Diskuze
Nejšílenější koncept v Paříži: čínská Chika
Děkujeme za pochopení.
Bob
5/3
Ale zase více než padesátkou to nejede, takže spíš
budete závislí nablbosti těch kolem. Je to asi jediný podstatný
argument případné kritiky, který jsem ochotný uznat, ale ten ve článku
nezazněl.
Takže kritika ano, ale pokud to bude za 50000 a bude to ke koupení v čechách taxe to prodávat určitě bude.
Bob
4/3
Crash testy tohodle Křemílka jsem neviděl, ale předpokládám spíš
horší bezpečnost. Pokud se s tímhle stazíte se stromem nebo s jiným
autem, je po vás.
Bob
3/3
Tahle věcička je jako dělaná do okrajových částí měst nebo satelitů.
Jestli máte dům nebo garáž, nabijete si ho doma a můžete s ním dva až
tři dny jezdit. Pro informaci pak vyjde jeden kilometr asi na 10
haléřů, na rozdíl od minimálně dvou korun u běžného menšího auta.
Bob
2/3
Kolik evropských automobilek takhle myslí? Žádná. Oni pod rouškou
pohodlí a bezpečnosti prodávají mini "auta" o hmotnosti 1100 kg a za
ekologickou pohonnou jednotku vydávají spalovací motor. Jako třešničku
na dortu udávají nízké ceny od 200 000 korun.
Bob
1/3
S obsahem kritiky souhlasím, ale článek považuji za nepochopení podstaty konceptu.
Pointa tohodle přibližovadle tqí v tom, že vás za pár šupů odveze do práce a z5. Bude to opravdu levné, provoz také bude levný. Pokud jich vyrobí dvacet milionů bude to směšně levné.
Bob
1/2
S obsahem kritiky souhlasím, ale článek považuji za nepochopení podstaty konceptu.
Pointa tohodle přibližovadle tqí v tom, že vás za pár šupů odveze do práce a z5. Bude to opravdu levné, provoz také bude levný. Pokud jich vyrobí dvacet milionů bude to směšně levné.
Kolik evropských automobilek takhle myslí? Žádná. Oni pod rouškou pohodlí a bezpečnosti prodávají mini "auta" o hmotnosti 1100 kg a za ekologickou pohonnou jednotku vydávají spalovací motor. Jako třešničku na dortu udávají nízké ceny od 200 000 korun.
řidič
redaktor je mimo
Že se pan redaktor nesmál tady:
http://news.auto.cz/pariz-2008/microcar-m-go-electric-pomalu-80-euro-centu-100-km.html
obdobný koncept, obdobné parametry. Číňani alespoň jdou s dobou a o něco se snaží - zatímco Škodovka omezuje výrobu a uřezává válce.
et
Re: redaktor je mimo
škodovka dostava starou koncepci. nemusi vyvijet elektromobily,stačí že je vyvíjí VW. Od nich techniku dostanou, takže zatím klid.
pes
Re: design
... a na chválení úchvatné krásy nové fobie si přece výrobce spolu se "zainteresovanými" redaktory přece stačí sám, ne ???? Sice většině lidí se líbí více ta stará, ale jednodušší je kritizovat snažící se Číňany a dupat okolo sebe aby sem nic nedodávali, ne ?
exe
Pomluvy
Podle článku mi je už jasné, jak to v těmi lidskými právy je v Číně doopravdy. Podobně jako s rouškami sportovců na Olympiádě a s modrou bublinou. Když bude za "Čínské" ceny, budou na bubliny fronty.
ides
Re: Pomluvy
Ja nevim, ale me se libi a docela bych si to i koupil, samozrejme jen jako druhe auto na vyblbnuti :-)))
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!