Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na francouzských dálnicích číhají radarové popelnice

Radary fotí příliš rychlé řidiče schované za mosty, v čumácích rychlých aut a teď nově i na dálničních zúženích v radarových popelnicích. Nové maskované lovce dálničních "rychlíků" teď zkoušejí ve Francii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

katchule

video

skvělý video:    

http://zpravy.idnes.cz/diky-vam-jsem-ve-vate-vzkazuje-bohac-v-klipu-proti-firme-cez-p4u-/domaci.asp?c=A081126_220704_domaci_dp

0/0
27.11.2008 14:37

antikomunista

Dělejme omezení hlavou a nebude se jezdit rychle

Dělejme omezení hlavou a nebude se jezdit rychle. To je prostá logika a selský rozum. Čtyřproudovka s prostředním pásem pro tramvaje mezi travnatými pruhy. U zastávek podchody. A ejhle, našel se debil. Každá zastávka má i umrlčí zónu=přechod pro chodce na opačné straně než je podchod. Takže celá čtyřproudovka v délce cca 2 km je 50km/hod. a 2 plechové krabice na mobilní radar. Umístění Ostrava-Dubina. Podobný úsek s podchody v Olomuci bez přechodů a 70 km/hod.. Lipník nad Bečvou a napojování dálnice, katastrofa. Silnice na 3 pruhy, značkami zúžená na 1, rychlost z 90 postupně na 60 a ta pak je 4 kiláky v kuse. Celou cestu jedete v 3 pruhu, ale jen 2 pruhy obousměrně a čumíte na vedlejší 3 pruh, prázdný, bez jakékoliv známky prací či oprav. Střídavě to tam mění už 2.rok podle pstupu prací.

0/0
21.11.2008 0:36

antikomunista

Re: Dělejme omezení hlavou a nebude se jezdit rychle

Podobná situace k vidění třeba u Hranic na Moravě, v Karviné, Ostravě-Přívoze a prakticky všude, kde se něco opravuje nebo staví. A už úplně mimo mísu je ve čtvrtek a pátek rozmístit omezení rychlosti, zúžení a další značky, aby se pak v pondělí v poledne začalo dělat. Dokonalý lapač na venovské strejdy a víkendové řidiče v kombinaci s mladíky co v pátek vytahují svoji popelnici k projetí. Výsledek mrtví a škody. To že by někdo alespoň položil značky, když se tam nedělá, kdepak ! Silnice Karviná český těšín ve dne oprava lektrického vedení, omezenín na 30, v noci na cestě nikdo ale úsek 500m neustále třicítka. Nebo čtyřproudovka Orlová předělaná na dvouproudovku s množstvím zálivů, esíček, kruháčů, přechodů, světelných křižovatek atd.. Dokonalá ukázka vyplýtvání materiálu a prostoru s cílem zamořit ovzduší v obci co nejdéle se vlekoucími vozy 30-50 km/hod.. Nadchody, podchody, podjezdy pro místní ? Ani náhodou. Jen totální buzerace všech a degradace kdysi průjezdné rychlé silnice.

0/0
21.11.2008 0:42

antikomunista

Re: Dělejme omezení hlavou a nebude se jezdit rychle

Zasraná města nesmyslnými kruháči budovanými za vesele bující korupce a peníze z Bruselu jsou kapitola sama o sobě. Jeden právě dokončili v Ostravě Porubě. Za a) jimi neumí naši řidiče ale vůbec jezdit, takže zatímco dříve se tvořily kolony na 2 vedlejších cestách, nyní se tvoří ve všech 4 směrech, za b) debilové co to projektujou by měli být zavření až zčernaj, protože na jedinou povolenou trasu pro průjezd náklaďáků a kamionů sídlištěm k průmyslovému areálu s masokombinátem, mlékarnou, pekárnou, cukrárnou, velkoslkladem potravin a velkoskladem zeleniny zacpali hrůzou takového průměru, že tam mají problémy i autobusy MHD, kterým přední a zadní převisy sečou trávník na ostrvůvcích. Co se stane až napadne sníh a budou tam kopce odhrnutého sněhu je každému laikovi jasné. Dopravní dementům ne. O ekvilibristice řidičů kamionů v těchto místech nemá cenu ani psát. Zkuste prostrčit velblouda uchem jehly. Prostě marnost nad marnost kam se podíváš.

0/0
21.11.2008 0:47

antikomunista

Re: Dělejme omezení hlavou a nebude se jezdit rychle

Jestli si někdo myslí, že tohle nemá co dělat s rychlostí, tak má. Debilové to nazývají evropštinou zklidnění dopravy. Selský rozum buzerací s výslednými kolonami, mraky olova z kouřících motorů popojíždějících na 1 či 2 a k tomu úžasný koktejl azbestu z brzdového obložení. A když už to vypadá na správný počin, najde se stávkokaz. Řada 7 semaforů perfektně seřízených do zelené vlny na čtyřproudovce je doplněna uprostřed o 1 pro chodce individuální na tlačítko. Asi si dovedete představit co to s rozjetými 4 proudy dělá a kolik je tam týdně pomačkaných plechů. Mraky samozřejmě. Kvůli nějakého bezmozka, respektive bezmozků, protože to je kolektivní rozhodnutí aby nikdo nemohl jít obratem sedět za obecné ohrožení. Ale to je prostě naše nedůslednost. Kdyby si pojišťovny spočítaly škody třeba za 2 roky co tam zaplatí jen z povinného ručení, pak by asi nebylo problém dokázat obecné ohrožení a soudit se ne trestně ale civilně o náradu škody s příslušným obecním úřadem. A to by už bolelo.

0/0
21.11.2008 0:55

Vašek

Co k tomu říct

K tomu se dá jen říct: svině

0/0
25.10.2008 22:59

Jan

Jestli tam umísťují značky

stejní inteligenti jako u nás, potěš pánbu. Zářný příklad - široká přehledná silnice Mor. Třebová-Svitavy pod tunelem. Od Mor. Třebové je ,,třicítka" potom skoro 3km nic a před tunelem se opravuje. Tak to vypadalo před týdnem,potom se diví, že značení nebereme jako řidiči vážně.

0/0
23.10.2008 22:14

Petr

Foto zezadu?

Foto zezadu? Jako k cemu je dobre? Jak z nej chce policie prokazat, kdo ridil?

0/0
21.10.2008 18:34

wohnout

Re: Foto zezadu?

mam pocit, ze ve Francii se to prokazovat nemusi a kdyz neni vinik, tak je odpovedny vlastnik vozidla :-/

0/0
22.10.2008 16:26

Danďák

Antiradar

Zajímalo by mne, jestli na to upozorní antiradar, resp. detektor Valentine 1 nebo Bel ?

0/0
21.10.2008 14:13

DaM

Re: Antiradar

Samozrejme, ze ano.

0/0
27.10.2008 12:02

tom

Re: Antiradar

Jestli to není jen ilustrační foto - tak je ta bečka docela dobře viditelná...

0/0
28.10.2008 13:40

porubak

francouzky de funes

zaz neco vymyslil 8-onevite nekdo jestli tomu barosovi vratili  to UKRADENE ferrari?

0/0
21.10.2008 5:19

Lukáš

To čecháček zvládne taky...

To chce klid... Když umíme krást papírový policajty, tak tohle by u nás na dálnici dlouho nevydrželo.

0/0
20.10.2008 13:40

porubak

Re: To čecháček zvládne taky...

to je pravda to by nevydrzelo oni noc a uz by to mel nekdo doma na rodine fotky;-D;-D

0/0
21.10.2008 5:13

Vel Satis

Dalnice

Kdyz jsem zacatkem zari jel do Francie, na vsech mistech kde se plati poplatky za dalnici meli vylepene nejake oznameni, neco o tom, jak jim u péage nekdo srazil kolegu nebo co... nevzpomene nekdo prosim o co slo?

0/0
20.10.2008 11:16

expert

photoblocker.cz

jezis, na tohle je photoblocker.cz idealnim resenim :-)R^

0/0
20.10.2008 10:51

:)

Re: photoblocker.cz

na stránku jsem nekoukal, ale chtěl jsem se zeptat, jestli je tam možný dostat i takovej ten spray na wifi, co po aplikaci na anténu zlepší sílu signálu minimálně o 100 % ;-D

0/0
20.10.2008 11:02

Vlado

Žeby buzerácia - 70 km/hod

Mne udrelo do očí to číslo 409 prekročení rýchlosti za prvú hodinu merania. Za jednu minútu priemerne 6,8 vodičov prekročilo obmedzenú rýchlosť!  Na tak zaťaženom úseku tá 70 tam asi bude naozaj opodstatnená. ;-O Nech tam dajú 50km/hod. Určite tak vyriešia plynulosť premávky a znížia počet havárií v kilometrových kolónach ;-D

0/0
20.10.2008 9:56

Radek

Re: Žeby buzerácia - 70 km/hod

Takže opodstatněnost omezené rychlosti se měří podle toho, kolik lidí jí tam překročí?

0/0
21.10.2008 7:18

Marek

Re: Žeby buzerácia - 70 km/hod

dialnica E411 pred Bruselom, kde je omedzenie na 70 km/h, je so zakrutami na viadukte so zuzenymi pruhmi a bez odstavneho pruhu

0/0
21.10.2008 9:12

Ebo

njn...

..zase rychlost.. .. a to že daleko nebezpečnější je to, když někdo nedá signál o změně směru jízdy a nebo když (většinou ženský) brzdí provoz zbytečně pomalou a opatrnou jízdou.. ..to že si někdo na černo nainstaluje xenony a pak oslňuje.. to že se některým dopravcům rozpadaj náklaďáky a autobusy a technickou mají na černo....a nebo to že se měří na úsecích, kde překročení rychlosti nevadí a tam kde je to daleko horší (od křižovatky ke křižovatce ve městě min. 120Km/h -  motorkáři znají) to nikoho nes*re.. :-©

0/0
20.10.2008 9:35

Hans

Re: njn...

Mas hezkou logiku. Vetsinou souhlasim, ale proc by nemeli merit na silnici, kde vyssi rychlost nevadi? Vyssi rychlost vadi. Jsou u nas nejaky limity a ty se maji dodrzovat. Bez diskuze. Kdyz jedu v cizine, tak se klidne za sebe vyrovna Porsche, Audi, Skoda apod. a jedou hezky cca 90-dle limitu. Nikomu to neprijde divny.

0/0
20.10.2008 10:53

Ebo

Re: njn...

..já měl na mysli hlavně měření systémem "nulová tolerance" ..kde mě budou šikanovat na dálnici že místo 130Km/h jedu 140 ... :-/

0/0
20.10.2008 11:17

Radek

Re: njn...

Jenže to není šikanování, tys překročil o 10 km/h rychlost. Tomu se říká porušení pravidel = trest. Souhlasím ale s tím, že v tomto státě se nedodržují dopravní předpisy celkově a co jsem si všiml v poslední době jsou to také velmi často řidiči autobusů, kteří převáží lidi. Jízdy na červenou, pžes blikající závory atd. V Mladé Boleslavi noprmální jev. Pominu zastavování na přechodu pro chodce. Přesto, že jezdí většinou třicítkou, asi to nedokážou včas zastavit :-P.

Rozhodně bych k automatickým radarům ( osobně bych toleroval +/-  km/h3 ) nainstaloval kamery sledující jízdy na červené. To je možná častější přestupek, než rychlost. Jenže by také musel fungovat stoprocentně systém na vymáhání pokut. Osobně jsem ještě neměl tu čest, ale když slyším ve zprávách, jak to často NEfunguje.......

0/0
21.10.2008 7:27

zemj

Dobrá provokace, ale mám lepší ... dokonce z našich luhů ...

... a hájů.

U nás přidali "městský radar" ... nic nenormálního, takové ty co upozorňují, že jede člověk rychleji než 50km/h. To je v pořádku, ale teď k tomu přidali semafor. Je to "nějak" spojené, takže když člověk jede víc jak 50 okamžitě dostane červenou. Blbé je, že to samosebou funguje na oba směry, takže pokud se nějaký šílenec řítí proti ... stojíme oba :-(. Je to přehledný kousek silnice, kde opravdu jen jde o semafor při přechodu. Ale nahoru tam dali kamery, takže kdo projede na červenou dostane foto a snad mu přišijou nejen projetí na červenou, ale i rychlou jízdu ... nevim jestli to jde, ale bodů by to mohlo být dost !!

0/0
20.10.2008 9:07

ind

Re: Dobrá provokace, ale mám lepší ... dokonce z našich luhů ...

Tohle už běžně funguje v Portugalsku. Co vesnice, to tři tyhle semafory.

0/0
20.10.2008 9:17

spartaman

Re: Dobrá provokace, ale mám lepší ... dokonce z našich luhů ...

Osobně nechápu, na co je semafor u přechodů pro chodce. Chodec má přednost, tak o co jde? Zbytečnost. Jediné, kde to chápu, jsou školy a jiná zařízení, kde se v hojné míře vyskytují děti. Jedna taková blbost je v České Lípě. Mezi velkou křižovatkou na kopci a kruhákem u Intersparu je u zastávky Sídliště Lada semafor jen kvůli chodcům, hrozná blbost  Rv

0/0
20.10.2008 9:19

hugo.tom

Re: Dobrá provokace, ale mám lepší ... dokonce z našich luhů ...

jj, v Krnově dali podobný semafor nedávno, směrem od Opavy. O tom, že by to měřilo i v protisměru nic nevím. Kameru tam tuším zatím nemají, ale prý to pravidelně kontroluje městská, pokud někdo projede na červenou

0/0
20.10.2008 10:31

vedoucí pracovník

další podstatně levnější výrobek???

Je cena cca 13.000 Eur opravdu správná?U nás tvrdí radnice,že mobilní radar stojí cca 500.000 až 750.000Kč!!!Ale to asi bude i se"všimným",že.....???!!!Rv[>-](Y)

0/0
20.10.2008 9:00

Ňouma

Re: další podstatně levnější výrobek???

Asi dovozní clo :-P

0/0
20.10.2008 9:11

Pepa

Re: další podstatně levnější výrobek???

V celní unii?:-P

0/0
20.10.2008 10:40

wohnout

Re: další podstatně levnější výrobek???

cena je bez dokapesneho priplatku, ktery je pro kazdou zemi jiny, toz tak :-P

0/0
22.10.2008 16:31

Ňouma

To ho budou

jako po večerech zase odklízet na policejní stanice? jinak mam pocit, že poslední fotka, kterou ten stroj udělá, bude žigul bez značky s deseti cestujícíma :-P

0/0
20.10.2008 8:49

Seth

Prace na silnici ...

... jediny clovek ktereho tam  casto vidim pracovat je jenom ten na znacce ;-D

0/0
20.10.2008 8:35

Pepa

Re: Prace na silnici ...

Jo a jseště si tam dají ceduli "Pracovní doba, PO-NE 6:00-20:00)".;-D

0/0
20.10.2008 10:43

spartaman

Je to tak

Mohu potvrdit, co se týče zákeřnosti, je francouzská policie na jednom z čelních míst !

Nevím, jestli je to dobře nebo špatně, ale asi dobře.  :-/

0/0
20.10.2008 8:34

Hans

Re: Je to tak

Ja teda myslim, ze dobre. Proc ma policajt merit a byt u toho viden? To je k nicemu. Ma byt hezky na moste nebo jak to s oblibou delaji. Pak si kazdej da bacha, aby to nezkousel. A proto si muzou delat s policajtu srandu, protoze kazdy vi, ze to tak neni. U nas by to byla pravda.

0/0
20.10.2008 10:50

dzandra

No chápu to

V místě kde se opravdu na komunikaci pracuje a ne jak u nás, že je po cestach takhle rozuje..báno kde co a nic se tam neděje.

0/0
20.10.2008 7:56

Pete

nechápu, že s tím ještě nikdo nezačal

Stačí jeden spray a na chvilku zastavit. A radar je mimo službu, než ho zase očistí. Skoro by to chtělo nějakou nevládní organizaci bojující za řidiče. Chováme se jako stádo ovcí, předstíráme, že dodržujeme tisíce nesmyslných značek a omezení (viz nepoužívaný přejezd v Mělníce) a když nás chytí, pokorně zaplatíme.

V téhle zemi nikdo neeviduje dopravní značky, o umístění značky rozhodují lidé na dopravních odděleních OÚ (většinou se super kvalifikací), proti umístění značky není odvolání ani není žádná kontrola, zda je značka umístěná dobře nebo ne. U špatně umístěného značení chybí postih člověka, který tak rozhodl nebo i firmy, která takový šmejd provedla (za benzínkou Agip na Strakonické v Praze je super značka - místo hranaté "jednosměrky" tam dali kulatý "přikázaný směr" - je to taky modrý, vypadá to stejně a hranatá asi zrovna nebyla skladem...).

0/0
20.10.2008 7:36

sprav

Re: nechápu, že s tím ještě nikdo nezačal

Je vidět, že tomu fakticky h.o.v.n.o.u.s  rozumíte (Y)

1) Všichni si stále berou do úst JEDEN JEDINNÝ PŘEJEZD V MĚLNÍKU.

2) K umístění dopravních značek se mimo jiné ZÁVAZNĚ vyjadřuje Dopravní inspektoriát Policie České republiky! a o každou značku se s nimi musí, mnohdy zbytečně, bojovat.

3) O umístění rozhoduje obecní úřad s rozšířenou působností, tedy nikoliv každý obecní úřad. Zaměstnanci jsou většinou bývalý dopravní policisté na policejní penzi.

4) Pokud se Vám zdá stejná značka jednosměrka a přikázaný směr jízdy, tak byste měl odevzdat ŘP pro slepost.

0/0
20.10.2008 8:24

AAA

Re: nechápu, že s tím ještě nikdo nezačal

No a? Dneska jeden, zitra deset, pozitri sto. Pokud system jeho existenci umoznuje, je to spatne, byt by byl jen jeden.

To ze jsou zamestnanci dopravnich odboru byvali policiste neco zarucuje? Koho chleba jis, toho pisen zpivej.

0/0
20.10.2008 10:59

Pete

Re: nechápu, že s tím ještě nikdo nezačal

Tak to prr. Klidně naložím kteréhokoli bývalého soudruha z dopravky SNB a vsadím se, že alespoň každých 10minut najdu jednu zbytečnou značku. To, že jsou to bejvalý SNBáci, co někde musej doklepat poslední roky před důchodem je jasnej důvod, proč značení u nás vypadá jak vypadá - jejich kvalifikace je nulová (když pominu praxi u SNB), jsou to starší šoféři (tudíž superpomalí a superopatrní) a proaktivita bejvalejch komoušskejch policajtů asi taky není velká. Za to opatrnost a alibismus mají zapnutý na max. Rv

0/0
20.10.2008 17:33

Pete

Re: nechápu, že s tím ještě nikdo nezačal

A k tomu schvalování: Před asi dvěma lety jsem viděl, jak silničáři osazovali dálkové návěští na ulici K Barrandovu na úrovni slivenceké křižovatky. Půvab byl v tom, že po osazení tohle návěští krásně překrylo semafor, kterej byl pak najednou vidět až cca 50m před křižovatkou. To by mne zajímalo, kdo to schvaloval. 8-o

0/0
20.10.2008 17:34

spartaman

Re: nechápu, že s tím ještě nikdo nezačal

Ke cti Mělníka je třeba přiznat, že ten šíleně rozbitej přejezd před pumpou směrem od Prahy vykopali a zaasfaltovali.

Ale zase mě naopak zaskočilo, že v sobotu k večeru jel vlak na té vlečce před mostem, kterou jsem už dávno považoval za nepoužívanou.

0/0
20.10.2008 8:38

VaKo

A co upozornění ?

Žádná cedule, že o pár metrů dál se měří? To je ale drzost. České zákonodárce na ně !!!

0/0
20.10.2008 7:27

Muf007

Re: A co upozornění ?

A jak to, že Frantíci nemají problém s osobou blízkou za volantem. Chápu to tak, že radar auto vyfotí za zadu, poznámka o zpětném zrcátku, a tak chybí foto řidiče. Proč to nejde u nás????

0/0
20.10.2008 7:47

def...

Re: A co upozornění ?

jako ono by to slo, ale je to za priplatecek ;-D

0/0
20.10.2008 9:02

Hans

Re: A co upozornění ?

Jenze tam o par metru dal stoji a vybiraji. Foto maj hned v PC a ukazou ho. Zadnej prostor k ´reseni´. Umi si udelat poradek. To u nas proste nejde.

0/0
20.10.2008 11:00

expat

Re: A co upozornění ?

Hans ty jsi take byvaly policajt??????????

0/0
26.11.2008 12:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.