Diskuze
První test vylepšené škodovky: octavii nový motor sluší
Děkujeme za pochopení.
__XXXX___
Heh
Zepředu děs, z boku korejec a ze zadu to ujde Co ale nechápu, je ceník škodovky. Jakto, že stará Octávia Tour je dražší, než ta nová po faceliftu?? Že by soudruzi z VW přišli na to, že se teď bude více líbit Tour než facelift OII??
sup
Re: Heh
korejec je už hezčí ... Ceed či i30... . Tohle je Škoda peněz ...
exe
UFO ze škodovky!!!
Má ale nové oči, nový volant a hlavně moc zajímavý motor. A každý po mně kouká. Už jsem si zvykl na nesmyslné chování kolegů na dálnici - nejdřív mě předjedou, pak prudce zabrzdí, nechají mě, abych je předjel, a když si mě pečlivě prohlédnou, tak na to zase "šlápnou". Takový zájem nemají o mě, ale o auto, které řídím.*******
Volant a motor asi "kolegové" nevidí a pochybuji, že světel si někdo extra všimne. Je to už hodně staré auto bez výraznějších změn. Navíc se domnívám, že se škodovka trefila designem světel tak o 1-2 roky spátky do Koree. Kolik asi dostal autor článku za neobjektivní pohled na vzhledově starou rachotinu?
TurboFrank
Re: UFO ze škodovky!!!
Zato vy jste se moc netrefil. "spátky"? Pohled je možná neobjektivní, ale vy jste zcela objektivně blb.
brnakk
peknej clanek
"Jen je třeba motor vytáčet. V těch chvílích má i pěkný řízný zvuk." Ten jedna-čtyřkovej zvuk musí bejt fakt drsnej
Speedy
Tý woe
co to je za redaktora, co psal ten test? To je jak slohovka v prváku na gymplu. Kde ty novinářský potraty ivčera bere?
__XXXX___
taky se prej
do Octávky bude dávat novej motor 1,2 TSI, kterej nahradí 1,6
Gašpo
Design
Subjektívny pocit z designu: Vadí mi že nová rada škodoviek preberá ksicht ( čelnú masku ) z typu Roomster, ktorý mi nepripadá príliš podarený. Neprospelo to ani Fabii, u novej Octavie to nie je až tak tragické, ničmenej čelný vzhľad stratil na agresivite, ktorú vozu dodávali ostrejšie rezané svetlá a kryt chladiča predchodzieho modelu. Teraz sa tvári ako "hodný brouček", čo predajnosti vozu tejto kategórie podľa mňa moc neprospieva.
exe
Re: Design
Co bys chtěl! Šéfdesignerem je Slovák a chce odstranit konkurenci domácím výrobcům aut. Ale ta ROOMSTERová maska je fakt hnus. Imitace větracího otvoru v místech, kde se chladič nepředpokládá, to je síla. Lepší je už jenom Zetor.
Panasonic
Bída
Ach jo...Škodovka porad zaostava...koncern VW je proste mimo, design zadna novinka...spotreba bidna...sedadla tvrda jak v tanku a nizka jak v ponorce..tak snad Škoda Yeti zachová cest skodovky...
Vende
Re: Bída
Aneb znalec promluvil... Na prodejnich cislech je videt, jak je v Evrope koncern VW mimo. Obchodni uspech koncernu spis vypovida o nenarocnosti a nevyhranenosti spotrebitelu nez o cemkoliv jinem. Ze se koncern trefuje do vkusu zakazniku, kteri kupuji a kupuji? No to mu muze malokdo soudny vycitat...
icmek
no a co
chvalte si 1.4 TSI, ale spotřeba 8,5 litru při 130km/h mi přijde dost tragická. opět srovnání 1.3 16V z roku 94' žere při 130km/h nějakejch 5,5 - 6 litrů. objem stejnej, válce čtyři, třináctka dokonce šestnáctiventil a takovej rozdíl? pche..
individual
Re: no a co
icmeku, tech 8,5 je fakt hodne, pokud je to pravda (nemam vlastni zkusenost, tak nebudu hodnotit).
Pokud chces ale takhle srovnavat a ches, aby srovnani bylo poctive, mel bys do srovnani zahrnout i hmotnosti aut, prevod (resp. relativni hodnoty otacek treba v % maximalnich) a pripocist rozdily ve vykonu obou aut.
S 1.8 TSI v Oktavce, ktery ma na brzde namerenych 130kW a 257 Nm se pri 130 km/h jezdi kolem 7 litru.
porubak
SKODA
ZE TAM DAVAJI TAKOVE SILNE MOTORY TO ABYCH SNAD BYL ALONZO ABYCH TAKOVOU PILU ZVLADL
Pitrs
Re: SKODA
118 kW je ti na rodinne auto nizsi stredni tridy malo?
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...