Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Emisní limity se snižovat nebudou. Ekologové jásají, automobilky mají strach

Klíčový výbor Evropského parlamentu překvapivě odmítl návrhy na pomalejší snižování emisí u aut. Původně se čekalo, že europoslanci podpoří návrh, podle nějž by se emise u nových vozidel měly postupně do roku 2015 snížit na 130 gramů oxidu uhličitého (CO2) na kilometr. Komise přitom zaujímá daleko tvrdší postoj a přesně takové snížení emisí chce již o tři roky dříve, tedy v roce 2012.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jgeo

26. 9. 2008 15:47
iDnes je jedno co flakne do titulku, me by ale

treba zajimalo, co auta dovazena zvenku (mimo Unii) ? Na ta by mela byt automaticky uvalena cla podle vyse CO2. Jinak je to likvidacni pro evropske automobilky, ktere by logicky vyrobu prestehovali mimo a miliony zamestnancu v autoprumyslu v Unii by si mohli hledat jiny obor, pripadne se premistit s automobilkami do tzv. rozvojovych zemi.

Ne ze by mi auta nesmrdela, sam jezdim na kole misto autem, a to po Praze kazdodenne do prace i kdyz parkovacich mist v kancelarich mame dost.

Ekologicka cesta neni vzdy tou nejlevnejsi pro vyrobce, proto chapu nutnost regulace, ale kdyz uz omezovat/podporovat, tak spravedlive vsechny.

0 0
možnosti

Coraxus

26. 9. 2008 16:28
Re: iDnes je jedno co flakne do titulku, me by ale

Jinými slovy, obáváš se, že nejtvrdší z návrhů nemusel být dostatečně tvrdý a chceš si to posichrovat? Jdi s tím do (Y)

0 0
možnosti

BastaFidli

26. 9. 2008 14:23
To už vážně

nikdo v Redakci nerozlišuje emisní limity a rychlost snižování emisních limitů???

0 0
možnosti
KK

koleis

26. 9. 2008 15:44
Re: To už vážně

;-)

0 0
možnosti

Ach jo (bls1)

26. 9. 2008 13:17
Titulek hodný idnes

"Emisní limity se snižovat nebudou: ekologové jásají, automobilky mají strach"

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...