Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Honda Jazz: zvenku stejná, uvnitř lepší

Nejmenší model Hondy je v Česku hodně nedoceněným autem. Navenek malé, uvnitř ale nečekaně prostorné a praktické auto doplácelo na vysokou cenu. Nový jazz na první pohled rozpozná jen znalec, na ten druhý je ale plný novot. A cenou se dostal na úroveň konkurence.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

DOKTOR

Malé velké auto

Jazzík je skvělé auto 4 dospělé osoby se do něj vejdou v pohodě.Ač se to z venku nezdá uvnitř je místa dost.Kufr je taky velkej.Využitelnost vnitřního prostoru je propracovaná do nejmenšího detailu.A ta spotřeba léto 5,2

                                                                                             zima 5,9

                                                                                             brzda plyn 6,9  motor 1339 cm3

Pojistka díky objemu je taky malá.Trochu mínus u vnitř jsou pouze tvrdé plasty,ale jsou kvalitní a doře slícované.

0/0
24.3.2009 22:29

katchule

video

skvělý video:    

http://zpravy.idnes.cz/diky-vam-jsem-ve-vate-vzkazuje-bohac-v-klipu-proti-firme-cez-p4u-/domaci.asp?c=A081126_220704_domaci_dp

0/0
27.11.2008 14:45

doublejay

Maly letadylko

Mam tu mensi s automatem (byvse v asii) a je to prijemny maly letadylko.  Je to tu samej kopec ale stroj hrdine vozi a vozi.  Nad 120 ale mam hruzu a navic mam kus bez ABS a airbagu.

0/0
30.10.2008 18:22

icmek

i-VTEC

kde je regazzi? :)) 1.2 66kw.. hmmm mňam.. R^

0/0
24.10.2008 16:25

Andee

Re: i-VTEC

Výkon pěknej, ale naložíš do toho čtyři lidi a nepojede to :-/

0/0
27.10.2008 12:32

Brenek

Re: i-VTEC

To stejne plati i u konkurence.

0/0
27.10.2008 15:52

icmek

Re: i-VTEC

nesmysl.. v tom právě je kouzlo motoru V-TEC. od 2 do 7 tisíc táhne téměř stejnou silou, ale v těch 2 žere mnohem míň, než v těch 7. takže Honda imho pojede jak těžká, tak lehká.

0/0
31.10.2008 11:44

Anonymous

Re: i-VTEC

Dovolil bych si nesouhlasit. P=Mk x omega  .  F = m x a .  A to platí pro všechny Hondu nevyjímaje.  Z toho  m.j. plyne, že při větší zátěži je třeba větší Mk. Nejlépe se to simuluje při výjezdu např. z podzemní garáže s velkým úhlem stoupání  a plnou zátěží s přívěsem naloženým 0.5 tunou. Možná s tímto zázrakem ani nevyjedete.

0/0
21.11.2008 13:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.