Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Audi na španělský způsob: Seat Exeo

Paříž vidí premiérově nový sedan značky Seat. Jestli vám je exeo povědomé, nemýlíte se. Jako základ použili ve Španělsku předchozí generaci Audi A4. Novinka je také prvním seatem vybaveným turbodieselem se vstřikováním common rail.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fixir

KRÁSNÉ

Hmm tak jsem asi jedinej, ale mě přijde krásný - no holt co člověk to názor. No možná je to i tim, že mám dvouletou Cordobu - každopádně se mi líbí a mám o čem přemýšlet až budu měnit auto R^    

0/0
19.1.2009 14:28

Hermez

Zdá se mi to?

Nebo je to docela hnus? Chudak A4... Mam pocit, ze ten cumek na to nepasuje, i kdyz by docela jinak nevypadal zle. A k te zadi nemam radsi zadny komentar...

0/0
4.10.2008 21:25

Martin22

No to je hnus

Kříženec 10 let staré Audi A6 a nového Superbu, s maskou Hyunday. Design fakt hnus.

0/0
4.10.2008 15:52

Lukcer

Lepší než facelift Octavia

Naprosto souhlasím, lepší R^ než facelift Octavie ala Hyundai!

0/0
3.10.2008 21:46

__XXXX___

Hezčí

než jakákoliv škodovka, mimo superb R^R^

0/0
3.10.2008 18:19

engels

7

O II po facelitu=hnus, tenhle seat =hnus,

0/0
3.10.2008 13:01

Didier|Sachs

auto (audi) emocion

Hmm, nevim co tim seat sleduje ale tenhle tah se jim moc nevyvedl. Nakresy krasny, udelat z nich vsak kopie A4 je trapas :-/

0/0
2.10.2008 21:18

jenda Benda

Pan Šafránek

by so mohl taky už konečně naučit fotit. A SEAT Exeo je jasným příkladem, že z vrabčáka orlem neuděláš.

0/0
2.10.2008 14:24

spartaman

Seat - auto emoción

   :-©:-©:-©

0/0
2.10.2008 13:45

Alpa Chino

Konec Seatu

Tak timto vytvorem se Seat definitivně zazdil a následně se pohřbí...už teď je to nejslabší část koncernu. Škoda, předchozí Toledo (myšleno sedan, ne ta krabice, co delaj ted) bylo na svojí dobu naprostá bomba a dodneška neudělá ostudu...

0/0
2.10.2008 13:38

Lukcer

Re: Konec Seatu

Tak to si opravdu nemyslím, SEAT má a měl svou tvář. Byl vždycky jiný než Škoda či VW a opravdu to není "masovka" - naštěstí. A jestli někdo považuje Golf nebo Octavii za vrchol designu - tak toho upřímně lituju.

0/0
3.10.2008 21:53

Gandalf

Promiňte mi názor

... ale tohle je hnus, velebnosti. Prvky z malých a sportovních HB (Ibiza a větší Leon) se absolutně nehodí na proporce klasického sedanu, alespoň ne v tomto provedení a zcela nevhodné barvě (dle mého názoru). Buď  to chtělo seatovské charakteristiky podstatně přizpůsobit větší limuzíně nebo hledat v této třídě jiné designové vyjádření... Rv

0/0
2.10.2008 13:22

Jan

krok vedle

pokud vezmu Leona, Alteu ( ne xl ) a Ibizu, tak citim závan emocí v duchu sloganu značky......v tomto připadě se neděje nic, at se divam jak se divam......nuda

0/0
2.10.2008 12:08

fofrman

Re: krok vedle

když si to představím v červený emocion, tak se mi to líbí. Myslím, že se v tom skloubí konzervativnost vyžadovaná od podobných "limuzín" a Seaťácký xicht. Vážně bych se rozmýšlel jestli Superba na Exeo...R^

0/0
2.10.2008 12:43

icmek

superbí zadnice

je koukám putovní :D

0/0
2.10.2008 11:58

moopy

mptrojkovština?

...co to je zase za Idnesičovinu?

0/0
2.10.2008 11:23

Koudelka

To je hnus velebnosti

Se divim, ze to v Audi vubec dovolili. Nazval bych to pos*r*a*ny facelift A4 :-©:-©:-©

0/0
2.10.2008 11:19

Alpa Chino

To je hnus velebnosti

taky čumim...asi chteli usetrit....RvRv

0/0
2.10.2008 13:21

vtech

Nuda

Koncernova, bezpohlavni nuda.

0/0
2.10.2008 11:12

Riwal

Re: Nuda

Omyl, je to koncernová dvojpohlavní obluda... ;-D  RvRvRv

0/0
2.10.2008 15:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.