Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové Audi S4: 333 koní pro sedan i kombík

Nová generace sportovního Audi S4 se může pochlubit novým špičkovým třílitrovým šestiválcem s přímým vstřikováním benzinu a kompresorem. Maximální rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

e-l-v-i-s

Avant S4

to bude rozumna nahrada za TT az prijde rodina R^

0/0
28.9.2008 19:44

icmek

pro runnera:

Audi R8 - 309kw, 0-100km/h za 4,6s

BMW M5 Touring - 373kw, 0-100km/h za 4,8s

... budeš mi věřit, když ti řeknu, že na 200km/h bude rychlejší M5? ;-)

0/0
26.9.2008 18:22

icmek

Re: pro runnera:

jo a pls nezapomeň že jde o "rodinné kombi", a že R8 je nabušenej supersport...

0/0
26.9.2008 18:23

runner

Re: pro runnera:

Clovece asi nebudu, vzdyt ta M5ka ma dve tuny. Z produkce Audi bych ji srovnaval tak s RS6. To je ale slon utrzenej ze retezu. Dve tuny jsou dve tuny, z toho sportovni auto nikdy nebude.

R8cku jsem zkousel, jezdi bajecne, ale byla zatim nad moje moznosti, chybely mi dve mista a interier byl.... no rekneme strohy, tak jsem novy majitel A5kyV

Audi dela krasny autaR^

0/0
27.9.2008 8:54

OndraTM

Existuje i jiná alternativa

No Audi S4 rozhodně nebude špatný vůz, ale osobně bych volil BMW 335i upravené od AC Schnizter. BMW přece jen podle mě je přece jen o mnohem větším požitku z jízdy, než S4, tak je pořád "jen" rychlý sedan.

0/0
26.9.2008 13:39

icmek

pěkný zrcátka :)) ty vídám i na A3 1.6

já zůstanu u Hondy/Acury NSX.. když už sen, tak aspoň pořádnej. R^

0/0
26.9.2008 11:54

Pethik

kdo neumí dělat zážehové motory....

...dělá turbo (nebo kompresor)Rv

0/0
26.9.2008 11:25

fastdriver

Re: kdo neumí dělat zážehové motory....

Aha...a co třeba 4.2FSI V8 v modelu RS4 (420koní, 430Nm)....?

0/0
26.9.2008 11:34

superpata

Re: Re: kdo neumí dělat zážehové motory....

NEBO V R8

0/0
26.9.2008 11:42

Pethik

Re: Re: kdo neumí dělat zážehové motory....

.....M3 4.0 V8 420PS

0/0
26.9.2008 11:42

Danik

Paráda

Tak to je kráááása. Jednou bych chtěl něco takové řídit alepsoň celý víkend. To se mi fakt líbí. R^

0/0
26.9.2008 7:39

AAA

To je ale sračka

:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©

0/0
26.9.2008 1:23

Jawer

Re: To je ale sračka

Kvalitní nazor někoho, kdo audi vyděl tak leda, když projela okolo.....Rv

0/0
26.9.2008 5:41

name

Re: Re: To je ale sračka

tjn takle si může dovolit přispívat ten kdo má garáž plnou luxusních aut

0/0
26.9.2008 7:15

JN

Re: Re: Re: To je ale sračka

To je jenom provokace, nevšímejte si toho. On jinak jezdí ve warťasovi. :-)

0/0
26.9.2008 7:34

zhulenosaires

Re: Re: To je ale sračka

prej VYDEL ... no ja kdyz jsem videl tvuj prispevek, si rikam, radci bych nevidel...  se nauc gramatiku a kam se vyjadruj.. ale jinak souhlas, je to pitomec... audi S line byly, jsou a budou super kary - nejrychlejsi expres na dopravu tri pytlu cementu a cele rodiny a jeste ve sportovnim duchu... tak o nem bylo psano (o avantu) kdysi ve speedu...

0/0
26.9.2008 10:42

icmek

Re: Re: To je ale sračka

jj, u nás vídám audi R8, někdo si udělal radost. sporťák jako kráva. škoda že ho v rychlostním testu vyprášilo rodinné kombi M5 od BMW :))) R^

0/0
26.9.2008 11:58

Pethik

Re: Re: Re: To je ale sračka

R^

0/0
26.9.2008 12:06

runner

Re: Re: Re: To je ale sračka

Jasne ;-D;-D;-D

0/0
26.9.2008 17:37

icmek

Re: Re: Re: Re: To je ale sračka

no ty tomu snad nevěříš?? mám ti linknout ten test?:)

0/0
26.9.2008 18:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.