10 mega by mohlo být slušně vypadající a jezdící retroauto (při té pár set kusové výrobě).

Co chtějí spatlat za těch avizovaných 800tis mi nějak není jasné.....

0 0
možnosti