Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mercedes a BMW používají stejné díly

Dva odvěcí rivalové směřují ke spojení sil v nákupu některých komponentů. BMW a Mercedes chtějí ušetřit používáním shodných částí klimatizace, ovládání sedadel nebo světel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Milovník BMW

Nechápu

Nechápu jak se k tomu mohlo BMW snižit, používat díly stejné jako upocený Mercedes. A kdo bude tvrdit že Mergl je ten lepsi lže sám sobě :-P

0/0
3.11.2008 20:50

tygr.karlos

Re: Nechápu

Ano, první automobilka na světě je lepší a vždycky bude. Zavedli nejvíc inovací, jejich auta jsou měřítkem ve svých třídách. BMW je vynikající, ale Mercedes je jen jeden.

Jedno video řekne vše:

http://www.youtube.com/watch?v=zv0ZPyj7S6M

0/0
3.11.2008 21:01

Hrochomut

Re: Nechápu

no, Mercedes má jistě mnoho předností.. ale se spolehlivostí je na tom rozhodně hůř, než BMW, to je pro mě hodně důležitý aspekt.. k čemu je mi spousta technických vymožeností, když se na tom autě kazí kdejaká kravina..

0/0
3.11.2008 22:46

individual

Re: Nechápu

Reklama. No a?

0/0
4.11.2008 8:48

rs

Re: Nechápu

vis proc to nechapes ? protoze jsem zamindrakovany tele, ktery si leci komplexy u internetu, a ne obchodnik u BMW nebo Mercedesu.

tem jde o to jak co nejvic usetrit.. ty nemaj na nejaky priblbly kecy cas. tem jde o penize a zabomysi valky nechavaj na tech jako si ty....

0/0
4.11.2008 9:04

icmek

no.. a to víte

že v Lamborghini montujou páčky pod volantem stejný, jako v koncernu VW? jednoduše v Lambu stejný, jako v Oktávce? ;-D

0/0
3.11.2008 13:39

Ovad

Re: no.. a to víte

...a to vite, ze nejlepsi auto na svete je 15 let stara Honda bez airbagu, ktera spotrebu stojiciho auta udava v litrech na 100 km...?

BTW kdybys Lambo videl alespon na obrazku, vedel bys, ze to s packama pod volantem je akorat tak vyplod tvoji hlupacke tvorivosti.

0/0
3.11.2008 14:16

icmek

Re: no.. a to víte

ty jsi ovád...

0/0
3.11.2008 16:48

Rudi

Re: no.. a to víte

jo a kdybys koukal na autosalon tak bys videl ze maji třeba vystřelovací klíček u Gallarda stejnej jako v koncernu ;-D

0/0
4.11.2008 6:58

Jarda

Re: no.. a to víte

A jaky to ma vliv na jizdni vlastnosti Gallarda? Anebo jde u sportovniho auta predevsim o design klicku?

0/0
4.11.2008 8:48

Homer_ 2

Mám za to, že PSA a Renault to již nějaký čas dělají taky.

Někdy jsou podobnosti mezi díly na Citroenech a Renaultech dost "podezřelé"...  A vždy jde o díly od francouzských dodavatelů (Sagem, atd...).

0/0
3.11.2008 13:09

HugoWomaacka

No bodejď, dyk je to jeden šunt

zlatá dáčka, fiat, renolt, pažout, seat, citroen a ostatní zázraky R^

0/0
3.11.2008 12:50

cbx

Re: No bodejď, dyk je to jeden šunt

lol, ještě, že jsi dodal ten konec, jinak by tu ironii pochopil asi málokdo a hned by ti všichni nadávali... ;-D

0/0
3.11.2008 13:29

jarda.h

Re: No bodejď, dyk je to jeden šunt

metla, hlíny, dehet, vocpodu voe

0/0
3.11.2008 13:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.