Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hypnotizace po francouzsku

Přízračný ocelově lesklý koncept najdeme v Paříži na stánku Citroënu. Hypnos má odvážně rozmáchlé křivky, vycizelované detaily a futuristický interiér. Od designérů Citroënu jsme ostatně na dobře odvedenou práci zvyklí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zdeněk

srovnání

zejména jízdních vlastnostech bezpečnosti výbavou spolehlivostí dnes i cenou.Nebudu psát o designu ten je skutečně úplně neporovnatelný.

0/0
3.10.2008 10:26

zdeněk

citroeny

Cytroeny mají v současnosti nejkrásnější auta ne evropském trhu.Vzhledem k tomu,že se drží již druhý rok v nezávislých neněmeckých testech spolehlivosti na 2 místě z evropských výrobců je citroen i vzhledem k pohodlným podvozkům ideální volba na české silnice.Navíc jsou tyto krásná vozítka cenově srovnatelná např se škdovkami,které jsou naopak ve většině ukazatelů s citroeny nesrovnatelná.

0/0
3.10.2008 9:52

honza

Re: citroeny

BTW, kdo je ten první? Nějakej link, pls?

0/0
3.10.2008 9:55

zdeněk

Re: Re: citroeny

první z evropských je mini,na prvních příčkách japonci i korejci a ty testy najdeš na stránkách anglické pojišťovny warranty direct..Tato pojišťovna pojištuje proti závadám starší vozidla a proto nezávisle na rozdíl od německých adac a podobně  sbírají data o skutečných poruchách vozidel po celém světě a na základně těchto skutečně největšího vzorku na světě staví cenu pro pojistku jednotlivého vozidla.Tyto testy jsou skutečně hodně vypovídající ze všech  testů.Zejména asi proto že je neovlivnuje žádná automobilka a testy jsou jen pro účel výčtu poruchovosti jednotlivých automobilek.

0/0
3.10.2008 10:17

echo

Re: citroeny

Ve většině ukazatelů, v jakých? 8-o

0/0
3.10.2008 10:05

Einstein

Re: Re: citroeny

Citroen mal natáčacie svetlá, keď sa v Škode vyrábali Š1000MB, keď som si pred desiatimi rokmi kupoval Xantiu, ktorá už bola vtedy morálne zastaralá a pomaly sa končila jej výroba, tak som v nej mal dažďový senzor, pravé spätné zrkadlo s pamäťou druhej polohy pre cúvanie, natáčaciu zadnú nápravu a množstvo ďalších vecí o ktorých sa v škode nesnívalo ešte dlho predlho. A to nevravím, že aj RR odkúpil nejaké licencie podvozkových častí kôli pohodliu cestovania, ktoré v škodovke nemôžeš nikdy zažiť :-P.

0/0
3.10.2008 10:36

rudastraka

Re: Re: Re: citroeny

skoda delala auta kdyz jeste zadnej citroen nebyl

pises o kravinach, dulezity je aby auto jezdilo, coz se u citroenu neda zarucit

0/0
3.10.2008 10:51

honza

Re: Re: Re: Re: citroeny

Blábolíš nesmysly, Citroen dělá auta od roku 1919. Škoda (pokud nepočítáme L&K) je automobilkou od roku 1925. Navíc v té době je Citroen na prvním místě mezi evropskými konstruktéry a druhý celosvětově (samozřejmě po Fordu).

A ty báchorky o nejezdících francouzských autech - trochu soudnosti a objektivity, prosím ;-)

0/0
3.10.2008 11:04

rudastraka

Re: Re: Re: Re: Re: citroeny

nedavno skoda slavila 100 roku tak nekvikej

mam tretim rokem megana  a  srat se to zacalo po pul roce kdyz mel najeto necelych 30tis, takze vim o cem pisu

0/0
3.10.2008 11:10

honza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: citroeny

1) Před 100 lety to nebyla Škoda, kdo vyráběl auta, ale Laurint & Klement, tak se uklidni.

2) Jestli se ti sere Megane, to je tvůj problém, asi s tím neumíš zacházet. Tady je ale řeč o Citroenu a to je trochu jiná liga než Renault, víš? :-P

0/0
3.10.2008 11:15

rudastraka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: citroeny

renault je francous, na ktery ses odkazoval v minulym prispevku, tak si to po sobe aspon presti. naprosta vetsina francouzu toho u nas moc nenajede, proto ta relativni spokojenost. kolik znas firem nebo soukromniku co ma francouze jako firemni auto a jako s firemnim s tim jezdi?? ja krome sebe jeste jednoho, ostatni maj nemecky auta

L&K   je soucasti historie skody, takze skoda ma pres 100 roku

0/0
3.10.2008 11:27

honza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: citroeny

OMG, ty máš v hlavě asi smotaný švihadlo ;-D;-D;-D

1) Asi se špatně orientuješ ve vláknech diskuze, ve kterém příspěvku se odkazuji na Renault?

2) To že naprostá většina francouzů toho moc nenajede jsi zjistil kde? Znám osobně u nás tolik neprávem zatracované modely BX nebo XM, které mají nalítáno přes půl milion kilometru.

3) Firemní auto: no to snad ani nemá cenu komentovat. Jestliže jsou u nás dceřinné společnosti v drtivé většině pod německými mateřskými podniky, tak by to mělo být snad pochopitelné i tomu největšímu joudovi, ne?

4) Při těchto dementních a infantilních argumentech můžeme tedy historii Citroenu zahrnout pod automobilku Mors a jsme na letopoču 1895

0/0
3.10.2008 11:43

rudastraka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: citroeny

"A ty báchorky o nejezdících francouzských autech - trochu soudnosti a objektivity, prosím " - to sou tvoje slova panacku

naprosta vetsina firem jsou maly firmy, ktery nemej s nemce nic spolecnyho a ve francouzich nejezdi, tak trochu objektivity panacku

0/0
3.10.2008 12:29

honza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: citroeny

Znova: kde je v té větě zmínka o Renaultu?

A jestli mluvíš o malých firmách typu "Franta Vomáčka - voda, elektro, plyn", tak tě můžu ujistit, že počet francouzů (Berlingo, Boxer, Jumper atd) nijak nezaostává nad nefrancouzskou proveniencí, ba naopak.

Pořád to nemůžeš vydejchat, co? ;-D;-D;-D

0/0
3.10.2008 14:46

historik

Re: Re: Re: Re: Re: citroeny

Před 100 lety bylo na šlovensku 19, slovy devatenáct učitelů slovenčiny, tak se uklidni. To tu podle tvé teorie teda žádní šlováci nežili,že? 19 učitelů je tak pro jednu školu....Ví někdo, vo co co těm c0b0loviccccccc///cicickum stale de?(Y)

0/0
3.10.2008 19:28

Einstein

kraviny

Len raz by si vyskúšal, aké to je pri parkovaní a cúvaní vidieť kam ide pravé zadné koleso či ako tesne míňaš vedľa stojace auto. Tú Xantiu som rozbil pred troma rokmi. Policajtka zvyknutá vidieť následky havárií škodoviek nechcela veriť, že sa mi nič nestalo. No a tá Xantia mala 270.000km, olej som do nej lial raz za 30.000km a od výmeny po výmenu nežrala ani kvapku. A teraz porovnaj s dnešnou škodou. 

0/0
3.10.2008 11:15

čech

Re: kraviny

Asi jsem měně chápavý, ale autor tím chtěl naznačit či sdělit co? Např. tohle?http://www.skodaoctavia.cz/zajimavosti/Rekordmanka.htm:-)

0/0
3.10.2008 19:40

Atomas

Re: Re: Re: citroeny

Tatra 8 měla natáčecí prostřední světlomet ještě před citronem...

0/0
3.10.2008 13:40

honza

Re: Re: Re: Re: citroeny

Tohle není úplně pravda. Tatra nikdy neměla prostřední světlo natáčecí, ale pouze naklápěcí pomocí elektromagnetu ve smyslu dálková/klopaná.

První auto s natáčecím světlometem byl asi Tucker Torpedo, nicméně Citroen měl natáčecí světla dvě a s "progresivními" úhly natočení. ;-)

0/0
3.10.2008 15:05

charlie

srovnání

Nádherné auto plné emocí a vkusu po kterém se okamžitě každý ohlédne. navíc vybavené  špičkovou technikou.Těším se na diskuze přihlouplých škodovkářů,kteří to okamžitě začnou porovnávat se škodovkami a psát inteligentní názory jak to proti jejim zázrakům bude užasně poruchový a podobný nesmysly.Inu reklama dělá s jednuduššími lidmi své.

0/0
3.10.2008 9:47

regazzi

Re: srovnání

;-DR^

0/0
3.10.2008 9:49

echo

Re: srovnání

Mám Francii jako zemi rád, ale mluvit u ležerních Francouzů o špičkové technice nelze. Navíc z Vašeho příspěvku čpí zujatost, francouzká auta se nemusejí zamlouvat i lidem, kteří značku Škoda neupřednostňují.

0/0
3.10.2008 10:11

charlie

Re: Re: srovnání

ano to je pravda češi jsou bohužel stále přízemní a mají strach z čehokoliv cizího i když škodovka je stejně cizí jako např citroen,ale je to česká odchylka a koncern VW jí náležitě zneužívá.Jiná je situace pokud zavilý škodovkář musí přesednout do francouzského auta a nějaký čas v něm jezdit.To se potom většinou do škodovky nevrátí,nebo jen s velkými problémy.

0/0
3.10.2008 10:22

charlie

Re: Re: srovnání

jináč zrovna koncern psa je průkopníkem v nových technologiích mají špičkové motory a podvozky a musíš si taky uvědomit,že francouzi jsou schopni na rozdíl od upřednostnovaných němců vyrábět špičková letadla .Ne vše co napíše německý tisk  vlastnící česká média je pravda.

0/0
3.10.2008 10:24

rudastraka

Re: srovnání

ja mam radsi konzervativni tvary, zadny vystrelky,  a podle prodeju tehle aut rozhodne nejsem jedinej

tannhle kram je jen studie na upoutani zajmu ve stanku, nic takovyho se nikdy delat nebude, protoze pro tech parlidi co by ny to melo penize citroen neni prestizni znacka

0/0
3.10.2008 10:24

mirek

Re: Re: srovnání

a co je pro tebe prestižní značka např ve francii je citroen daleko prestižnější jak audi a podívej se kolik má francie obyvatel.Tihle výrobci nebudou čekat na českýho vesničana ,ale mají kupce v jiných řadách.

0/0
4.10.2008 11:33

icmek

citroen

není auto, ale věc, která vydrží 25 tisíc kilometrů autem být.

0/0
3.10.2008 8:56

regazzi

Re: citroen

ICMEK není člověk, ICMEK je diagnóza ;-D;-D;-D

0/0
3.10.2008 9:28

nezaujatý

pěkné auto

Auto to je hezké, ještě k tomu dát japonskou spolehlivost, německou pečlivost, korejskou cenu a českou babu a pak by byl důvod si kupovat francouzské auto.

0/0
3.10.2008 8:17

icmek

Re: pěkné auto

až na německou pečlivost naprosto souhlasím - tu bych taky přiřkl japoncům. mám auto vyrobené v japonsku a nikdy jsem vychytávky, které nacházím v něm, nenašel nikde jinde. R^

0/0
3.10.2008 8:57

fks

Re: pěkné auto

;-D;-D;-D

0/0
3.10.2008 9:34

Gandalf

Citroen našel svůj směr

Přinejmenším od nového modelu C6, podle mého názoru, Citroen opět našel atraktivní designový výraz a teď už ho jen futuristicky rozvíjí. Pokud dodrží vedle toho i dobrou funkčnost a spolehlivost po technické stránce, nezbývá než gratulovat R^

0/0
3.10.2008 8:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.