- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Konečne sa zbavite všetkých slovákov v škodovke , túto hrúzu nekúpi nikto.
Nastartuj žigula a upaluj nazpátek na Šariš, třeba ještě stihneš starou, jak ji drbe soused.
Škoda Octavia je od minulosti do současnosti povedený kousek.Na lokální poměry však hodně předražená.Působí robustně.Na druhou stranu parametry rozvor patří spíše do kategorie o stupeň níž.Další slabou stránkou jsou dodávané motory.Naftové motory jsou celkem OK.Výraznou slabinou,až na drobné vyjímky, je použití rozvodového řemene a to jak na naftových , tak benzinových.Další takovou konstrukční zastaralostí je použití 8 ventilových motorů benzinových. Další takovou zastaralostí je , že dodnes není k dispozici variabilní časování, příp. zdvih ventilů.
Tady musím upozornit , že se hodně zaspalo, protože i Korejci jej používají bežně. Dohání se to přeplňováním turbem-což výkonově přináší benefit, ale na druhou stranu přináší vysoké riziko opotřebení ne-li kolapsu s turbem. Další takovou konstrukční slabinkou je použítí t.z.v. progresivního pérování(PU špunty na konci zadního tlumiče). To bohužel způsobuje takové to kývání v hodně naklopených zatáčkách a subjektivní nestabilitu podvozku.
je vidět že jsi nepoučitelný hloupočký škodovkář,který musí za každou cenu obhájit tu svojí předraženou kraxnu.Škodovky se po celém světě neprodávají prodávají se jen v evropě a v takové míře,že je to proti ostatním automobilkám kapka do moře na nějvětším a nejnáročnějším trhu v USA nikdo neví že by taková značka existovala hiundai a podobný auta se tam prodávají ve velkém měřítku.A škodovky se v evropě prodávají,protože jsou mimo č.r. obvzlášť levné a s úplně jinou výbavou.Kdo není náročný a nemá moc peněz klidně si třeba dacii ,nebo škodovku koupí i když dácie se ve světě prodávají podstatně víc.Schválně se podívej na prodeje a srovnej se škodováckým šmelcem.
Ty jsi malej blbounek, pro kterýho je prostě škoda shit. Se podívej, do kolika zemí vyváží, jestli jsi schopej to dohledat. Na takovou malou zemi to je úspěch dost velkej. Do USA se vozí hlavně VW (hádej proč) a tam je trochu jinej trh obecně. Bez ohledu na to, co mám za auto, jsem schopnej uznat, že Škoda je naprosto průměrné auto plně konkurenceschopné ve svých kategoriích. Nebejt komoušů a jejich éry, tak je Škoda mnohem dál. Jenže pro tebe a takové jako jsi ty, to prostě úspěch není, ty budeš českým výrobkem opovrhovat vždy pravděpodobně. V USA většinou ani netuší, jaké jsou v Evropě státy, natož aby tušili všechny evropské značky, když jich tam sami mají tolik. Kup si klidně hiundaie :-), je to tvoje věc, jenom tady netlač, že Škodu kupujou jen blbci z ČR, páč to je plk největší. Dacie je na stejné úrovni jako Felcka, proto je levnější, už jsi v tom seděl vůbec ?
a na jejich poruchovost, tak jste úplně vedle. Mám 18 let starýho Favorita 135L (r.v. 90) v karburátoru a bez jakékoliv předělávky (LPG, tuning kit, atd...). Toto auto má najeto přes 130.000 km a motor je úplně v pohodě. Měním tam jen olej, občas řemen a 2x jsem měnil svíčky. Šlape jako hodinky a jediná věc, co mi ta tomto autě vadí, je rez. Musel jsem totiž vyměnit prahy a 1 blatník nad kolem. Jinak to auto je úplně v pohodě. Jen s podivem koukám na diskuze, kdy majitelé Octávií nadávají na motor. Že vydrží tak 90-100 tisíc a podobně. A na závěr jedna perla. Na dálnici jsem zastavil jednomu chlapíkovi v Octávii. Z ničeho nic mu prej chcípnul motor a přestala fungovat elektronika. Tak jsem ho odtáhnul k nejbližšímu sjezdu, ale ta podívaná, jak Favorit táhne Octávii combi byla tristní. A ještě na mě přes okno gestikuloval, ať jedu pomalejc, že mu nefunguje posilovač brzd
značky jsou audi bmw citroen daihatsu fiat hiundai jeep peugeot subaru atd .škodovka je jen regionální nezavedená značka jako jsou třeba čínské automobilky nebo např dacia a podobně.Mimo českou republiku berou škodovku ti co jí trošku znají¨-jen střed evropy- jako levnou alternativu k VW.Nic víc A proč si kupovat nekvalitní neznačkový auto s otřesným designem a bezpečností,když si za stejný peníze koupím osvědčené auto od světovýho výrobce o třídu výš s úplně jinou výbavou ,bezpečností a celkovým pohodlím.Být škodovkářem se vyznačuje být dost velkým masochistou.Ale co by češi neudělali na podporu německého blahobytného hospodáčství.
ano pane to jsou kidy. Škoda je jen regionální nezavedená značka, co exportuje skoro do celého světa. Na tom celém světě žije mnoho masochistů, kteří ji kupují, přestože pan charlie.sk doporučuje hiundai, áno Až ti máma zruší zaracha, popros otce, ať tě vezme k nějakému dealerovi a ten ti představí dnešní auta a ceny, nečti tolik diskuze, ty daihatsu
Kdyby pocházela Škoda ze Slovenska, byla by pro Slováky národní značkou, prostě jejich a i když to není kvalitou Toyota, myslím si, že by nad ní neohrnovali nos jako tady to stádo hlupáků zvaných Češi. Tam kde jsme, za to si můžeme úplně sami a když člověk čte ty diskuze, ani se nediví. Stádo boreCZků, co všechno znaj a všechno maj, co je české, to je šmejd a všechny národy na východ od nás je xindl. Hnus hnus hnus.
Po přečtení této diskuse se opět nestačím divit, jaký jsme to divný národ. Ve většině případů zde je to jen pomlouvání, vysmývání a uražky buďto lidí co se se Škodou jezdí, samotné značky nebo modelu ....proč? Opravdu májí takový komplex, že na ni nemají nebo trpí neskutečnou závistí? Víte, myslím, že kdyby byla podobná diskuse ve Francii k uvedení třeba nové C5, nemyslím si, že by vyzněla podobně...přitom auto může být skutečný krám. A k oné kvalitě Škody ...podívejte se testy spokojenosti zákazníků, třeba J.D.Power nebo na dlouhodobé testy na 100.000km a pak melte nesmysly. Škoda je lepší průměr, někdy dokonce příjemně překvapí.
proboha komu bych mohl závidět škodovku to opravdu ne jen mě zaráží hloupost českých lidí,že tyhle předražený mršiny kupujou a nic víc.
To jsou ubožáci!!!!!!!!!!!!
Je mi líto všech vymytejch mozkům, co to koupěj za ty prachy s těma "výbavama" a "motorama". Předpokládám, že příští rok výroba nepojede min. 2 měsíce
HA HA nová škodovka=15 let nové nápravy VW golf,15 let nové nebo oprášené motory,8 let nová karoserie,15 let nová převodovka, na tomhle klumpru jsou nový jen ty světla jináč je to zastaralý předražený křáp s hoodně okoukaným podivným designem styl bachratka obecná.
kategorie 1. - Francouzi (Citroen, Renault, Peugeot...) pěkný design, nízká kvalita, krátká životnost.
kategorie 2. - Němčouři fuj (VW, Seat, Škoda...) design furt stejnej, dobrá kvalita (škoda lepší výstupní známka kvality než Audi), relativně dobrá životnost.
kategorie 3. - Němčouři jakštakš (Opel) design inovativní, ale ošklivej, kvalita jako Francouzi, životnost nic moc.
kategorie 4. - Němčouři dobrý (BMW, Audi, Mercedes, Ford) design super, i když řadu let o tom samym, kvalita slušná, životnost slušná.
kategorie 5.- Italové (Fiat, Lancia...) design nádhernej (fiat imho), kvalita hrozná, životnost strašná a tím pádem rychle klesající cena. // kategorie 6.- Američani design tak nějak americkej, kvalita americká, životnost americká. // kategorie 7.- Japonci (Honda, Toyota..) design nadčasovej až futuristickej, kvalita výborná, životnost nekonečná // kategorie 8.- Korejci (Hyundai..) design šílenej, kvalita výborná, životnost jakštakš
to je dobře vycucaný z prstu tak pokud se podíváš na testy dlouhodobé spolehlivosti,tak v evropě vede mini,pak citroen peugeot a hodně v zadu je VW a za ním je např renault ale to co píšeš snad s vyjímkou designu je naprostá blbost.Zajímalo by mě jakou kvalitou oplývají auta z koncernu VW ,když většina dílů je vyrobena v číně a škodovka dostává jen mimotolerantní a výběhové díly horší než seat a to je co říct.Inu medialní masáž dělá své a to němci vyždy uměli.