Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zapomeňte na golfa. Je tu nové GTI

Nový VW Golf už nikoho nezajímá. Teď už se totiž všichni ptají: "Jaké je nové GTI?"

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

HaCZena

podoba

mě to celkem připomíná FIAT Punto...

0/0
7.10.2008 13:37

iuos

hmm

tak teď  tě roztrhaj

0/0
7.10.2008 13:52

Mak1

Ten volant se povedl,

ale ty mlhovky jsou hnusný ....

0/0
2.10.2008 8:27

jaja

cena?

A jaká bude cena????

0/0
1.10.2008 19:48

djlongi

Re: cena?

Jako u každé německé šunky. Neopodstatněně monstrozní..:-©

0/0
1.10.2008 19:58

Mak1

Re: Re: cena?

co je to opodstatněná cena ? :-P

0/0
2.10.2008 8:28

djlongi

No hnuuusss

Němci prostě neumí design. A interiér? To je furt dokola ta samá píseň , kteránikoho nenadchne. No a co to jako jsou za potahy? To myslí vážně? Postě auta pro lidi bez nápadu.

0/0
1.10.2008 19:23

Štvavá vysílačka

GTI V je nádherný.

Jsem zvědav, zda mě Vl v reálu taky sevře srdce.

0/0
1.10.2008 16:22

Lukas

Nadhera

Velmi pekny, hlavne kombinace cerveno-bile. V

0/0
1.10.2008 14:56

Michal

take it panel

0/0
1.10.2008 12:50

Michal

icmeku

myslis ze ty tvoje plky nekoho zajimaj? ;-D

napis knizku a uvidis kolik lidi si ji koupi. ;-)

0/0
1.10.2008 12:49

icmek

když si navíc vezmu, jak v roce 94 vypadal golf

a jak vypadá můj miláček ...

http://blog.idnes.cz/blog/3955/35020/clanok_foto.jpg VV

0/0
1.10.2008 11:09

Jim Morrison

Re: když si navíc vezmu, jak v roce 94 vypadal golf

R^;-D teď jen čekám, kdy se na tebe slítnou folcvágnisti...

0/0
1.10.2008 11:38

icmek

Re: Re: když si navíc vezmu, jak v roce 94 vypadal golf

já proti folcvágnu nic nemám, něco jsem ujel s Passatem B5 Variant Highline a musim říct, že se v tom jezdilo nádherně. nicméně hledat v Golfu GTI s motorem TFSI něco mimořádnýho, to fakt asi nejde..

0/0
1.10.2008 12:39

Pitrs

Re: Re: Re: když si navíc vezmu, jak v roce 94 vypadal golf

...a jeste min mimoradnyho lze hledat v Civicu z roku 94...

0/0
1.10.2008 12:57

jáááá

Re: Re: Re: Re: když si navíc vezmu, jak v roce 94 vypadal golf

Asi jsi zapomněl na motor. B16ka byl opravdový klenot na který nemá konkurence

odpověď ani teď...

0/0
1.10.2008 16:16

Pitrs

Re: Re: Re: Re: Re: když si navíc vezmu, jak v roce 94 vypad

Mas pravdu v tom, ze tenhle motor predbehl dobu a ze byl vazne vyborny. Benzinovy motory podle mne hodne dlouho stagnovaly diky (pro mne nepochopitelne) megaorientaci vyrobcu i spotrebitelu na naftu - diesely zase prodelaly az prekotny vyvoj. Ted snad prichazi zase doba posouvani moznosti benzinu a tyhle preplnovane maloobjemove ctyrvalce by mohly byt prvnimi z nich.

0/0
1.10.2008 16:35

jáááá

Re: Re: Re: Re: Re: Re: když si navíc vezmu, jak v roce 94 vypad

Bohužel k tomu dochází... Každému vyhovuje něco jiného, ale já turbo nechci. Jel jsem s 1.4 T-Jet. Je to výborný motor, ale pro moji maličkost absolutně bez emocí. Kdysi mi učarovaly otáčky a ze zvuku jaký vydává CTR při 8000 ot/min mi každý den naskakuje husí kůže. Osobně se nemůžu dočkat až vyjde Honda se systémem A-VTEc

0/0
1.10.2008 16:51

Pitrs

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: když si navíc vezmu, jak v roce

To chapu. Proste kazdemu, co jeho jest.

0/0
1.10.2008 19:53

Michal

Re: když si navíc vezmu, jak v roce 94 vypadal golf

hezkej veteran.

0/0
1.10.2008 12:49

kluboš

Re: když si navíc vezmu, jak v roce 94 vypadal golf

co přesně jsi tim chtěl říct? že máš šunku, která kdysi nebyla šunkou?

0/0
1.10.2008 13:26

icmek

závěrem...

VW je prostě jednička :D R^

0/0
1.10.2008 11:03

iuos

hmm

;-D;-D;-D;-D

0/0
1.10.2008 12:41

icmek

hmmm:DDD

Závěrem mi dovolte poznámku týkající se spotřeby paliva těchto motorů. Pokud naplno využíváte výkonového potenciálu motoru, dosahuje spotřeba např. Integry Type R 12 a více litrů na 100km. Při běžné jízdě lze však jezdit za 8-9 l, v městském provozu pak za 10 l. Nejnižší spotřeba jakou se mi podařilo dosáhnout je 7 l/100 km (a to stále nejste brzdou silničního provozu). Honda ukázala, že i výkonný motor může být velmi úsporný. Je tedy na Vás, jaké tempo zvolíte, ale můžete si být jisti, že tento typ motorů Vás rozhodně nezruinuje.

0/0
1.10.2008 11:03

icmek

hmmmm :-D

Výběr z motorů DOHC VTEC nelze zakončit žádným jiným než fenomenálním motorem F20C2 pohánějícím Hondu S2000. Maximální výkon 177kW při a 8300 ot/min ze zdvihového objemu 2,0 l, to jsou hodnoty jenž nepotřebují další komentář.

0/0
1.10.2008 11:02

icmek

hmmmm

Honda S2000, je motor B16Bx Type-R. Jeho výkon 136kW při 8200 ot/min z něj činí nejvýkonnější nepřeplňovaný motor o objemu 1,6 l na světě.

0/0
1.10.2008 11:01

Braver

Re: hmmmm

A jaky to ma kroutak?

0/0
1.10.2008 12:25

Dr.Ozd

Re: hmmmm

Nejvýkonnější na světě možná je ale pouze u aut.Motorky dosahují stejný výkon z 1 litru objemu,takže ty hranice,co se dá z motoru vymáčknout,jsou pro automobilové motory nedostížné.Leda by auta točily 14 000.

0/0
1.10.2008 13:31

icmek

Re: Re: hmmmm

podívej se na kubaturu kawasaki ninja..

0/0
2.10.2008 16:30

DaM

Re: hmmmm

Honda S2K ma motor F20C, nikoliv B16B, a ma vykon 177 kW, nikoliv 136 kW. Snad jen otacky ti sedej :-) Omezovac je na 9000 ot./min., coz dneska v seriovych autech neumi vyrobit snad nikdo. Honda to udelala uz pred rokem 2000. A ten zvuk, ktery motor F20C predvadi v 9000 otackach, to si nikdo z VW absolutne nedokaze predstavit :-) Ja jsem si konecne svuj sen s timhle autem splnil a rad kazdemu GTI ukazu, jak vypada S2K zezadu ;-D

0/0
5.10.2008 0:37

icmek

a jen to sem házej, Fanouši :))

Díky použití systému VTEC vykazuje tento motor pozoruhodné parametry. Maximální výkon dosahuje 118kW při 7600 ot/min (z objemu 1595cm3 !!!) a 150 Nm při 7000 ot/min. Křivka točivého momentu je tak plochá, že v rozsahu mezi 2100 až 8000 neklesá pod hodnotu 135 Nm (90% maxima).Tato skutečnost v kombinaci s přesně odstupňovanou převodovkou zajišťuje motoru dostatečnou pružnost. Motor tak pohotově reaguje v širokém spektru otáček a podává nadprůměrné výkony ve všech provozních režimech. R^

0/0
1.10.2008 11:00

Pitrs

Re: a jen to sem házej, Fanouši :))

'135 Nm' a 'nadprumerny vykon' ;-D.

Vubec nerikam, ze vzhledem k objemu a atmosferickemu plneni nejsou ty dosahovane vykony a jejich prubeh spatny, to v zadnym pripade, resp. asi by se nenaslo moc podobnych motoru, ale tech 135 Nm je obecne velmi malo...

0/0
1.10.2008 13:01

icmek

no...

takže zaostalé VW nepřekvapilo. hlavně že bude mít GTI určitě spoustu praktických odkládacích přihrádek :DD

0/0
1.10.2008 10:57

icmek

http://www.auto.sk/diskusia/viewtopic.php?t=1468&sid=3029b22

0/0
1.10.2008 10:55

icmek

jednoduše

mnoho lidí si často klade otázku proč Honda, která vyráběla nejlepší přeplňovaný motor pro formuli 1 (motor RA168E vyhrál v sezóně 1988 15 závodů ze 16 !), nezavedla turbomotory do sériové výroby. za 5 let (1983-1988) strávených s přeplňovanými motory ve formuli 1 se o nich technici Hondy dozvěděli prakticky vše a dospěli k názoru, že nejsou pro sériovou výrobu vhodné. tento závěr však nastolil základní otázku, jak tedy naplnit filozofii Hondy - motory malého obsahu s vysokým výkonem - aniž bychom použili turbo? odpověď nalezli v systému VTEC.

co se týče DOHC - v roce 1989 uvedla Honda na japonský trh modely Integra XSi/RSi a CRX s dnes již legendárním čtyřventilovým řadovým čtyřválcem typového označení B16Ax. tento motor o zdvihovém objemu 1595cm3 dosahoval maximálního výkonu 118kW při 7600 ot/min. u nás je znám z modelů Civic VTi a CRX. také proto jsem zvolil B16A jako příklad k vysvětlení funkce systému VTEC.

0/0
1.10.2008 10:55

icmek

no...

1.6 16V VTi 1990 160hp

2.0 TFSI 2008 210hp... tomu řikám pokrok jednadvacátého století :D a to nemluvě o tom, že narozdíl od VTi se tohle bude srát jak na běžícím pásu :D

0/0
1.10.2008 10:48

Pitrs

Re: no...

No, jako priklad pokroku by se sluselo vzit spis 1.4 TSI, se 125 kW a 230 Nm.

0/0
1.10.2008 13:04

jáááá

Re: Re: no...

Spíš TFSI ne? 125KW, ale s dvojím přeplňováním. 1.6VTi je atmosféra.

0/0
1.10.2008 16:21

Pitrs

Re: Re: Re: no...

Je jedno, jaka obchodni znacka se pouzije, TSI i TFSI je to same - Turbo (Fuel) Stratified Injection.

A ano, 1.4 TSI ma preplnovani kompresorem (v nizsich otackach) a turbem (ve vyssich otackach). Take je to videt na vykonech, kdy z mensiho objemu plyne o trochu vetsi vykon a zasadne vetsi kroutici moment - coz je sila, ktera auto zene vpred.

Znova opakuju, ze tu 1.6 od Hondy nepovazuju za spatny motor, to v zadnem pripade! Jen jsem navrhnul lepsi variantu na srovnani s dnesnim motorem, nez je ne moc povedeny 2.0 TFSI.

0/0
1.10.2008 16:31

jáááá

Re: Re: Re: Re: no...

Já bych se nebál nechat tam ten 2.0 TFSI, ale když chceš srovnáme to s 1.4TSI (TFSI)... B16A ( přesný název toho motoru) nění dnešní motor. Jde o klenot z dob dávno minulých. Premiéru si odbil už v roce 1987 na autosalónu ve Frankfurtu (v té době ještě se 110KW). Verze 1.6Vti 118KW se montovala do civiku 5 generace (1991-1995). Co dodat? Mezi těmi motory je rozdíl 21 let a 15KW. U 5 generace civicu je to 17 let a jen 7KW....

0/0
1.10.2008 17:14

Pitrs

Re: Re: Re: Re: Re: no...

Ale notak, zda se, ze vis, o cem pises, tak nezkousej porovnavat motory jen podle hodnoty maximalniho vykonu, to je usmevne. Ohromnou roli hraje i jeho prubeh a samozrejme v kombinaci s tim take prubeh a max. hodnota krouticiho momentu.

Navic takhle porovnavat tolik rozdilne motory, je samo o sobe uplny nesmysl. Rozdilne objemy, rozdilne plneni, rozdilne vstrikovani a z toho plynouci zasadne rozdilne chovani.

0/0
1.10.2008 19:58

jáááá

Re: Re: Re: Re: Re: Re: no...

Naprostý souhlas. Občas se nechám unést a takhle to dopadá. Srovnávat dvě tak odlišné koncepce motorů není úplně nejšťastnější. Snad jediné,co mají společné je podobný maximální výkon, pohonná látka a to, že roztáčí kola přední nápravy;-D Další věcí jsou odlišné preference řidiče. Někdo má rád holky a někdo zase vdolky.

Doufám, že se příště setkáme třeba pod článkem na téma "Civic TypeR vs. GTI".

Bylo mi ctí s tebou diskutovat. R^

0/0
1.10.2008 20:42

Michal

pecka

Golfik GTI se mi moc libi,moc bych ho chtel ale bohuzel na nej nebudu mit penizky.

A tak si necham svyho čtyrkovýho ;-)

jinak je to parada a s vasema hondama a Fočusama jdete víte kam. :-P

0/0
1.10.2008 9:53

usb_hub

Re: pecka

tak to jsme na tom uplne stejne ;-D, ale snad casem zlevni 5. GTI na nejakou normalnejsi cenu ...

0/0
1.10.2008 10:14

Štvavá vysílačka

Re: Re: pecka

Nový Golf GTI V už neobjednáte. Jedině ojetý...     Škoda. Moc se mi líbíR^

0/0
1.10.2008 16:17

icmek

forever

 V-- honda --V

0/0
1.10.2008 9:34

bullshit

Re: forever

R^ fireblade R^

0/0
1.10.2008 9:44

icmek

Re: Re: forever

ee eventuelne :D

0/0
1.10.2008 10:39

mouse

ach jo...

Tedy  napsání článku asi nezabralo moc času..... alespoň ty VW fotomontáže vypadají trošičku slušně!:-/

0/0
1.10.2008 9:22

iuos

hmm

nnnuuuuudddddááááá   oproti tý jedničce na fotce je celkem nezajímavej a nudnej... prostě golf...

0/0
1.10.2008 9:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.