- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nic nového pod sluncem.
Sinclair C5 měl elektrický motor a taky měl přídavná šlapadla.
Ale ta cena!
C5 se prodával za 400 liber (asi 16 000 korun). To je proti 700 000 docela rozdíl.
omg, připomíná mi to budování větrníků a fotovoltaických elektráren co mnohdy nedokáží za svou životnost vyrobit energii spotřebovanou na své vyrobení. Ta cena je fakt super, myslím že s té desetikusé série prodají 2 a zbytek jim bude ležet ve skladu. Nechápu proč by to muselo být tak drahé. Svařený ocelový trubkový rám, elektromotor, akumulátory a za 2000€ prodávat. Ty šlapky jsou tam víceméně jen na parádu, jak velký výkon dokáže člověk dodávat dlouhodoběji? Jak kdo, ale reálně tak kolem 500 W. Kdyby raději uvolnili místo pro alternátor dalšímu akumulátoru. Bylo by to pak zajímavé a levné městské vozítko
jestli na stroji musíte šlapat, abyste regulovali rychlost a k bezpečnému (?) projíždění zatáček je třeba šlapat, jak vidíte na videu, tak výši ceny naprosto chápu jako přípravu na finanční kompenzace, které na výrobce uvalí budoucí soudní spory s pozůstalými po těch, co si v zatáčce křísnou a zastaví se o nějakou Liazku. jen doufám, že brzdit nemusíte pedálama vzad jako na skládačce
jinak koncept se mi móc líbí, jen by to chtělo sekundární ovládání "plynu" do řídítek, ať se to dá klopit.
to je technicky nesmysl, nezlobte se. zkusil někdo z vás šlapat na babetě, která váží 80 kilo bez jezdce?? pokud ano, určitě u toho "nepoháněl"elektromotor...
... mam pouzitelne auto, motorku, skutr a jeste dobre kolo ;) takze nazdar :)
Heh, ta cena je trošičku moc, ne? asi počkám na výpomoc bratrů vietkongů a jejich kopii.... ala Blata...
ekologický výrobek. zajímavý, užitečny, finančně pro drtivou většinu nedostupný...
jj, taky jsem se celou dobu, co jsem se blížil ke konci článku bál ceny... a oprávěně