Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Tatrovce je všechno jinak, anketu vyhrála slavná Hanzelkova T87

V hlasování veřejnosti o tatrovce se zdálo být jasno. Na internetu s přehledem vyhrála legendární "šestsettrojka". Po přepočítání hlasů z kopřivnického muzea je ale všechno jinak. Celkovou vítězkou je T87 Hanzelky a Zikmunda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pitomec

tatra

tatra je a bude stalle kvalita to uznavam

0/0
30.11.2008 16:38

lolec

dobrá šaškárna

dobrá šaškárna, T87 jezdí v reklamě na mattonku co teďka začali dávat, takže je asi jasný proč MUSELA vyhrát :-) od idnesu promo zadarmo a že se z hlasujících udělaji volové... co na tom. FU tatra Rv

0/0
26.9.2008 21:49

JirKala

T603 se vyráběla až do roku 1975

Zdravím, Tatra 603 se vyráběla až do roku 1975 ;-), kdy již byla vybavena brzd. kotučema na všech 4 kolech a bezkontakt. zapalováním  8-o ...

Laicky se T603 dělí na model 1-3 = liší se hlavně přední maskou, přední kapotou a kapotou motoru, kapsami pro přívod vzduch a interiérem i když ve skutečnosti se jedná o 2 modely, kdy model dvě byl dvakráte modifikován... :-)

Jinak si myslím, že T87 je hezčí ta před 2.svět válkou, pozná se, tím, že má vysunuté přední světlomety /nejsou zapuštěné/, dává jí to větší šmrnc a není to "takovej větší Tatraplán"  :-)

 

0/0
24.9.2008 11:54

krakra

T603

No já teda myslím že vyrábět by se měla Tatra 603, T87 podle mě nic moc, to auto bude vypadat divně, mě připadá že to auto je moc úzké a vysoké.

Kde vezmou technický základ když to nebude mít  motor vzadu - tak to nebude ono.

0/0
21.9.2008 22:13

itučňák

Všem účastníkům ankety děkuji za vyslovený názor.

Ale vyrábět stejně budeme to, co chceme my....

0/0
15.9.2008 16:21

zu

Re: Všem účastníkům ankety děkuji za vyslovený názor.

takže Fábii

0/0
15.9.2008 23:00

Technik

Zpětná zrcátka, startování klikou?

Bude to mít zpětná zrcátka? Na některých fotkách nejsou, tenkrát se jezdilo bez zrcátek? A půjde to startovat klikou, jako původní modely? ;-)

0/0
15.9.2008 11:25

honda-man

Tatra je dycynky byla šrot

Kdo chce auto koupí si HONDU ! [>-][>-]

0/0
14.9.2008 20:54

hhh

Re: Tatra je dycynky byla šrot

Honda vyrabela v 30-tych letech lepsi vuz nez T87?

 Dej nejakej link ;-D

Jinak bud zertujes nebo jsi dement.

0/0
14.9.2008 21:44

NočníVrátný

Re: Re: Tatra je dycynky byla šrot

Je to majitel japonce kterej nedokáže uznat že japonci vyrobili svoje auto až po druhý světový válce. Navíc až do osmdesátých let jen kradli a kopírovali evropu.

0/0
15.9.2008 0:12

hogofogo

Re: Re: Re: Tatra je dycynky byla šrot

Alle ne. Uz pred valkou:

http://www.datsunhistory.com/home.html

0/0
15.9.2008 17:56

Brutus

Re: Tatra je dycynky byla šrot

Honda ? Tak tu má každej Tonda ;-)...

0/0
15.9.2008 7:05

vampiros

Re: Tatra je dycynky byla šrot

japonec az nakonec

0/0
15.9.2008 9:15

jonas

87

T87 neobjela cely svet. Jen Afriku a Jizni Ameriku. Ale i tak klobouk dolu R^

0/0
13.9.2008 23:34

Velký mozek vládne I.

Takový křáp, si může chtít koupit jedině naprostý úchyl

Kdyby radši vyrobili něco nového a moderního !!!:-©:-©:-©XXX

0/0
13.9.2008 22:50

jonas

Re: Takový křáp, si může chtít koupit jedině naprostý úchyl

Neplkej hlouposti. Neznas nerozumis.

0/0
13.9.2008 23:35

jannes

Re: Takový křáp, si může chtít koupit jedině naprostý úchyl

Tak tobě mozek rozhodně nevládne....

0/0
14.9.2008 16:39

martinek

tady je primovni clanek o tatrovce 603 a L200-morava

0/0
13.9.2008 20:16

martinek

Re: tady je primovni clanek o tatrovce 603 a L200-morava

http://osx.cz/Flying-revue/Historie/Morava-L-200-a-Tatra-T-603-Designove-skvosty-sedesatych-let

0/0
13.9.2008 20:16

MH

Papalášská T603

Tatrula 603 je designově dokonalá, prostě krása, které se nemůžu vynadívat, a o temném pobublávání jejího osmiválce ani nemluvě.[>-]

Jediné co mě udivuje je skutečnost, že někteří lidé nad ní ohrnují nos, protože v ní jezdívali komunističtí papaláši. Ale Mercedes, kterým jezdili nacističtí pohlaváři je už pro čecháčka OK? A co VW vzniklý na popud Hitlera, ten také nikomu nevadí? Tak proč tedy Tatra?

0/0
13.9.2008 16:06

čech

krása - paráda

Jo Tatry sou parádní, ta 87 je skvost. [>-][>-][>-][>-][>-]

0/0
13.9.2008 10:52

Herbrt Fon Platfuss

Vono je to jedno,

je to soukromá firma, tak ať si za svoje prachy vyrábí třeba repliku samohybnýho nočníku Eugena Sýse. Hlasování je ovšem opravdu v duchu demogracie. Kdyby to auto dostalo v muzeu jen jeden hlas, mohli zavést korekční koeficient 34000.

0/0
13.9.2008 7:17

řidičNo.1

jen si tady poplačte čecháčkové

Tatra je na marách a co bylo je dávno pryč. Mě je fuk že Tatra auta už nedělá a neumí. Já jezdím vod revoluce jen japonce 2 x Toyota, 1 x Nissan, 1 x Honda. A čecháčkům který vzpomínaj na starý časy se musim jen smát. Japonci si s českýma autama vždycky vytřeli zadek. [>-][>-]

0/0
12.9.2008 20:50

Fanda

Re: jen si tady poplačte čecháčkové

Tak si nejak nejsem jisty, jestli si stezujes nebo s chvalis....

0/0
12.9.2008 22:33

qazqaz

Re: jen si tady poplačte čecháčkové

aby ti z toho nezešikmili oči. BLBE!Rv

0/0
13.9.2008 1:06

lolek77

Re: Re: jen si tady poplačte čecháčkové

Bohužel má ale pravdu. Japonci v motorech přeskočili svět a i německá úsporná auta nedosahují jejich kvalit. Kvůli tomu se mu oči nezešikmily;-D

0/0
13.9.2008 8:49

čech

Re: Re: Re: jen si tady poplačte čecháčkové

Řidiči a Lolku vy ste chudáci. Když se v českých zemích jezdilo v automobilech třeba v Tatrách tak JAPONCI JEZDILI NA PRASATECH ! Japonci sou zloději. [>-][>-][>-][>-][>-]

0/0
13.9.2008 10:50

jonas

Re: Re: Re: Re: jen si tady poplačte čecháčkové

Rozsireny omyl. Japonsko bylo uz v 30-tyh letech pumyslobou zemi. nebo myslis ze Zera byli z bambusu? Ale uz v 1905 meli slusnou valecnou flotilu kterou porazili Rusko.

0/0
13.9.2008 23:37

pozorovatel z Polabské nížiny

Re: Re: Re: Re: Re: jen si tady poplačte čecháčkové

Ty omyle. Japonsko začalo vyrábět osobní auta až po 2 světový válce. Akorát Toyota vyráběla pár let od roku 1934 liceční Fiat.

Tak s těma JAPONCEMA na PRASATECH má pravdu. [>-]R^[>-]R^ 

0/0
14.9.2008 10:51

jojo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: jen si tady poplačte čecháčkové

;-D Tak Japonci litaly na Zerech ale jezdili na prasatech? R^

Ty jsi ale vul to snad ani neni mozne.

Japonci vyrabeli auta uz od zacatku 20. stoleti. Kuprikladu Datžsun

http://www.datsunhistory.com/home.html

0/0
14.9.2008 21:48

Hrosak

Re: Re: Re: Re: Re: jen si tady poplačte čecháčkové

Zera měly pokud si vzpomínám dřevěnou konstrukci takže možná i z bambusu byly :o))))))))))))))

0/0
15.9.2008 11:45

hogofogo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: jen si tady poplačte čecháčkové

Rika tvurce dvouplosniho stihace Avie ;-D

A letadlove lodi meli taky z bambusu?

0/0
15.9.2008 17:55

JirKala

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jen si tady poplačte čecháčkové

NJN, AVIE byla sice dvouplošník, ale i Fašisti, ji používali a tak jako mnoho našich patentů a výrobků /tank,letadla,auta Tatru také/ použili ve 2. svět válce..

No a Japonci díky paktu s Hitlerem využili licence a spolupráce !

0/0
24.9.2008 12:10

Asahi Jokomura

Re: jen si tady poplačte čecháčkové

Na to, že jsi japonec umiš celkem dobře česky. Jen by to chtělo trochu japonské slušnosti. Je vidět, že i mezi vámi Japonci se najdou nevychovaní hulváti. (Vzhledem k tomu, jak se vyjadřuješ o Češích tak ani trochu nepředpokládám, že jsi Čech byť jen z poloviny)

0/0
14.9.2008 15:56

honda-man

Re: Re: jen si tady poplačte čecháčkové

HONDA byla už v roce 1898 lepší než kostitřas TATRA. :-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©

0/0
14.9.2008 20:55

Snoopy

Re: Re: Re: jen si tady poplačte čecháčkové

ano, ano... vyráběli mnohem kvalitnější rikšy...

0/0
15.9.2008 13:57

t700

t700

a co takhle zmodernizovat T-700....... to by byla pořádná káááára. S pořádným 4,3 l vzduchem chlazeným motorem, by na západě čuměly jak péra z gauče   ;-D;-D;-D;-D

0/0
12.9.2008 19:57

Horways

.

Prostě si to udělali tak jak chtěli. Rv To ta anketa vůbec nemusela bejt. 8-o 8-o

0/0
12.9.2008 19:56

Sojer244

Pertinax

Tož mnoho ščesti s tem Pertinaxem, pane Koudelka :-)

0/0
12.9.2008 19:24

AKSAMIT

Co mi to jen pripomina...

aaa,uz vim.....to slavne losovani v karlovych varech..........;-D

0/0
12.9.2008 19:22

username

souhlas

osobně je mi to celkem šumák jak to dopadlo, ale přijde mi naprosto správné, aby vybírali auto ti, kteří jej zaručeně opravdu viděli a kteří je měli případně i možnost srovnat vedle sebe - tedy návštěvníci muzea. Hlas lidí, kteří vidí jednu fotku a spíše než tak z dojmu volí na základě známosti, je prakticky bezcenný.

Podle mého názoru by nejlepší bylo dvoukolové hlasování - internetový výběr ze všech, prvních 5 by šlo pak do hlasování v muzeu a pouze hlasy z muzea co to vidí vedle sebe by srovnali. Ale když vidím, že toto auto zvítězilo s přehledem i v muzeu a na internetu dopadlo druhé, tak je zřejmé, že by byl vítěz stejný.

0/0
12.9.2008 19:07

balalajka01

Re: souhlas

Hm, já byl v muzeu, viděl jsem obě auta a v internetové anketě volil T603.

Manageři prostě vynásobili hlasy jimi vybraného auta tolikrát, aby vyhrálo. Kdybych to věděl, tak se jim na to hlasování vys...eru. Ať jdou do (Y)

0/0
12.9.2008 22:06

guest

Re: Re: souhlas

Souhlas. Taky me pekne nastvali. Priste se taky na to hlasovani vys...eru.

0/0
15.9.2008 10:44

oki

T603 RULLES

Na tom že T603 je najkrajsie auto ktore bolo v komunistickej krajine vyrobene nikto nikdy nic nezmeni.

A nasobenie hlasov to je manazersky tah ekonomov ktorym vzdy vyjde vypocet aky si dopredu stanovia.

0/0
12.9.2008 16:36

Alf11

Prodej

Hlavně aby měli 4x víc taky kupců(Y):-©

0/0
12.9.2008 15:35

Pavel

Dvě různé ankety - proč je sčítat??

Na internetu hlasují jiní lidé, než ti, kteří navštěvují muzea autoveteránů. Pak se může (i když nemusí) stát to, že skupina internetových návštěvníků má jiné názory než skupina návštěvníků muzea.

Chybou podle mne je říkat, že to je jedna anketa. Oslovujete dvě různé skupiny lidí, tak se k tomu tak i postavte a říkejte: internetovou anketu vyhrála T603, zatímco anketu mezi návštěvníky muze vyhrála T87. Firma výsledky obou anket zváží a přihlédne k nim při rozhodování, který model vyrábět.

A to je vše. :-)

0/0
12.9.2008 14:59

Collin

Je to fér

Počítejte správně: Vynásobení 4mi (na internetu bylo 4x víc hlasů) se dá  hlasům z muzea

větší váhá, ale dostanou STEJNOU důležitost. Neboli je to fér, protože zvítězil

automobil, který byl *procentuelně* nejúspěšnější v různých typech anket.

Je to prostě fér, žádná věda v tom není. To uznávám i přesto, že jsem fandil T613ce.

BTW Ti co tvrdí že T67 je nevzhledná a bude neúspěšná, tak by si měli nastudovat fakta. Je to vůz který vyhrál mnoho velmi prestižních designérských ocenění. To že se někomu (včetně mě, přiznávám) zdá nevzhledný je daný dobou vzniku. Ale tehdy to byla špička.

0/0
12.9.2008 14:44

DeeKay

Je to fér

Přátelé, sice nevím, jestli za tím stojí touha Tatrovky vyrábět právě 87-čku, ale přece jenom mají v něčem pravdu: na internetu šlo hlasovat každý den znovu (a i já hlasoval několikrát), zatímco v muzeu mohli návštěvníci hlasovat jen jednou, že?

0/0
12.9.2008 14:21

koleis

Re: Je to fér

co jiného by za tím asi stálo?

konec konců si tu anketu mohli udělat rovnou jen v muzeu a nikoho s tím na netu neotravovat, když si nakonec stejně vycucli z prstu vhodný přepočet.

jako ten vtip o matematikovi, fyzikovi a účetním, kdy účetní odpověděl otázkou: a kolik chcete aby to bylo?

0/0
12.9.2008 14:39

koleis

něco tak trapnýho jsem dlouho nečetl !!!

;-O;-O;-O;-O;-O;-O;-O

0/0
12.9.2008 14:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.