Diskuze

Chevrolet Volt: elektromobil s vlastní elektrárnou

Chevrolet chystá pro závěr roku 2010 produkční verzi vpravdě revolučního hybridního vozu. Volt, jak se novinka nazývá, totiž bude používat spalovací motor pouze jako generátor a kola budou poháněna výhradně elektromotory.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VM

Dědeček Vševěd

28. 1. 2009 10:32
NESMYSL !

Cituji: "

Při dobíjení modelu Chevrolet Volt jednou denně se spotřebuje za rok méně elektřiny, než kolik spotřebuje domácí lednička s mrazákem."

Hmmm, tak lednička s mrazákem spotřebují dohromady asi 3 kwh/den. S tímto množstvím energie bych dojel asi 4 km ... ;-€:-P

0 0
možnosti

V.Majdlen

28. 12. 2008 15:16
elektromobil

čakám kedy sa už vôbec nejaký elektromobil objaví na trhu aj u nás.

vm

0 0
možnosti

Jan

25. 11. 2008 12:16
Motor

Pokud je pravda, že na 45 litrů a nabití baterií to ujede 579 kilometrů, tak to sežere cca 7.8 litrů na 100 km. Opravdu nechápu snahy techto pseudo ekologistů, když mě starej Opel žere 6 litrů nafty a novej Ceed má chlastat 3.9 litru. Pokud počítají s tím, že průměrně člověk ujede 100 km, ať tam dají baterky, co to auto dovezou aspoň 120 nebo 150 km. Tohle je výsměch. Jinak samozřejmě elektromotory přímo v kolech, to je jediná správná cesta. Ale ne s takovýmhle motorem.

0 0
možnosti

messenger

8. 12. 2008 23:01
Re: Motor

Pani redaktori to trosicku spletli:

"This effectively extends the Volt's potential range to as much as 640 miles (1,030 km) on a single tank of fuel"

takze 1000km na 45 litru je celkem slusne, ne?

0 0
možnosti
K

kulisek

16. 11. 2008 20:38
Příspěvky

Tak tady čtu, je to dobré, špatné , drahé. Je to jedna z velmi slibných cest. Zapomínáte na to, že vozidlo nemá převodovku a mnoho běžně nezbytných částí automobilů. Pokud budou nebo jsou elektromotory umístěny přímo v kolech je to ideální řešení. O úspoře paliva nelze pochybovat. Toto řešení ovšem není nic nového, ale s dnešní technologii má velké šance.

0 0
možnosti

messenger

8. 12. 2008 23:06
Re: Příspěvky

No jo, ale ty 180kg baterie tu chybejici prevodovku bohate vyvazi...

0 0
možnosti

ortodoxparadox

15. 11. 2008 16:12
že by perpetum ?

nevite někdo jak se ze zažehovky 1,4 s 60 koníkama dostane 150 koní na elektromotorech v kolech vždy to musí být se započtemím ztrát při přeměně energií sakra líný auto

0 0
možnosti

messenger

8. 12. 2008 22:57
Re: že by perpetum ?

Kamo to ze ma motor vykon 110kW neznamena ze trvale maka na nejvyssim vykonu... Stejne jako kdyz si koupis 100W bedny ke svymu domacimu kinu tak to neznamena ze porad rvou na plny pecky... To chce nejprve myslet pak psat

0 0
možnosti

jenik

10. 11. 2008 20:59
Zbytečně velký

Tohle by se mě líbilo v něčem menšim jezdim do práce 20 km tam můžu dobíjet takže by stačil dojezd 30 km.A vlastně baterie by mohli jít přidávat podle potřebyR^

0 0
možnosti

ortodoxparadox

15. 11. 2008 16:23
Re: Zbytečně velký

a v práci se vždy nějaká ta prodlužovačka zadarmo najde viď

0 0
možnosti

petr

9. 11. 2008 22:37
bludy

Doporučuji redaktorům si to napříště propočítat než takové nesmysly zveřejní. 

Jen matete lidi.

Fyzikální zákony bohužel nejdou novelizovat jako ty lidské.

Ale to vy na idnes máte v popisu práce!

0 0
možnosti

rudastraka

10. 11. 2008 9:15
Re: bludy

za 1 euro poridis 5-12kWh elektriky

5kWh = 18MJ enegie

s 18 MJ energie ohrejes 18000 / 4.2 / (100-10) = 47 litru vody na 100 °C

jestlize salek kavy v iDnes ma 47 litru, pak maj reporteri iDnes pravdu

0 0
možnosti

e-mann

9. 11. 2008 21:20
já ho chci:-)))

Jo !

0 0
možnosti