Diskuze
Skútr je ve městě lepší než auto
Děkujeme za pochopení.
Pavel
Mají pravdu :-)
Skůtr používám celé léto a opravdu je to znát v peněžence. Je teda pravda že se vám cena skůtru nikdy nevrátí. Opravdu doporučuji takové vozítko do práce a na menší nákupy ps. je fakt že nemám rodinu
Fido
Skutr ve meste
Taky jsem o skutru uvazoval ale kde to nechavat pres noc? Kde to nechavat pres den kdyz na tom clovek dojede do prace? A kde to nechavat pres zimu kdy se na tom neda jezdit?
Na ulici na sidlisti by to asi dlouho nevydrzelo.
antikomunista
Re: Skutr ve meste
Ano, to je obvykly problem. U nas to s rizikem lidi nechávaj hned před vrátnicí areálu na očích hlídačů. I tak se občas nějaký ztrazí nebo ho někdo oholí. Na sídlišti pak nelze nechat nic, natož skůtr
Pilulkin
srovnani
A skutru jsem uvazoval asi pred rokem - bydlim asi 5 km od mesta, mam 2 deti ktere kazdy den vozime do mesta do skoly/krouzku/k_babicce atd.
Kdyz jsem si to propocital tak mi vyslo ze vlastnictvi skutru nema ekonomicky smysl.
Kvuli pocasi/zime stejne musim mit 2 auta, dale mensi dite (2 roky) nemuzu na skutr stejne vzit, a to nemluvim o zmenach pocasi (dest). S parkovanim a zacpami nastesti problemy nemam.
Pro mne je skutr na urovni tretiho dopravniho prostredku, ktery by byl vic pro radost a pohodli nez jako potrebny. Ekonomicky prinos spis zaporny, protoze pojistku a opravy na autech stejne platit musim a rozdil spotreby neni zase tak velky. Jedinny prinos vidim v tom, ze by to byla zaloha kdyz je auto v servisu, a pak taky pro radost.
antikomunista
Re: srovnani
Ano, s 2 dětma to nemá smysl. To vyjde levněji a lépe MHD. Jen s tím průserem, že to znamená školku za 28 minut místo 6 minut a na firmu za 35-48 minut s 2 přestupy místo 8 minut. Takže zase zvítězilo auto.
míša
už se vidím
jak v kvádru s dvěma taškama svištím ráno v Praze po magistrále a pak hledám, jak to ve městě někam šoupnu.
Franta
Re: už se vidím
Se převlíkej až v kanclu. Proč jezdit v kvadru uz z domova???
klokan
riziko
Taky jsem fanda, ale neznám nikoho, kdo by na skútru u nás v Praze neměl nehodu....
antikomunista
Re: riziko
i motorkář na skůtru je dárce orgánů, ale nejčastěji bohužel díky ostatním
xSMx
125ccm živé lásky.
Kluci, skútr(125ccm)pouzivam každý den a nemužu jinak,nez jen chvalit.//Vyhody:1.)Traffic-jam absolutne neznam–v zacpe krosim mezi autama,občas to vezmu přes chodnik.A to co, někomu trva 50 minut,udelam nekdy i pod 20 a ješte mam radost. 2.)Nic moc to nežere. 3.)A do kralikarny,plus do prostoru pod sedadlem a batohu,narvu s prehledem celej vikendovej nakup.(pravda,žiji a jezdim singl,jen vzacne ve dvou.)//Nevýhoda je v:1.) parkování(přes noc)–nechat to přes noc na ulici prostě nejde,v pripade panelaku potrebuješ nejakou uzamčenou zonu.(Ale když se snaziz,chces a hledas,tak něco najdeš.) A pak,2.)Když prší,neměl bys byt fajnovka-chce to pláštěnku uloženou permanentne v kralikarne.//Žiju ted dlouhodobe v Číně a tady,je to se skutrama mnohem,mnohem snazsi.S autem bych se tady po praci nikam nedostal.A az se vratim ,tak o skutru,který budu pouzivat v Brne,vazne uvazuji.Prioritou bude co sirka-je to to nejvetsi pozitivum pro presun v dopravni zacpe,kdy budes bruslis mezi auty.
xSMx
1/2 Patrim mezi zastance skutru.
Pročetl jsem si vaše prispevky a pravda asi je, ze skutry jsou v Cechach ješte v plynkach. A bude to chtit doufam jen cas – nez to vše kolem nich, ziska určitou image. Tady v Cine, stejne jak pisou kolegove nize o Zeneve a Barcelone, to pouziva skoro kazdej. (Zvlast oblibene tu v Cine jsou pak pak „elektrokola“ - ale na mne to bylo pomaly.) // Valim na skutru znacky JiangXiang mam ho uz mozna i z pate ruky, ma 10let, najeto přes 20.000,km a pocitadlo uz leta nefunguje. Dulezite ale je, že se to vejde uplne všude, jak mezi auta, tak na chodnik, a pak. V pripade, ze na tebe čeka meeting a ty zaspis, tak z toho v klidne dostanes i tech 100,-km/h – viz poznamka od: La Rambla nize, o rychlosti. O dopravnich pravidlech v Cine se vic nez 2 vetama zminovat nebudu – čínsky kolega mi řekl, ze pokud by blinkry/smerovky nebyli uz v základu, tak za priplatek by to ani nekupoval. (Semafory, jsou pak uz jen pohádka.)
MPík
Proč skútr do města
Na velký rodinný nákup skútr není, ale poměrně často je třeba zajet do obchodu pro něco, co se zapomnělo, nebo je náhle potřeba a takový nákup se v pohodě vejde do batohu nebo do boxu. Hraju fotbal, na zápasy jezdím kombíkem. Mít skútr, nechám auto v garáži.
antikomunista
Re: Proč skútr do města
Jó, to znám a snažím se naučit manželku že zapomenutá hořčice za 10,- Kč stojí při jízdě por ni autem hodinu života a stovku za auto navrch. Ale házej hrách na stěnu
MPík
Jaký skútr?
Jaký skútr s motorem do 50ccm můžete doporučit? (Cenove rozpeti do cca 30.000) Na co si mám dát pozor? Zatím jsem koukal na YUKI a KENTOYA.
mik
Re: Jaký skútr?
Vyplati se priplatit a nekupovat cinu, kvalitni a osvedcene motory a kvalitni zpracovani dela Piaggio, model FLY-50 poridis za 37.900Kc, po mensi uprave v cene 3000Kc dokaze jet nejen 50km/h, ale mnohem vic.
kluboš
kradez
zatimco auto necham spokojene pred barakem (ne ze by mi ho nemohli ukrast, ale stoji tam v rade s ostatnima, takze to miru rizika snizuje), skutra mi kdejakej Dežo odnese s kamaradem.
CTOKOKOTOB
Re: kradez
A co má co dělat Dežův skútr před Vaším barákem?
JuraK
Skútr je dobrej
Já jsem si pořídil skútr letos a je to paráda.Auto má prioritně k dispozici manželka s dětma a já mám doma druhé vozidlo když potřebuju někam jet.Druhé auto bych doma neuživil,ale skútr je v pohodě.
falonso
Re: Skútr je dobrej
Přesně moje řeč,takhle to ve vyspělých zemích funguje,bohužel zřejmě ještě nejsme vyspělá země.Jinak naprostý souhlas
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Prodej bytové jednotky 2+1 v rodinném domě, ul. Štěpničkova, Ostrava Michálkovice
Štěpničkova, Ostrava - Michálkovice
2 790 000 Kč