Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rychlé pozdravy z Ruska: E-Go Revolt

Auta z Ruska už se nejmenují jen Lada, Moskvič nebo Volha. Moskevské studio E-Go Motors se rozhodlo postavit čistokrevného sporťáka. Bílá placatá studie Made in Russia se jmenuje E-Go Revolt a stojí na základech Mitsubishi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

engels

7

rusove umeji vyrabet zbrane popripade je kopirovat, jako experiment ano ale rusove a auta nejde moc dohromady

0/0
9.11.2008 16:43

Bagoun

?

Co asi tak můžou rusáci vědět o designu ? Byl někdo z vás v Rusku ? Jo ? Tak víte přesně o čem mluvím ;-D

0/0
9.11.2008 10:47

lubomir

preklep

 mitsubishi 3000 GT, se vyrabelo do roku 1998-9 ;-O

0/0
8.11.2008 14:17

bla bla

dokonceni

5. odprostete se od demagogicke nenavisti ke vsemu co pochazi z Ruska. Podivejte se na produkci umytych Rusu (USA)....kvalita zpracovani vsech modelu napric US znackami je bidna, na urovni Koreje pred 5-10 lety. Pouzite technologie (HEMI V8, automaticke prevodovky o nekolik generaci zpet...) uz davno nejsou neco cim by se kdokoli v auto prumyslu chlubil.

Zaverem: E-Go Revolt je prumerna studie, mozna jedna z lepsich.

0/0
7.11.2008 10:52

ruzovy.svetr

Re: dokonceni

To je pravda. Na youtube je crashtest video nového asi 3 roky starého Dodge. Což je to velké ohromující SUV. Při nárazu se to auto složí jak knížka...  Normálně se zvedne "korba" a připlácne kabinu.

0/0
9.11.2008 9:28

TurboFrank

Re: dokonceni

Jenomže spousta pitomců si myslí, že co je z USA, je nejlepší. Nemá smysl jim nic vysvětlovat. Kdo problému rozumí, ví.

0/0
9.11.2008 17:02

Karel

Re: dokonceni

no vtip je v tom, že v USA se už stejně skoro nic nevyrábí. Maximálně tak návrh a ten putuje do fabrik v Asii, zejména v Číně. Na trh v USA se ale cpou zahraniční firmy, chtějí prodat, jde o největší trh světa. A tak prodávají a levně, často za 50% ceny toho co u nich doma. Ale jak to bude dál? Kdo ví. Skeptiků je spousta. Ale na druhou stranu do dollaru si taky kdekdo před půl rokem kopnul a dnes je po něm hlad.

0/0
10.11.2008 4:04

bla bla

zdravim specialisti!

1. auto na obrazku neni zadna CAD vizualizace, ale funkci prototyp to je zjevne

2. to ze se kazde dnesni auto, nejaka studie podoba autu ktery uz existuje je naprosto samozrejme a nikoho kdo tomu trosku rozumi to nepohorsuje ( vyjma 1:1 okopirovanek od cinanu)

3. E-Go Revolt ma podle me unikatni  spojeni designovou plochou oblasti zadnich svetel a partie vyfukoveho potrubi.

4. tvar budky neni mozne jakkoli spojovat s modely vozu zminovanymi "prispevateli v diskusi".

0/0
7.11.2008 10:51

Martin

mi se to libi

... vubec nemam blok v tom ze je to z ruska, a kdyby to bylo do 600tisic tak do toho jdu. co je ruske to je dobre. howgh!

0/0
7.11.2008 9:03

Xik

Re: mi se to libi

za 600k by to neprodavali ani cinani ;-D jinak ten design se mi libi, je tam videt par cizich napadu, ale celkove je to vyvazene.. na to, ze je to ruske :-)

0/0
8.11.2008 11:08

Edmund Černá Zmije

Výhodou je

i karosérie z dvoumilimetrového plechu, která nahrazuje airbagy. :-P

0/0
7.11.2008 8:14

Fanatic.Dz

Retardovaný autor

zaměňuje ruskou studii (design karosérie především) automobilu Mitsubishi za ruské auto. ;-D Studie - auto. Není to podobné? Není? Nevadí - autor v tom rozdíl nevidí. ;-D

0/0
5.11.2008 12:18

JFK

Retardovaný ...

Retardovaný Fanatic.Dz nepovažuje ruskou realizaci studie automobilu na podvozku Mitsubishi za automobil. Studie auta -> auto. Není to podobné? Je? Ale Fanatic.Dz v tom rozdíl nevidí.

0/0
6.11.2008 13:16

dolch

Fotky

No výborně. Tak práci s počítačovou 3D grafikou už soudruzi zvládli dobře. Teď ještě kdyby nám tak ukázali něco skutečného.

0/0
5.11.2008 11:47

crusheR

hmm

taková corvetta spojená s nissanem gt-r (vzhledově) ,nevím jak jízdníma vlastnostma....:-)

0/0
5.11.2008 8:46

Todd Bertuzzi - verze 2

Hezký

hlavně ty zadní světla z Octavie 1. ;-D;-D;-D

0/0
4.11.2008 18:33

Breathlless

Re: Hezký

oktávie ?  to určitě ne , spíš z Jaguara nebo spíš z Hondy Prelude II.... Oktávisto ;-D

0/0
5.11.2008 13:00

Breathlless

Re: Hezký

Ba né to sou světla z maserati !No tak ani tohle rusáci nezmálki udělat , vyblít karoserii z laminátu snad zvládnou ;-D

0/0
5.11.2008 13:08

lovermann

Re: Hezký

Jo-jo, taky mi připomínají ty z Maserati :)

0/0
10.11.2008 9:09

pepik-usa

auticko

sorry, ruskej smejd, jezis to je ale ruska technikaRv

0/0
4.11.2008 17:51

Moravian

Vodka jako palivo

Motor muze palit vodku. Ta je v Rusku k dostani opravdu vsude. Navic, rusky ridic se muze kdekoliv obcerstvit.

0/0
4.11.2008 15:38

fleret1

min. 15 let stary a jeste ze 70% opajcnuty design

slepenec ze tri kvalitnich sportaku zapadni provenience - jinak tezke,nemotorne,bez gracie - ruske Rv

0/0
4.11.2008 10:29

driver N

Re: min. 15 let stary a jeste ze 70% opajcnuty design

Slepence dělají Korejci - naši hodní investoři. Zadek jaguár, předek mercedes, celek shit. Tohle auto nikoho nekopíruje.

0/0
4.11.2008 14:13

fleret1

Re: min. 15 let stary a jeste ze 70% opajcnuty design

to ale samozrejme nemyslite vazne 8-o;-)

0/0
4.11.2008 20:40

koblih

Re: min. 15 let stary a jeste ze 70% opajcnuty design

jake tri kvalitni sportaky kopiruje?

0/0
5.11.2008 8:24

karel

E-GO

hlavně se poserte z ameriky. kde berou nejlepší vědce. proč je tam jagr.

0/0
3.11.2008 22:55

Pilat

Re: E-GO

no protoze je vedec ne? ;-D

0/0
4.11.2008 23:26

ODS+plus

Kam se dává klika ??

Rovněž nádobu na petrolej do světel nevidím ... taky se to opravuje mlácením kladiva do motoru ??

0/0
3.11.2008 13:02

Jirka

kopie

zajimava kopie masserati a mitsubiši, nic originalnihoRv

0/0
2.11.2008 23:42

milan

design

No nevím, zdá se že v rusku zase jednou vymysleli 10 let starý japonský auto. Mě osobně, se tohle nejvíc podobá 10 let staré Hondě Prelude.

0/0
2.11.2008 11:52

ODS+plus

Re: design

S těma 10-ti letama přitlač :-) Byl jsem jejím majitelem, 2.2i VTEC s natáčecím zadkem

0/0
3.11.2008 13:04

mira

Re: design

Ale u mišáka to bylo trocha vymakanější ;)

0/0
5.11.2008 12:57

pingu

..hodnotu to ma...

..musealni...;-D

0/0
2.11.2008 8:06

porubak

lepsi nez LENINOVY SANE {V CEM SEM MEL TU CEST ZA BOLSEVIKA

ALE JAPONSKO -RUSKA SLATANINA. ZAKOUPIT JAP MOTOR A PODVOZEK A NA TO DAT NEJAKOU MAKETU MUZE KAZDY SIKOVNEJSI ZMASTIT V GARAZIRv

0/0
1.11.2008 23:48

Sallmi

Re: lepsi nez LENINOVY SANE {V CEM SEM MEL TU CEST ZA BOLSEVIKA

a trošku šikovnější přispěvovatel umí vypnout Caps Lock :-P

0/0
12.11.2008 10:21

dRAhQsCH

názor

líbí

0/0
1.11.2008 22:47

tonny.p2

limitka

nic moc, kdyz limitku, tak tohle

R^

http://www.sportovnivozy.cz/index.php?auto=yes-roadster&idvyrb=2784&akce=detail  

V

0/0
1.11.2008 21:14

Breathlless

Re: limitka

strč si ten krám dop.dele bo si ho di koupit a nevotravuj stim tady pořád! 

0/0
5.11.2008 13:03

Homer1

Už rusákům někdo ukázal...

... jak vypadá sfaltka? Nebo to budou projíždět kdesi na vojenském letišti?

0/0
1.11.2008 16:34

Bagoun

Re: Už rusákům někdo ukázal...

Daj kola z traktoru a budou jezdit na gruntovce :-)

0/0
9.11.2008 10:48

Horways

.

Zdá se mi to nebo to má Brembo brzdy???

0/0
1.11.2008 16:12

tomash

Re: .

no a proc ne? Podporej to duveryhodnymi komponenty.

0/0
1.11.2008 18:51

jahodove_ticho

3000 GT

tomu  kouká z čumáku jak vyšitý... ale škoda že nejsou fotky interiéru, tak to asi bude tragédie obávám se.

0/0
1.11.2008 15:15

mira

Re: 3000 GT

proč tragédie, vyždyť je to prakticky jen rozsáhlejší tuning 3000GT, ani bych to novým autem nenazýval ;)

0/0
1.11.2008 20:51

KaoluNuKain

Re: 3000 GT

predek neco mezi 3000 GT nebo Nissanem GT-R a zadni svetla uplny Masserati

http://www.midland-ferrari.co.uk/images/gallery-pics/masserati42001.jpg

ale jinak bych to bral, ne ze ne ;-)

0/0
1.11.2008 21:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.