Diskuze
Emisní limity se snižovat nebudou. Ekologové jásají, automobilky mají strach
Děkujeme za pochopení.
jgeo
iDnes je jedno co flakne do titulku, me by ale
treba zajimalo, co auta dovazena zvenku (mimo Unii) ? Na ta by mela byt automaticky uvalena cla podle vyse CO2. Jinak je to likvidacni pro evropske automobilky, ktere by logicky vyrobu prestehovali mimo a miliony zamestnancu v autoprumyslu v Unii by si mohli hledat jiny obor, pripadne se premistit s automobilkami do tzv. rozvojovych zemi.
Ne ze by mi auta nesmrdela, sam jezdim na kole misto autem, a to po Praze kazdodenne do prace i kdyz parkovacich mist v kancelarich mame dost.
Ekologicka cesta neni vzdy tou nejlevnejsi pro vyrobce, proto chapu nutnost regulace, ale kdyz uz omezovat/podporovat, tak spravedlive vsechny.
Coraxus
Re: iDnes je jedno co flakne do titulku, me by ale
Jinými slovy, obáváš se, že nejtvrdší z návrhů nemusel být dostatečně tvrdý a chceš si to posichrovat? Jdi s tím do
BastaFidli
To už vážně
nikdo v Redakci nerozlišuje emisní limity a rychlost snižování emisních limitů???
Ach jo (bls1)
Titulek hodný idnes
"Emisní limity se snižovat nebudou: ekologové jásají, automobilky mají strach"
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
DLOUHODOBÁ BRIGÁDNICKÁ VÝPOMOC – Zadávání farmakovigilančních dat
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha