- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyby tomu autu udělali i modifikaci s pátými dveřmi místo sedanu se zachováním stejného prostoru kufru to by se jim zvedl prodej. Ale to ne.
nečekám, že se mnou někdo bude souhlasit, ale viděl jsem tu dneska jinou recenzi na auto, nového golfa. A stránce vzhledu se mě osobně líbí více Thalie.
Címž neříkám, že bych si jí koupil, ale pro někoho, kdo chce nové auto za zajímavou cenu co udělá svojí službu může být velice zajímavá.
A ano, pobavilo mi výslovně nezmíněné srovnávání se Škodováckým 1,2 HTP. Že by Thalie konkurence pro Fabii?
ať se člověku líbí jakejkoliv styl aut, tak na thalii coby nejvyblitějším autu všech dob se snad většina i shodne..
Aby mně cokoli od kosočtverců oslovilo tak by to muselo být jednoduché, snadno opravitelné, nerozežrané, levné a hezké. Zatim teda asi ne,.....
milulá thália se mi teda líbila daleko vide než tohle monstum
Prosím Vás jak to myslíte: uvnitř je ticho snad ještě větší....??? V thálii to řvalo vždy už při nízkých rychlostech....prosím o vysvětlení.
Srovnání : Škoda Fabia sedan - 2462 mm
Stará Thálie - 2472 mm
Nová Thálie - 2473 mm. Nechci se pouštět do dalších srovnávání, vím, že článek se týká nové Thálie, ale nikdy nemohu souhlasit s tím, že jízda se starou Thálií byla dobrodružstvím !!! Téměř ve všech článcích o Thálii se píše, že dokáže žehlit všechny nerovnosti, že je podvozek francouzky naladěn - právě proto, že byla původně určena i na ještě horší cesty. A pak se dozvíme ( většinou ), že nemá tak sportovně laděný podvozek jako Fábie. Je to ve všech srovnáních.
A ještě k motoru 1.2 16V - ten leží spoustě redaktorů v žaludku. Oni ( ne všichni ) by potřebovali chválit 1.2 12V z dílny VW, ale protože to objektivně nejde, tak se zaměřují na to, aby pohanili Renault.
Co u jednoho auta ( hlavně Škody ) je přednost, to u jiných je je nedostatkem.
souhlasim Fabie 1,2 je vysavač a né auto