- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jsem vedavej, jestli tomu po roce pouzivani zacnou skripat sedadla, pazvuky v palubce a pod. vychytane vecicky od francouzskych komiku
copak vrzání a pazvuky, ale elektronika nebude fungovat od začátku. jak znám francouze, bude tam od vyjetí ze showroomu nahodile blikat spousta kontrolek a ani v autorizopvanym servíziu nebudou vědět, co s tim. ve finále to necháš na dešti, nachčije do řídící jednotky a můžeš to hodit ze skály.
Po dlouhé době auto s krásným designem, z Paříže toho teda letos moc nevypadlo... maximálně lambo pro horních 300 a otřesné číny. a "předělávka" octavie II.
musím soudruhy z Peugotu pochválit, design je výborný. Tedy alespoň mě se to líbí
Ty udaje sou az moc hezky na to, aby to byla pravda. Uz jen to jak dva motory 160 a 95 koni spolu daj 313 koni....veru zajimave :-P
výkonové hodnoty spalovací motoru a elektromotoru nemůžeš jen tak sečíst....
elektromobily se nerozšíří dokud nebudou "obyčejný" - dostupný pro každýho tzn. malý (rozumně velký), dobíjení baterek ze zásuvky 220V a levný (bez různejch technickejch <I> - prostě takoví trabanti....
Když už chceš něco psát, tak v síti už je asi tak 15 let 230V +-
bože. kromě toho proč to má ty 4 dveře.. to jako aby byl supersport i praktickej?