Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

ADAC hlásí pět bezpečných hvězd pro nový golf

Kdyby nový golf nedostal plný počet hvězd z crashtestů, byl by to průšvih. Konstruktéři už mohou mít klidné spaní. Šestá generace legendárního modelu má všech pět pohromadě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠV

Štvavá vysílačka

3. 11. 2008 20:45
Uff.

Článek o Golfíku VI a zatím tady řešíte Škodofkáře.:-/

V článku oslavují 5 hvězd pro new Golfa, ale to má i Golf V.

 To ESP ve standardu a ten kolení bag taky není špatný.  Mě by to neurazilo;-D

0 0
možnosti

Sobista

3. 11. 2008 10:26
Saab

Mno staci mi Saab 9,5. Kdybych potkal nakyho pitomce s Golfem a 5 hvezdama v protismeru, tak budu rad ze to je Golf nez autobus. Po tom Golfu se aspon to moje auto projede a ja vylezu zivej. Manzelka chtela naky Punto nebo neco takoveho -> jedine prez mou mrtvolu. Vsichni v rodine budou mit tezky bezpecny auta. Za bezpeci rodiny to stoji za to. Kdyz vidim jak tedkon mladaci jezdi a kolik se jich uz vysekalo...proste ani nahodou ze by meli naky takovyhle auto.

0 0
možnosti
ŠV

Štvavá vysílačka

3. 11. 2008 20:49
Re: Saab

Nic proti Saabu, ale aby ste se nespletl. Mám test srážky Golfa V s Volvem XC90 a pro Golf to dopadlo OK.  Hůř na tom budou jiný auta.

 Ale hmotnější auto má jistě výhodu. 

0 0
možnosti

HQ

30. 10. 2008 16:54
Skodovkari

Opravdu se bavim na diksuzich Auto iDnes, jak se nektri majitele skodovek snazi obhajit si sami pred sebou svou volbu vozu. V kazde diskuzi se najde par majitelu, kteir budou branit Skodovku do krve a tvrdit, ze:

- skodovka s mnohem vyssi prodejni cenou je ve skutecnosti levnejsi nez konkurence, protoze na skodovku prece dostanes slevu i 50 procent, kdezto konkurence ti neslevi ani korunu

-skodovka bez zakladnich prvku vybavy je vlastne lepe vybavena nez konkurence

-skodovka s nejhorsimi narazovymi testy ve tride je vlastne mnohem bezpecnejsi nez zbytek tridy, protoze je konstruovana na narazy ve vyssi rychlosti

-skodovka s nejmensim rozvorem v nizsi stredni tride  vlastne vubec do teto tridy nepatri, ale patri do stredni tridy, po boku Mondea, Avensisu, Mazdy 6 protoze prece na rozvoru nezalezi apod. A opakuji se dokola ty sama jmena - rudastraka, Pitrs, mikes a nesmim zapomenout na pana individuala.

0 0
možnosti

individual

30. 10. 2008 16:59
Re: Skodovkari

Ja jsem nekde nekam napsal nektery z tebou uvedenych bodu?

0 0
možnosti

30. 10. 2008 14:56

[>-]

0 0
možnosti

Lidofa fositko

30. 10. 2008 14:46
Motory

Tak alespon u Golfa tu bezpecnost maji zmaklou, ted jeste aby neco udellai s motory. Nizkobjemove benziny jsou tragedie, TDI jsou neuveritelne poruchove. Motor, ktery vydrzi 75000 km neni motor.

http://img169.imagevenue.com/img.php?image=46434_TDI_PD_1_122_801lo.jpg

http://img252.imagevenue.com/img.php?image=46436_TDI_PD_2_122_465lo.jpg

http://www.autobild.de/artikel/dauertest-vw-passat-variant-2.0-tdi_785569.html

0 0
možnosti
AA

akro

31. 10. 2008 14:39
Re: Motory

Zvláštní, auto při své dávce kolem 130 tis. km za rok zpravidla používám necelé 3 roky, t.j. do 300-350 tis. km, za posledních x-let jsem měl 1,9TDI 81kW, 1,9TDI_PD 85kW, 2,0TDI 103kW a teď mám 2,5TDI 128kW. A všechny bez problémů vydržely a jezdí dál. To, že noviny rozebírají jedno nepovedené auto, když po světě jezdí několik milionů obdobných, které to nepostihlo, to je možná téma do kuřárny na učňáku, ale seriózní čtenáře tím těžko ohromíš.

0 0
možnosti

rudastraka

30. 10. 2008 10:58
hvezdicky

je potreba pro vas hlupaky, co si myslite, ze 5hvezdickovy auto je bezpecnejsi nez 4hvezdickove zduraznovat, nemusi tomu byt tak, zalezi na tuhosti deformacnich zon. auto z mekkou def. zonou bude bezpecnejsi pri narazu v nizsi rychlosti, ale ve vyssi rychlosti neposkytne posadce mensi ochranu. auto s tuhou deformacni zonou znamena vyssi riziko zraneni i pri nizsi rychlosti, ale sanci na preziti i ve vyssi rychlosti

dva priklady, ktere pochopi snad i ten nejvetsi hlupak:

a) auto s mekkou deformacni zonou ji vycerpa prave v rychlosti 60, takze naraz bude relativne mekky, a posadce se nic nestane, ale pri 90 se deformacni zona vycerpa uz pri rychlosti nejakych 60 (energie roste se ctvercem rychlosti) a naraz bude tak tvrdej, ze posadka skonci s utrzenymi vnitrnostmi

b) auto s tohou deformacni zonou pri narazu pri 60 bude mnohem tvrdsi nez v pripade a), takze dojde ke zraneni posadky, ale pri 90 se deformacni zona prave vycerpa, takze i pri teto rychlosti poskytne sanci na preziti...

0 0
možnosti

rudastraka

30. 10. 2008 10:59
Re: hvezdicky

oprava:

..auto z mekkou def. zonou bude bezpecnejsi pri narazu v nizsi rychlosti, ale ve vyssi rychlosti poskytne posadce mensi ochranu

0 0
možnosti

Petr1

30. 10. 2008 8:03
Hlinka

Kdyby seděl Hlinka v jiném autě tak by žil. Ty auta nejsou vůbec bezpečná.:-/

0 0
možnosti

e.t.

30. 10. 2008 10:17
Re: Hlinka

bez pasu by nemel sanci...airbag je svine. V superbu jeste chvilku zil.

0 0
možnosti

Petr

30. 10. 2008 7:17
A co Octavka

A kdy udelaji ve VW neco s bezpecnosti Octavie? Nejhorsi vysledek testu v nizsi stredni tride, kdy Octavka jen tesne dosahla na ctyri hvezdicky a i korejci maji mnohem bezpecnejsi auta! Do takove rakve bych opravdu nesedl.Rv

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob

17. dubna 2024

Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu

23. dubna 2024

Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...

Autoatlas Itálie. Opel, ferrari a fordy vzdaly hold známým městům a místům

22. dubna 2024

Potomci Leonarda da Vinciho dali světu skvělé těstoviny, fantastická vína, skvostný parmazán,...

Cestovatelský speciál Harley-Davidson mění po padesáti letech tvář

22. dubna 2024

Úplně předělat legendární design, který se jen s minimálními změnami vyráběl víc než padesát let,...

Velvyslanectví Thajského království
Political, Cultural and Economic Affairs Assistant

Velvyslanectví Thajského království
Praha
nabízený plat: 34 310 - 39 458 Kč