Diskuze
Elektrický Mini E míří do provozu. Bohužel jen v Americe
Děkujeme za pochopení.
Zirkon
Pročpak nepíšou za kolik !?
Vypadá do velice pěkně, teď jenom to zaplatit. Nejen prvotní investici ale nové baterky každé dva roky. To bude asi největší problém.
Ekologie nebude také tak křišťálově čistá - při celosvětové produkci baterií budeme muset rozkopat půlku planety kvůli těžbě vzáných prvků.
Elektřina by nemusel být problém, pokud zelení přestanou blokovat jádro.
marek
Moc nechapu
proc to bude jezdit zase jenom v americe a ne i v evrope. kdyz to bude doopravdy uspesne, tak to blby americani stejne brzo sesrotujou
Joj
Re: A kolik cyklů ty baterky vydrží?
Většinou lion baterie při dobrém zacházení vydrží 1000 cyklů.
Čtenář H.
Letadlo na baterky
Jeden modelářský výrobce v ČR už testuje ultralehké letadlo "na baterky". Problém je v tom, že zatím nevydrží létat déle než 30 minut. Pohon obstarávají taky pospojované Lion akumulátory - úplně stejné jako máte v notebooku .
stoural
Re: Letadlo na baterky
A jak to souvisi s tematem? V autech nejsou LION
BMW
Minísek
Autor, nejsi tak trochu Weichei? Označení minísek je jako od jiné sexuální skupiny. To auto není ani tak malé, ani tak levné, jako bývalo dříve, je to normální BMW a ne žádný Minísek pro čtyřprocentňáky, jako jsi ty
kluboš
Re: Minísek
cooper by se mi líbil, ale vidím, že by po mě koukal každej gaaaaayyyy .....
rudastraka
35kWh??
to by melo mit dojezd minimalne 500-700km??
ne 250
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...