Diskuze

I+SOLO: maďarské šlapací auto má vyjet do čtyř let

Maďarsko, to je tokajské, uherák, Balaton a guláš. Ale automobilový koncept budoucnosti? Kdo to kdy slyšel. Modrá přerostlá fazole na kolech jménem I+SOLO ale rozhodně pozornost zaslouží. Sedí v ní tři vedle sebe, pohání ji slunce nebo svaly posádky, a dokonce se může kamarádit s dalšími soly.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

HSH

4. 11. 2008 19:54
12k EUR

12 tis. EUR - cena novej Oktavky R^

0 0
možnosti

VoiToi

18. 10. 2008 11:47
divnopedály

Kdyby to přihlouplé auto uvnitř nemělo ty divnopedály, ale klasické rotopedy, tak by s touto aerodynamikou mohlo jet jen na pohon tří trénovaných cyklistů po rovině bez problémů kontinuelně stovkou. Ale kdo vydrží mačkat pět minut střídavě plyn a brzdu, které navíc jistě kladou pěkný odpor, aby se z toho dalo vytěžit nějakou energii ... na rotopedu prostě člověk je schopen vyrobit 10x více enrgie a může to vydržet i docela dlouho. Holt to vymýšleli možná dobří elektrikáři, ale nezeptali se cyklisty nebo jiného sportovce.

0 0
možnosti

VoiToi

18. 10. 2008 12:06
Re: divnopedály

S tou rychlostí jsem to možná mírně přestřelil, ale 70-80 by bylo reálné. Do kopce by to bylo horší, ale na druhou stranu, v obci nebo z kopce by se daly díky přebytečnému výkonu dobít baterky a pak by to svištělo.

Mimochodem, na kole je aerodynamika jednoznačně největší problém. Pro ilustraci, silniční cyklistický rekord v hodinovce je 51,840km (Francesko Moser, 1994), v kapotovaném aerodynamickém lehokole je ale rekord v hodinovce 85,4km (Fred Markham, 2006) . Když by uvnitř seděli tři, poměr výkonu a odporu by byl ještě výrazně lepší.

0 0
možnosti

legnaw

15. 10. 2008 14:07
tokaj?

ja len taka poznamka.... tokajske vino sa vyraba aj na Slovensku!  :-P

http://sk.wikipedia.org/wiki/Tokaj_(vinohradn%C3%ADcka_oblas%C5%A5)

0 0
možnosti

erben3

20. 10. 2008 9:59
Re: tokaj?

No jo, ale ta chuť... :-/

0 0
možnosti

malej pipík

14. 10. 2008 21:10
Nic novýho

Flinstoni tohle měli již v pravěku...:-P

0 0
možnosti

JK

14. 10. 2008 21:00
Bursík

Myslím, že by to mohl koupit Bursík na ministerstvo kde kupoval nové Lexusy jakožto vozy šetrné k životnímu prostředí. Co může býž ekologičtější než toto vozítko ;-D

0 0
možnosti

DeWalt

14. 10. 2008 10:56
jakýsi hybrid volantu a řidítek..achjo

který inteligent to zase psal?

0 0
možnosti

TectosagosOld

14. 10. 2008 10:46
krytý šlapohyb je věc dobrá

ale co brání pustit spalovací motor ve městě? 

Obvykle jede jediný cestující, bude muset utáhnout zbylá prázdná sedadla, jejich kryt, akumulátory, v zimě zasněžené a neúčinné články, 270 kg + 80 kg = 350 kg,   -   kdo utáhne 350 kg zátěž, šlapáním přes ztrátový pákový mechanismus? Rychle pustí spalovací motor, přes ztrátové převody mechan. - elektr. - mechan...

Pokud pojedou dva tak přeci nenechá dámu potit se při jízdě z restaurace, akumulátor vybitý - pustí motor spalovací, přes ztrátové převody mech. - elektr. - mech...

Na sportovní provětrání při vyjížďce do přírody to také není - konstruktéři hybridů chtějí všechno a nedosahují nic, za vysoké ceny.

0 0
možnosti

CD

14. 10. 2008 12:50
Re: krytý šlapohyb je věc dobrá

Není náhodou tento koncept proveden tak, že se neušlapává celý vůz, ale pouze generátor proudu?

0 0
možnosti

645464

14. 10. 2008 10:24
4654

:-©8-o8-o8-o;-€

0 0
možnosti

kuba

14. 10. 2008 10:19
Nooo

Tady se asi nekdo moc dival na Flinstoneovy;-D

0 0
možnosti

Marf

14. 10. 2008 10:01
Mě to přijde úžasný

Denně do práce došlapat, aspoň se po sedavym zaměstnání trochu protáhnete. A do Jugošky k moři malym spalovacím motorem za 2 l na 100.

0 0
možnosti