- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... mít takový poměr váhy (a velikosti) motocyklu a síly (a velikosti) jezdce, aby dokázal ve stoji na obou nohou zvednout přední kolo ...
... jen tak má šanci korigovat časté smyky předního kola ...
Nejvtipnější je trápit motor startováním jen tak, kvůli "promazání". Promazání když ho nepotřebuju a nikam nejedu.
Snad bude lepší "promazat" startem tehdy až opravdu pojedu, inteligenti. Víte jak startováním dostává motor zabrat?
a víš že funkce oleje není jenom mázání, ale taky antikorozní ochrana? a proto když motor dlouho stojí tak ojej steče a ejhle inteligente problém je na světě.....
Motorku v zimě taky vždy jednou za 3týdny nastartuju a počkám až se zahřej. Mnohem víc motorka trpí, a to i v létě, pokud nějaké pako sedne nastartuje a jede hned plný plyn.
hodné tak redakčních motorkářů co testují čínské mopedy z teska
ale neměla by se náhodou baterka na zimu spíš vymontovat a uložit při pokojové teplotě (pokud teda nemam vyhřívanou garáž)??
A také s výměnou obutí se mi to nezdá. Je pravda, že na podzim jsou levnější, takže koupit ano, ale uložit při pokojové teplotě a nechat přezout až zjara. Bo jinak guma ve studené garáži zbytečně trpí.