Diskuze

Zastava 101: nejstarší sériově vyráběný evropský vůz současnosti končí

Model s označením 101 přežil ve výrobním programu srbské automobilky Zastava nástup modernějších vozů, ekonomické sankce proti Miloševičově Jugoslávii i bombardování továrny v roce 1999. Po 37 letech výroby se mu stala osudnou až nedávná dohoda srbské vlády s italským Fiatem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

JMAX

27. 2. 2009 19:49
Takové auto vlastním

Vlastním yugo 65 EFI roč 91 před 4 léty geo karoserie rád jej levně prodám spz v depozitu  j.max@centrum.cz  tel 739213314

0 0
možnosti

BorisT

1. 11. 2008 3:00
Yugo v Americe

Zajímavé je, že některé modely se pod značkou Yugo prodávaly v druhé polovině 80. let v USA. Dovážel to tam člověk, který do Ameriky začal dovážet Subaru. S Yugem ale takový úspěch neměl, firma zkrachovala po několika letech. Zajímalo by mne, jaký  zoufalec si to mohl v Americe koupit;-D

0 0
možnosti

aghsdf

2. 11. 2008 0:12
Re: Yugo v Americe

Něco o Yugo jsem četl v románu S. Kinga, tuším šlo o Nezbytné věci, ale jistý si nejsem.

0 0
možnosti

Ing. Lucian Papazian

30. 10. 2008 18:14
Auta Zastava se prodávaly i v 90. letech v ČR!

V textu mi chybí hlubší informace o tom, že se auta této značky prodávala nejen v 70. letech, jak se píše v článku, ale také v 90. letech. V ulici Mysllíkova v Praze byla zřízena dokonce reprezentativní prodejna, to už byla Česká republika.

0 0
možnosti

BBB

30. 10. 2008 16:17
Omyl autora

Pokud vím tak "KEC" se neříkalo stojadinům ale Golfu 1, který se v bývalé SFRJ také vyráběl (samořejmě v licenci) 

0 0
možnosti

cassul

29. 10. 2008 16:14
Yugo

Kdysi měl soused něco velmi podobného, akorát na tom bylo napsáno Yugo - předpokládám,  že jde jen o obchodní název, jinak jde o totéž, jednou to uvádí jako jednu automobilku, jindy jako dvě různé, může mi to někdo upřesnit?

0 0
možnosti

Klimoš

29. 10. 2008 19:02
Re: Yugo

Auta YUGO jezdí v Srbsku, BiH i Chorvatsku dodnes. Mnoho jsme jich potkali při cestě na dovolenou do Černé Hory v roce 89. Obchodní značení mají YUGO Koral 45, 55, 60, 65 což udává počet koní. YUGO Florida vyšla později, je to jen obchodní značení, podobně jako naše Octávia se prodává v Řecku pod označením Octavia5. U nás to neuvidíte. 

0 0
možnosti

Pavel

29. 10. 2008 15:29
omyly autorů

Zastava byla ve své době jedno z nejlepších aut,( i díky odvození z Fiatu 128) zejména z hlediska prostoru a užitných vlastností.V době Škody s hlučným motorem vzadu to byl neskutečný pokrok.Sám jsem ji měl 4 roky a dodnes vzpomínám. A  ten klid, když je vše ještě mechanické ! Dále chci upozornit, že Fiatu 600 (jako Zastava) říkali místní FIČA a nikoli fico.Pokud chtějí autoři článku nějak poradit, rád jim pomohu ! Pavel

0 0
možnosti

johny55555

29. 10. 2008 14:48
101

V osmdesátých letech byla podstatně modernější než škodofky. Ale kvalita byla vždycky bídná, kdo v Jugoslávii kupoval Zastavu, tak konkrétní kus vybíral podle nejmenšího počtu závad nikoliv výbavy nebo barvy ;-).

0 0
možnosti

pp

29. 10. 2008 14:48
zástava

nám jedna zástava už přes 10 let stojí v garáži. Tak když se ted přestala vyrábět začne konečně stoupat na ceně :-). Jako sběratelský vůz:-)

0 0
možnosti

Jen Já

4. 11. 2008 21:01
Re: zástava

Koupím!!! Hrozně se mi to autíčko líbí :-)

0 0
možnosti

icmek

29. 10. 2008 11:56
coo??

tohle se ještě vyrábělo? naposledy jsem Zastavu viděl, když soused v roce 95 opustil manželku...

0 0
možnosti

zdeněk

29. 10. 2008 11:46
omyl

No a vida a  já si pořád myslel,že nejzaostalejší automobilka co se týče techniky je škodovka a on je ještě výrobce,co montuje ještě starší techniku,než schade.To už je co říct.

0 0
možnosti

iuos

29. 10. 2008 13:29
hmm

a spoustě lidem ta auta stačila... 

0 0
možnosti