- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A co jako? Chtel ses predvest jak jsi informovany nebo co? Modelari A123 uz davno pouzivaji.
auta na elektrinu jeste dlouho nebudou na ulicich "normalem". Ford se te myslenky vzdal viz odkaz nize. Videl jsem i Asiaty a ani oni nespechaji s elektrickym autem.
Zakladem je draha lithium-ionova baterie, dva elektromotory,a zarizeni na nabijeni baterii ktere maji znacne napeti (nikoliv tak proud).
Zdaleka neni vyresena otazka zivotnisti a bezpecnosti techto baterii v tak velkem provedeni. Je znamo, ze teploty tech baterii dosahuji nekdy vysoke teploty a hrozi explozi. Cena baterie je vysoka.
To si povíme za 5 let. Cokoliv na ropu bude neprodejné.
financuji to samy automobilky a maji prislibeno od vlady 25 miliard dolaru. BLBE!
Vsude se najde vul.
To totiz neni sranda kde se do auta nekam strci bedna s ion-lithium baterii a elektromotor. Na tom kolos GM pracuje uz nekolik let a v roce 2010 zacnou sjizdet prvni PRAVE elektromobily "Chevy Volt". Na jedno nabiti z domaci zasuvky (ktere v USA stoji mene nez salek kavy) ujede vozidlo 60 km. pak naskoci benzinovy agregatek ktery nepohani kola, ale nabiji batrerii. Cena bude znacna ale zas na druhou stranu na tech vozech hodla GM vydelavat minimum - az nevydelavat nic.
Chrysler narozdil od GM chce na sve elektromibily pouzit vozy stavajici vyroby, ty jsou ale tezke. Mam silne pochybnosti o realizaci tohoto napadu. Fordu jezdi po Kalifornii asi 200 vozu (plug-in) ktere se nabiji z bezne domaci zasuvky, ale o vyrobe zatim neuvazuje. Tady je vic: http://www.chevrolet.com/electriccar/