Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pan továrník „Kaipan“: Název automobilky jsem koupil za dvě deci vína

Kaipan je třetí největší automobilka v Česku a vůbec největší ryze česká. Firma působící ve Smržovce začínala v roce 1992 a na silnice vypouští sportovní roadstery. Automobilka, kterou vlastní Michal Hradský, nyní přišla s novým modelem Kaipan 15.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tonny.p2

formule

radsi bych si nechal postavit neco takovyhodle

R^

http://www.sportovnivozy.cz/index.php?auto=formule&idvyrb=780&akce=detail

;-D

0/0
24.9.2008 17:17

iuos

hmm

pěkný, prostě auto pro radost...

0/0
24.9.2008 15:31

iuos

hmm

myslel jsem, že se nebaví o tom favoritu...   ;-)

0/0
24.9.2008 15:33

xxx

co bezpečnost

docela bych rád viděl test bezpečnosti ... kolik asi hvězdiček? asi nula.

0/0
23.9.2008 20:39

miata

Re: co bezpečnost

Auto bez střechy nemůže modernímu osobáku konkurovat, ale na druhou stranu - takovýmhle autem se jezdí pomalu 1. to fouká, 2. VŠICHNI KOLEM ČUMÍ, tak jim to člověk dopřeje 8-o a to je zase bezpečnější

P.S. Mám doma zahraniční konkurenci a jízda takovým autem je R^VR^

0/0
24.9.2008 12:37

wolfik

Závistivci

Je vidět že je tu plno závistivců kteří nikdy nedělali auta! jen blbě kecáte...zkuste udělat alespon pořádnou generálku auta a pak budete mluvit jinak Klobouk dolů před kaipanem a jeho týmem dělat v našich podmínkách jakékoliv auto je frajeřina!!!:-)

0/0
23.9.2008 17:55

zdanit naftu

kaipan 14 a 15 zabíjí katastrofální design

ten starší Kaipan, který je replikou Lotusu 7 ujde, ale stajně se na Caterham nechytá...

0/0
23.9.2008 10:50

Phantom2005

Kaipana si natlačte ...

... do ponožek! Já si chci postavit repliku Shelby Cobra od britské firmy Pilgrim Cars. Jenže díky debilní legislativě ČR je stavebnice této repliky považována za nový vůz a musí tedy plnit hlukové a emisní limity EURO 4 - a přitom v Británii můžete tutéž repliku vybavit replikou původního motoru (V8 Chevy Big Block 427 s karburací) a pak musíte plnit jenom normy pro původní motor.

0/0
23.9.2008 10:46

zdanit naftu

Re: Kaipana si natlačte ...

když chceš veterána, kup si veterána. Když chceš stavět nové auto (aneb šaškovskou repliku), plň normy pro nová auta. Mně to připadá fér...

0/0
23.9.2008 10:51

wolfik

Re: Re: Kaipana si natlačte ...

Ty jsi vůl:-©:-©:-©

0/0
23.9.2008 17:52

zdanit naftu

Re: Re: Re: Kaipana si natlačte ...

máš nějakej problém pobliťánku?

0/0
23.9.2008 20:43

wolfik

Re: Re: Re: Re: Kaipana si natlačte ...

Stebou ty prde:-©:-©:-©

0/0
25.9.2008 3:51

Phantom2005

Re: Re: Kaipana si natlačte ...

Nerozumíš tomu co jsem napsal? Obě země - VB i ČR - jsou členy EU. Obě země se v této problematice řídí legislativou vycházející z nařízení EU. Tak proč je ve Velké Británii možné dát do toho auta "starý" motor (starý konstrukcí, jinak jsou to fungl nové Edelbrocky), zatímco u nás to nejde - norma Euro IV platí tady i u nich!

0/0
30.9.2008 9:25

miata

Re: Kaipana si natlačte ...

jestli se ti to podaří dotáhnout, tak ti budu fest závidět... Shelby Cobra je můj sen R^...bohužel pořádný kus je mimo moje možnosti :-(

0/0
24.9.2008 12:43

Phantom2005

Re: Re: Kaipana si natlačte ...

Už jsem to vzdal - ne že by na to nebylo, ale: stavebnice cca 550000,- včetně dopravy, cla a DPH, bez motoru a převodovky. "Pořádný" motor, který současně splňuje EuroIV, je LS2 (např. nová Corvette), k němu je potřeba převodovka, která zvládne výkon+krouťák: komplet LS2 + Tremec T56 je cca 400000,- včetně dopravy, DPH a cla. Procedury ke schválení do provozu jsou za dalších min. 70000,- a po zaplacení ani nemáš záruku, že to někdy pustí na silnici!

Takže asi opravdu půjdu cestou veterána, v USA jsou pěkné kusy k mání a ceny nejsou vražedné.

0/0
30.9.2008 9:33

Pete

a co Gordon ?

Taky česká výroba, střeva z Forda a narozdíl od Kaipana je to nádhernej remake Aero 50.

www.gordon.cz

0/0
23.9.2008 9:01

zdanit naftu

Re: a co Gordon ?

laminátová retrošaškárna ....  nechápu, kdo v tom může jezdit...

0/0
23.9.2008 10:52

Jirka S.

Re: a co Gordon ? -

Cena nového modelu Gordon, je asi 2,2 milionu korun. Tedy za 1 Gordon si pořídíte asi 8 Kaipanů - To jen tak pro srovnání.

0/0
23.9.2008 11:13

Vilém Hynek Jarmila

Re: Re: a co Gordon ? -

Jednak je Gordon levnější (startuje to myslím někde lehce nad milionem), jednak Kaipan nestojí 275, ale minimálně cca 450tis. Kč. Chápu, že je to jinej segment, vintage oproti sportu, ale troufám si tvrdit, že Gordon je o dost dotaženější.

0/0
23.9.2008 19:16

krakra

Re: a co Gordon ?

Pokud vím tak projekt Gordon je na pokraji krachu, prej ten jeho tvůrce je pěknej debil.

0/0
25.9.2008 12:47

he?

co to je tak kaYpan?? (Y)

0/0
23.9.2008 8:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.