Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový Golf dostane nástupce už za tři roky

Volkswagen Golf šesté generace, který se právě představuje světu, lze považovat za přechodné řešení. Měl by se vyrábět jen tři roky, a ne obvyklých šest let, jak to u střídání modelových generací bývá. Důvodem je zrychlená příprava Golfu VII.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mak1

Ochcávka je nižší střední třída ???

A nespletli se odporníci z Iheute ???

Vždy když o O2 čtu nějaký oslavný článek, tak mám pocit že je srovnávána s takovými klumpry jako je Audi A4, nebo BMW 3;-D

No a když si páni redaktoři šlehnou o trochu víc, tak s A6 a BMW 5, nad kterými vždy zvítězí cenou a kufrem;-D;-D;-D

0/0
14.10.2008 8:23

Stoural

Neni mozne!!!

Na idnesu napsali, ze octavia patri do nizsi stredni. To teda cumim ;-D8-o8-o8-o8-o

0/0
13.10.2008 20:46

řidič

Re: Neni mozne!!!

Octávia je jasná nižší střední a rozvor má jeden z nejmenších v nižší střední třídě. To i ten Logan má větší rozvor a vejde se do něj v pohodě 5 dospělejch lidí. Dýlka kastle není nic, to rozvor dělá z aita zařazení do třídy. A podvozek z Golfa s kastlí alá Passat z Octávie větši auto neudělá. R^R^[>-]R^R^

0/0
13.10.2008 21:08

Bee

CO2 a EK

Nový model s nižšími emisemi CO2, tedy plynu, který každý pijeme v COLE, minerálkách a dalších nápojích. Tedy zdravého plynu, který neškodí lidskému zdraví, jen údajně atmosféře. Pryč s auty a limonádami. Každý, kdo bude pít limonády s CO2 bude potřebovat od r. 2010 Bursíkovu emisní povolenku na rektální vypouštění CO2!!!!!!!!!;-D

0/0
13.10.2008 17:23

Braver

Re: CO2 a EK

Vtipný příspěvek. Pít plyn, ikdyž pravda, plyn je tekutina. Ale třeba něco o tom jak se chová přebytek CO2 v atmosféře jsi už neslyšel. A porovnávat sycené nápoje s objemem CO2 vypouštěného ze spalovacích motorů, kde to bývá přes 100 g/km, to je komický. Holt asi přispěvatel ze solidního oddílu.

0/0
13.10.2008 17:52

Mak1

Re: CO2 a EK

A jak se chová přebytek CO2 v atmosféře ??? Pokud vím, tak se na tom vědci stále nemohou dohodnout

0/0
14.10.2008 8:24

3Q

Re: CO2 a EK

Co pořád všechny lopaty melou o CO2 ve spojení s atmosférou??? Proboha se podívejte na vývoj ozonu od 30 let do teď a pochopíte, že to jsou jen debilní žvásty lobistických skupin.. do 70 let kdy výroba a tedy i masivní produkce CO2 rostly se ozónová díra nijak drasticky nezvětšovala... za to teď? V době kdy máme o mnoho lepší filtry atd... prostě samé bláboly... Klaus má v tomhle bohužel pravdu a je to doložené důkazy ne nějakými "teoriemi"...

Btw. tohle není reakce na tvůj příspěvek ten byl dobrej R^R^ Ale když už jsi mluvil o tom CO2 :)

0/0
13.10.2008 22:28

Braver

Re: CO2 a EK

Ty si taky dobre mimo. CO2 nema s ozonovou vrstvou nic spolecneho. Zamezuje jen zpetny odraz slunecnich paprsku do vesmiru - sklenikovy efekt. Rv

0/0
14.10.2008 0:02

Mak1

Re: CO2 a EK

A jste to schopen dokázat ? - to by bylo na Nobelovku. Jinak totiž jenom blbě plácáte ekoteroristické teze:-©

0/0
14.10.2008 8:26

Braver

Re: CO2 a EK

To je dávno dokázané. Skleníkové plyny jako CO2 nebo methan maji takove absorbcni spektrum, ze zadrzuji infracervene (tepelna cast zareni). To nema s nobelovkou nic spolecneho. A ja rozhodne nejsem ekolog, ale dokazu si diky temto faktum dat dohromady to, ze se musi emise rapidne snizit.

0/0
14.10.2008 19:33

Mak1

Re: CO2 a EK

No a uvědomujete si, že to, co píšete je ono slavné : "poručíme větru, dešti "? A nebo je to prostě víra, že když se vrátíme na stromy, tak že na nás bude příroda hodnější ? Vždyť změny klimatu a doby ledové tady byly vždy, aniž by za ně člověk mohl. Nebylo by smysluplnější než utlumovat průmysl (emisní povolenky) věnovat se výzkumům jak žít ve změněném klimatu ?

0/0
15.10.2008 8:04

M

2036

představujeme VW GOLF 65498564654 generace

0/0
13.10.2008 16:05

Lepper

Golf V a pul

Takze spekulacim, jestli cerstve predstaveny Golf "VI" je novy model, nebo neni je konec.

0/0
13.10.2008 14:32

regazzi

!

Těším se na jubilejní 20. generaci nadčasového panzerwagenu golf s vynikajícím dílenským zpracováním, na omak příjemnými plasty a zdařilým kopromisem sport/komfort a doufám, že v něm bude opět nesmrtelný motor tédéí-pumpedýze ;-D;-D;-D

0/0
13.10.2008 14:24

Povalec

Re: !

Urazil si bozstvo a jako neznaboh skoncis! Bude ti vypaleno znameni hrichy na levou pazi: kolecko se sprznenym "VE", na veky budes dychat kour z precipovaneho TDIcka ;)

0/0
13.10.2008 15:44

jl

Re: !

Zase na druhou stranu - pokud i nástupce bude vykazovat tak vysokou spolehlivost a nezničitelnost jako takový Golf III tak proč ne. Kolik aut s benzínovým motorem natočilo bez jediného problému 277 tis ?  Vychvalovaní designově přeplácaní frantíci mají na 100 tisících smrt (někdy i dřív).

0/0
13.10.2008 15:59

mirek

Re: !

je vidět že máš na čele vytetovaný znak VW na čele pokud se podíváš po např africe tak tam udidíš jezdit jako taxíky především peugeoty a renaulty s tachometry několikrát přetočenými.To by VW rozhodně nikdy nevydržel vzpamatuj se a přestaň  číst jen časopisy od VW.

0/0
13.10.2008 16:04

jl

Re: !

No v roce 1997 jsem si koupil kombika Golf III a od té doby s nim jezdim a nikdy nevynechal - takže je to z praxe a ne z časopisů.  Brácha a švagr vsadili na francouzský design a dopadli vždy výrazně hůř - pač ta elektronika je sviňa - a co je mi platné designově přepaltané auto které nejede ?

0/0
13.10.2008 16:20

regazzi

Re: !

A co do kopce? Za tři litry? ;-D;-D;-D

0/0
13.10.2008 16:28

jl

Re: !

Benzín za 3 ? To jseš z levnýho kraje .

0/0
13.10.2008 16:46

Vaginátor

Re: !

I já jsem přesedlal ze spořitelny do mBank a naprostá spokojenost.

0/0
13.10.2008 19:55

řidič

Re: !

To já utekl od VW golf3 a sem moc rád že sem to udělal. Golf3 byl dost poruchovej a línej auťák.  Pak  sem koupil Peugeot 205 a potom Clio 7 / 2003 ve kterým jezdím dodneška a maximální spokojenost. R^R^[>-]R^R^

0/0
13.10.2008 21:04

Samuel

Re: !

renaulty a peugeoty jsou tak kazici se sroty. ze se museli z americkeho trhu stahnout, protoze jejich motory ty dlouhe trasy nevydrzeli. V africe a hlavne na blizkem vychode vidim hlavne stare mercedesy jako taxiky, kolikaty motor ty auta maji nevim,

0/0
13.10.2008 19:58

řidič

Re: !

Na východě a Mercedesy ????????????? Ty máš dost. Celá Afrika, blízkej východ a jižní amerika je samej Renault a Peugeot.

    A ty starý Mercedesy jezděj  jedině tak v Albánii to mu věř ty odborníku. :-P

0/0
13.10.2008 21:12

Pampalini

Já bych řek,

že na východě a v Africe jezdí hlavně japonci-starý Toyoty,Mazdy  a potom frantíci....

0/0
14.10.2008 0:41

Cikrt-na hrad!

Re: !

Ses pos.ral v kině,ne? Spolehlivost a nezničitelnost,to snad ne?? Dřív se říkalo nižší střední třídě-Golf třída,ale díky 3 a hlavně 4 generaci Golfu to skončilo.Možná do 2 generace to ještě šlo.Sám jsem měl tu čest,i pár známých tyhle sračky vlstní.(vlastnili) :-©:-©.Už nikdy,vyléčil jsem se...;-D;-D

0/0
14.10.2008 0:49

mirdin

Re: !

Moje Toyota Corolla 1,6i 16V r.v. 1990 ma teď najeto 285000km bez jedine poruchy motory - mimo vymenu rozvodu........ dobrych aut je dost....

0/0
15.10.2008 8:34

__XXXX___

No

Ovšem jestli tomu udělaj korejskej vzhled po vzoru Octávie, tak dávám ruce pryč 8-o

0/0
13.10.2008 14:09

engels

Re: No

co mas proti skoda octavia GETZ,  nebo se ti libi DAEWO OCTAVIA, mozna OCTAVIA CEED,  fakt je to fialovej hnus,R^

0/0
13.10.2008 16:06

legnaw

ksicht

uz by to chcelo uplne novy ksicht golfu a nie stale len preplacat dermakolom....:-©

0/0
13.10.2008 13:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.