Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Obydlí pracovních nomádů - karavan budoucnosti

Karavan, který bourá tradici klasických jednoduchých, ale účelných tvarů obytných přívěsů, navrhuje dvojice rakouských studentů. Na zářijovou výstavu karavanů v Düsseldorfu přivezli první prototyp. Několik pospojovaných krystalů připomíná karavan pojmenovaný Mehrzeller, což v překladu znamená vícebuněčný organismus.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dennys

Nic svetoborneho

Uvnitr reseno jakokazdy jinyprives, jen se spoustou zbytecnych hran, zvenku hruza.:-/

0/0
23.9.2008 21:42

pavelthelong

ach jo

pár diskutujících si myslí, že všude byli, všechno viděli a od všeho mají klíče......jasně, aerodynamiku to nemá zrovna propracovanou, ale nápadně se to podobá plochám "stealth" letadel, plavidel a podobně, čili asi dotáhnout do nějakého definitivního tvaru se to určitě dá (teda stále nevidím sice důvod, proč by přívěs měl být neviditelný na vojenském radaru;-D) Ale zadání má logiku, sám jsem ted objevil lékaře, který pracuje v SRN na námezdní bázi, tzn. 2 měsíce v Augsburgu, 3 měsíce v Peine atd. Pro něj je podobné řešení určeno, a "designerske" obytnaky se doposud nevyráběly.....dobrý nápad....

0/0
21.9.2008 12:17

jknedlik

jen na parkovani

Jestli to bude chtit pouzivat pracovni nomad, tak se asi nedoplati na benzin. Ty hrany museji pryc, jinak je to jen na stabilni parkovani. Hosi vystudujte si aerodynamiku , statiku a ekologii nez s tim slapnete na dalnici! Zpatky s tim na prkno.

0/0
19.9.2008 21:33

strašlivé pero

Méně elegance v nápadech a více píle ve studiu.

Pane rakouský "designere", stál jste někdy s karavanem nebo jen automobilem dva, tři dny pod borovicí? Nebo v blízkosti březového háje? A  to nemusí být ani moc blízko. S pozdravem český deigner.[>-]

0/0
19.9.2008 20:36

Pekny

Zajimave

To je docela hezky. ...  Myslim to auto co to tahne, ten zbytek je obluda a mel bych pocit jako kdyby to nekdo zacal lisovat.

0/0
19.9.2008 18:01

BT

Joke

;-D WTH co to je?!?!

0/0
19.9.2008 17:24

latu

ostre rohy

lol, a tech ostrych rohu vsude... na bezpecnost asi nikdo nemyslel...Rv

0/0
19.9.2008 16:49

jahodove_ticho

ale podíval bych se

jak do toho leze tlustá německá turistka, to by mohla bejt sranda :-)

0/0
19.9.2008 15:30

Horways

.

Je to hnusná obluda. :-© :-© :-© :-©

0/0
19.9.2008 15:12

Jana

Tohle bych nechtěla uklízet

všude se bude chytat prach a špína, voda nebude odtékat z prohlubní, no prima 8-o

0/0
19.9.2008 15:11

snoopy

Hezký, ale

..jezdit by s tim nechtěl. Již zmíněná areodynamika - ale nejde jen o spotřebu, ale i o to, že tvar je nepravidelný. Při rychlejší jízdě to potáhne do strany...

0/0
19.9.2008 14:44

Rubik1

Re: Hezký, ale

Přesně, kvůli bezpečnosti tohůe vůbec nesmí na silnici. R^

0/0
20.9.2008 0:01

Karel

Výhodu to má

Když to nabouráte, nikdo to na tom nepozná :-)

0/0
19.9.2008 13:33

Winebibber

Re: Výhodu to má

;-D ;-D R^

0/0
19.9.2008 13:49

Horways

Re: Výhodu to má

;-D R^

0/0
19.9.2008 15:12

Brutus

Vypadá to jako

pomačkaná pixla od barvy.:-)

0/0
19.9.2008 13:27

Horways

Re: Vypadá to jako

R^

0/0
19.9.2008 15:12

Podrazza

Svist!

Jak tak na to koukám, při silnějším bočním větru bude zřejmě legrace :-)

0/0
19.9.2008 13:12

cabadaj

Re: Svist!

Myslíš , že se do toho vítr  opře víc než do obdélníkové plochy ?

0/0
22.9.2008 14:15

kluboš

a co dál?

Udělat něco jinak neznamená udělat to dobře.

0/0
19.9.2008 12:24

Ladha

Re: a co dál?

tak tak

a ta aerodynamika .....

0/0
19.9.2008 12:42

bambam

Re: Re: a co dál?

s tou aerodynamikou je to fakt. Ale tenhle přívěs si spíš pořídí lidi pro parádu, protože vypadá originálně. Je to stejné jako s velkými auty náročnými na spotřebu... taky nikomu nevadí, že jsou auta, která dokáží mít třikrát menší spotřebu.;-)

0/0
19.9.2008 13:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.