Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na internetu jsou fotky nové hybridní Toyoty Prius

Toyota Prius rozděluje automobilový svět na dva tábory. Jedni ji pro její hybridní pohon chválí za ekologičnost. Druzí to s její "zelenou duší" tak optimisticky nevidí. Nejznámější auto na elektřinu se ale už těší na novou generaci, která dorazí za dva roky. Zde jsou první obrázky "priuse třetího".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Panasonic

Zase Toyota vede nad ostatními...

je videt,ze v soucasne dobe nema Toyota premozitele v segmentu malych vozu a hybridnich vozu...a vzhled se uz posunul take na vysokou uroven...uvidime co ukaze cas...R^

0/0
18.10.2008 13:32

janys

A co na to...

...Jeff Dunham? :D

0/0
17.10.2008 20:45

GEN-

Krasna

Toyota Prius byla vzdycky krasna, a tahle nova podle techto fotek bude jeste hezci.

0/0
17.10.2008 11:05

So

Pořád stejná

škaredá krabice. Toyota je OK, ale jejich snahu v této chvíli beru jen jako populismus a snahu svézt se na "zelené" vlně. Kdo si koupí malé auto s 1.3, bude se chovat mnohem zeleněji než provozování předražené krabice, jejíž ofic. údaje o kombi spotřebě 4,3 jsou sci-fi. Znám sice pouze 2 lidi s Priusem, ale oba mají spotřebu 7-8 litrů.

0/0
17.10.2008 9:23

Daniel

Re: Pořád stejná

Zdravím všechny příznivce Toyoty,

samozřejmě respektuji názor, ale každému se upřímně líbí něco jiného. Mě se například nelíbí nový Golf. Jméno "das Auto" to plně vystihuje, je to prostě auto, nemá tvar, nemá ducha, působí na mě jako tuctovka. Vypadá prostě jako auto. Prostě nuda. Design žádný, uvnitř prostor nic moc... Co se týče Toyoty Prius, nejen že znám to auto docela dobře, najezdil jsem s nim pár set možná pár tisíc kilometrů. Spotřeba dlouhodobě cca 5.0 litrů... Ekologie je hlavně v tom, že pokud jedu po městě, vystačím si ze 70% s baterií, leckdy jedu pouze na baterie. Prudké rozjezdy jsou díky baterii daleko ekologičtější. Koukali jste někdy kolik Vám ukazuje počítač okamžité spotřeby například při jízdě do prudkého kopce? I ten motor 1.3 má okamžitou spotřebu daleko přes 20 litrů, kdežto Prius podle toho co jsem zkoušel cca 15 - 17 litrů, což je samozřejmě způsobeno tím, že pomáhá elektromotor... atd...

0/0
17.10.2008 9:46

Daniel

Re: Pořád stejná

populismus? svézt se na zelené vlně? Jak dlouho se vyrábí Prius? 12 let a již bude třetí generace!!! Jestli je nějaká zelená vlna tak Toyota je ten kdo tu vlnu vyvolal... na začátku nikdo nedoufal že se bude vůbec Prius prodávat... a teď? Prodeje rostou každý rok stále víc a víc... čtvrtá generace jistě ujede jen na baterie cca 150-200km, což při dobytí přes noc znamená že velká skupina lidí vůbec nebude potřebovat benzín.... ať se mi ozvou ty dva lidi co jezdí za 7-8 litrů, naučím je jezdit za 4-5litrů... Prius není auto pro závodníky a není to auto aby jste s ním jeli 180 po dálnici... je to auto které ma akceleraci sice jako dvoulitrový turbomotor TDI ale kdo zažil ten komfort jízdy s Priusem, to ticho a i při svižnější jízde spotřebu kolem 5 litrů tak ví o čem mluví... zdá se mi že ten kdo napsal první příspěvek vůbec neví o čem mluví...

0/0
17.10.2008 9:53

kenx

Re: Pořád stejná

Prius je především módní, hodně medializované auto. Zelenou vlnu skutečně způsobilo, celkem neoprávněně. Výroba je drahá a na autě je hodně agregátů co z něho dělají velice komplikované auto i na údržbu. Poměr cena/výkon nemá smysl i přes dotovanou výrobu rozebírat, je špatný. Teď nemluvím vůbec o výkonu ve smyslu výkonu motoru, ale co se týká přínosů pro typického spotřebitele. Tam se řadí i spotřeba s větším zatížením. Zde není provoz ani ekologický, ani úsporný a už vůbec zde není nějaká dynamika jízdy. Pokud se budeme bavit o autech co vozí pravidelně několik lidí nebo náklad, z hlediska spotřeby a nákladů na provoz vychází stále nejlépe TDI nebo diesely od BMW.

0/0
17.10.2008 21:23

spartaman

Re: Pořád stejná

Ty jseš fakt šílenec! Když je řeč o ekologii, nemůžeš přece vytáhnout hnusné chrochtavé smradlavé TDI, které je bez filtru pevných částic (a možná i s ním) totálním zabijákem.  Rv

0/0
20.10.2008 12:03

Anonymous

Re: Pořád stejná

Mám Corollu 1.4. Jezdím s ní hbitě. Absolutní průměr za 4,5 roku je 6.6/100 km. Očekával jsem od ní sice podstatně více, asi jsem měl jít alespoň do 1.6. Bohužel dodnes nedávají 6.ti kvalt,pouze u AUrisu s nejvýkonnějšími nafťáky. Také s obrovským zpožděním začali dávat do Avensisu motory v Valvetronicem. Je to o dost pozdě oproti např. BMW a Hondě. Jsem si téměř jistý, že Valvetronic bude i v novém Priusu. Valvetronic je totiž již z principu daleko účinnější, než jen VVTi(variabilní časování ventilů). Valvetronic reguluje navíc kontinuálně zdvih ventilů a nemá škrtící klapku jako zdroj nějvětších tlakových ztrát v sacím potrubí. Faktem je, že nejvíc energie se ztratí při akceleraci a brždění. Proto jakákoliv rekuperace energie je SUPER. Možná by stačil jako levnější varianta Prius třeba jen s velkým kondenzátorem. Obvykle vždy po brždění následuje akcelerace. Takhle to řeší třeba BMW.

0/0
17.10.2008 18:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.