Diskuze
Náklaďáky by mohly jezdit na benzin
Děkujeme za pochopení.
Michail
No to je novinka
V Rusku a na Ukrajine jezdi takovy mnozstvi starych benzinovych Zilu a Gaziku uz cela desetileti a nikomu to divny neprijde. Pravda trochu zerou, ale benzin je tam levnej, zato nastartujou i v zime.
Radim
Náklaďáky na benzín jsou běžné
To že náklaďáky jezdí výhradně na naftu není pravda, v USA jezdí náklaďáky na benzín celé roky, nafta patří do kamen ;-)
Jarda
Re: Náklaďáky na benzín jsou běžné
Na benzin jezdil uz kdysi davno Robur, ne?
Zas nejakej American objevil Evropu :-)
Pepa
D1 za pár let:-)
Tak to se máme na D1 na co těšit, až tam budou jezdit kamióny se stovkami litrů pěkně explozivního paliva
4sAd
Re: D1 za pár let:-)
Jo, to se můžeme těšit. Takový jeden havarovaný kamion se přitom i sám odklidí :)
Tatka Smoula 1
14:1 komprese?
14:1 komprese? Tak to teda potes koste........ preplnovani jako takove neni problem, ale vysoka komprese jde na ukor zivotnosti. Bezne benzinaky jsou okolo 8.5-10:1, diesely pak okolo 18-23:1
Ethanol (aka Megasquirt) se pouziva na kratkodobe zvyseni vykonu (podobne jako NOS), ale dlouhodobe zatizeni?
Ze by soudruh novinar vypoustel kachnicky nebo spatne prelozil cisilka?
pepa
Re: 14:1 komprese?
Komprese 14:1 no a co ? Diesely maji 1:20 a zadne problemy s tim nejsou.
Metanol se pouziva jako okyslicovadlo, je schopny dat vyssi vykon, ale hlavne ma vysoke oktanove cislo. Cili motor pri vysoke kompresi a zatizeni neklepe. Proto ho tam vstřikují
Agent-přisluhovač
Klady a zápory
Zajímala by mě životnost tohodle "silně přeplňovaného" motoru.
I dieslům se stále zmenšuje objem při zachování výkonu (kde byl dříve 2 litr stačí dneska 1,6 litru) ale musí se to projevit někde jinde.
A pokud by to fungovalo, a skutečně mělo tak malou spotřebu, proč to nepoužít i v osobních autech?
4sAd
Re: Klady a zápory
Protože u osobního auta nejsou běžné 11 litrové diesely, které potřebují obrovský točivý moment? :)
xjohny
Výrazně vyšší emise??
"...a přitom nabízí nižší spotřebu a výrazně vyšší emise"
Hmm, neměl by náhodou ekologický motor jít směrem opačným?
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Automechanik/Autoelektrikář, dopravné, super benefity #tOXpz
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Karlovarský kraj
nabízený plat:
32 000 - 48 000 Kč