Diskuze
Renault Kangoo málem skončil při losím testu v kotrmelcích
Děkujeme za pochopení.
luko5
V Česku dovozce renaultů ESP nenabízí.
Tak že losí test ani nezkoušejte.
fks
Fyzika
Jakékoliv auto, třeba sebehezčí a sebepraktičtější, pokud je vyšší než širší, tak má špatné jízdní vlastnosti. A je jedno, od kterého je výrobce...
Pitrs
Re: Fyzika
Ono ani tolik nezalezi na tom, jestli je vyssi nez sirsi, ale spis na tom, kde ma teziste a jak ma rozlozenou hmotnost v podelnem smeru.
tomáš jedno
hehe, rencek
njn, kongo byl vždycky sráč. Jistota při vedení spopy u konga první generace byla úžasná, bál sem se když jelo rychlejc naž 80. Auto plavalo neskutečným způsobem. A ten níže napsanej příspěvek ohledně ostřejc řezanejch zatáček.. ..ehm, kongo by se v zatáčkách ztratilo možná naložený Liazce, nebo Ávii, ničemu jinýmu určitě ne.. Zkuste si někdy pořádné auto, než vlezete do francouze, budete překvapeni o kolik jedete rychleji a cítíte se jistěji..
PS: Francouz a ital = víc v servisu než na silnici.
XXX
Re: hehe, rencek
Pozor, měl jsem VW a teď fiata a ten Fiat je proti nemu zlatej
hogofogo
?
Tak jak to udelali tentokrat soudruzi z NDR? Aby prevratili Dacii museli obout na jedno kolo ojezdenou uzsi pneu
Pavel
převrácení
Ti co tvrdí, že za to převrácení může kužel by se měli podívat na video trošku pozorněji. http://cz.fotoalbum.eu/sadlo/a147668/00000001 je to 1min33sek toho videa. Dále potom kužel pod kolem proletěl a auto šlo dolů na zem, né naopak. Systém ESP selhal hlavně při druhém "odražení" auta, které způsobilo větší problémy. Při zpomalení je vidět, že i Berlingo mělo menší problémy.
katano
já mám Kango dva roky a spokojenost
Žádnýmu losovi sem se za dva roky nemusel vyhejbat. A voproti služebnímu Romstru kam se nevejde 5 lidí a je hnusnej se slabým motorem 1,2 HTP se v Kangu cejtim moc dobře.
Ota226
Re: já mám Kango dva roky a spokojenost
Přidám se. Jezdím s tím 6 let v provedení 4x4, to má těžiště ještě výš, ale tvrdší odpružení, a když se mě někdo lepí na zadek, tak se docela bavím tím, že projedu ostřejc nejbližší zatáčku a sleduju, co udělá s tím za mnou. Kdybych to natáčel, asi byste se docela divili...Podle mě prostě při tom testu působí neobjektivní vlivy, řekněme, že to strhnul prudčejc. Je jasné, že všechna tato auta mají vyšší těžiště, ale zvlášť u prázdného to zas až tak velký rozdíl v jízních vlastnostech není.
Lumír
Nebezpečné Kango.
Už jsem vystřídal hodně "vanů".Tento vůz teď musím používat denně jako služební.Situaci, kdy málem došlo k převrácení vozu mám již také za sebou.Tenkrát mě vytlačil kamion do krajnice a Kango se podobně zachovalo jako na videu.A jsem přesvěčen, že žádný jiný vůz by toto neprovedl.Ale jak jsem již předeslal, mám jej přidělený a tak nezbývá než se přizpůsobit..?
Pitrs
Re: Nebezpečné Kango.
Tak si rekni o jine auto nebo prejdi k zamestnavateli, ktery provozuje bezpecnejsi auta...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...