- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vlastním yugo 65 EFI roč 91 před 4 léty geo karoserie rád jej levně prodám spz v depozitu j.max@centrum.cz tel 739213314
Zajímavé je, že některé modely se pod značkou Yugo prodávaly v druhé polovině 80. let v USA. Dovážel to tam člověk, který do Ameriky začal dovážet Subaru. S Yugem ale takový úspěch neměl, firma zkrachovala po několika letech. Zajímalo by mne, jaký zoufalec si to mohl v Americe koupit
Něco o Yugo jsem četl v románu S. Kinga, tuším šlo o Nezbytné věci, ale jistý si nejsem.
V textu mi chybí hlubší informace o tom, že se auta této značky prodávala nejen v 70. letech, jak se píše v článku, ale také v 90. letech. V ulici Mysllíkova v Praze byla zřízena dokonce reprezentativní prodejna, to už byla Česká republika.
Pokud vím tak "KEC" se neříkalo stojadinům ale Golfu 1, který se v bývalé SFRJ také vyráběl (samořejmě v licenci)
Kdysi měl soused něco velmi podobného, akorát na tom bylo napsáno Yugo - předpokládám, že jde jen o obchodní název, jinak jde o totéž, jednou to uvádí jako jednu automobilku, jindy jako dvě různé, může mi to někdo upřesnit?
Auta YUGO jezdí v Srbsku, BiH i Chorvatsku dodnes. Mnoho jsme jich potkali při cestě na dovolenou do Černé Hory v roce 89. Obchodní značení mají YUGO Koral 45, 55, 60, 65 což udává počet koní. YUGO Florida vyšla později, je to jen obchodní značení, podobně jako naše Octávia se prodává v Řecku pod označením Octavia5. U nás to neuvidíte.
Zastava byla ve své době jedno z nejlepších aut,( i díky odvození z Fiatu 128) zejména z hlediska prostoru a užitných vlastností.V době Škody s hlučným motorem vzadu to byl neskutečný pokrok.Sám jsem ji měl 4 roky a dodnes vzpomínám. A ten klid, když je vše ještě mechanické ! Dále chci upozornit, že Fiatu 600 (jako Zastava) říkali místní FIČA a nikoli fico.Pokud chtějí autoři článku nějak poradit, rád jim pomohu ! Pavel
V osmdesátých letech byla podstatně modernější než škodofky. Ale kvalita byla vždycky bídná, kdo v Jugoslávii kupoval Zastavu, tak konkrétní kus vybíral podle nejmenšího počtu závad nikoliv výbavy nebo barvy .
nám jedna zástava už přes 10 let stojí v garáži. Tak když se ted přestala vyrábět začne konečně stoupat na ceně :-). Jako sběratelský vůz
tohle se ještě vyrábělo? naposledy jsem Zastavu viděl, když soused v roce 95 opustil manželku...
No a vida a já si pořád myslel,že nejzaostalejší automobilka co se týče techniky je škodovka a on je ještě výrobce,co montuje ještě starší techniku,než schade.To už je co říct.