Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen Routan: adept na rekord a místo v muzeu

Zajímavý možná tenhle volkswagen od pohledu moc není, pozornost však zaslouží. Aspiruje totiž na titul auta, které vydrželo ve výrobě nejkratší dobu. Pět a půl tisíce prodaných kusů dělá z bachratého chrysleru se znakem VW zároveň sběratelský unikát.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jirka voska

folc

Se tomu nedivím,že stojí ve skladech.Kdo by taky takový ošklivý auto kupoval,to jen u nás dokázala firma VW přesvědčit ty hloupější,že vyrábí exklusivní auta.Američani nejsou zvyklí na nudný design a na věčné návštěvy servisu.Pro ně je folc podřadná značka,která se snaží prorazit svými cenami a různými pseudotesty ,jak to mají ve zvyku.

0/0
27.4.2009 12:57

No Fear

VW

Volkswagen - das Auto.

0/0
27.4.2009 12:43

chicagan

Tak

proto sem snad zadnyho este nevidel. Vynos jeste automobilce ani nepokryl naklady na reklamu.;-D

0/0
27.4.2009 7:28

yck

VW me štve, pořád čekám na novýho Sharana

Hele, VW, čekám už několik let na novýho Sharana a pořád nic - kdy to kur_a už bude? Evropa by určitě podobné auto brala všema deseti, viz to, že starý se pořád kupodivu dost kupuje.

0/0
26.4.2009 23:19

Futaba

Re: VW me štve, pořád čekám na novýho Sharana

Tak si počkej do roku 2011 (12) v tu dobu by měl přijít nový Sharan.

Starý se opravdu dobře prodává, na skladech není skoro nic, čeká se na něj 1-3 měsíce, cena je bezkonkurenčně nízká, zatím není důvod uspěchat výrobz nástupce.

Sám má Sharana také a poté, co jksem měl půjčené nové Galaxy, tak se jistě nebudu unahlovat a raději si ještě počkám zase na Šarika :-)

0/0
27.4.2009 9:10

Franta

Re: VW me štve, pořád čekám na novýho Sharana

Jako chceš říct, že nová Galaxy je horší než stará????? :-)))  To je asi fór ne? (stará galaxy=sharan=alhambra)

0/0
27.4.2009 9:55

Futaba

Re: VW me štve, pořád čekám na novýho Sharana

Mě nemusíš poučovat, co je stará Galaxy :-)

Jistě není horší po technické stránce. Je nabitá elektronikou (i když to nemusí být vždy přínos) a koncepčně je to samozřejmě zcela jiné, modernější auto. Měl jsem verzi Ghia, takže tam nechybělo takřka nic.

Mě spíš nevyhovuje řešení prostoru. Nemám Sharana jen tak pro nic za nic. Potřebuju trochu větší auto,než osobní, ale s rovnou podlahou a maximálně variabilním prostorem. A to Galaxy není. 2. a 3. řada sedaček se ndá vyndat, jen se sklápí do podlahy a vznikají tím různě vysoké úrovně podlahy. Dosti nepraktický (pro mě) je taky tunel nahoře pod stropem.

Pro větší rodinu jistě dobrá volba. Pro moje použití (modely letadel, velký pes) nevhodné.

0/0
27.4.2009 10:02

Franta

Re: VW me štve, pořád čekám na novýho Sharana

Tak to joooo. Obavam se ale, ze dneska uz budou delat vsichni sedacky pouze zasouvací do podlahy. Tak bacha :-)

0/0
27.4.2009 11:46

Futaba

Re: VW me štve, pořád čekám na novýho Sharana

Tak v tom případě přesedlám na Transporter (Caravelle, Multivan)

Tam je to pořád klasika :-)

0/0
27.4.2009 12:07

mirek

Re: VW me štve, pořád čekám na novýho Sharana

ano kup si šarana a rovnou si předplať permanentku do servisu zrovna tohle auto je to nejporuchovější z evropský produkce ,poruchovostí na něj nemá ani laguna,která opravdu poruchová byla.

0/0
27.4.2009 12:23

Futaba

Re: VW me štve, pořád čekám na novýho Sharana

Máš Sharana, že o něm takto mluvíš? Nebo jen papouškuješ, co jsi někde slyšel a četl?

Mám Sharana od 12/2000 Najel jsem na něm 188 tis. km a nepamatuju si, že bych kromě výměny oleje a fitrů, výměny váhy vzduchu, výměny rozvodů a brzdových destiček byl v servisu.

A znám desítky takových majitelů Sharanu. Včetně několika pražských taxikářů, kde ty auta doszávají docela zabrat :-)

0/0
27.4.2009 12:43

mirek

Re: VW me štve, pořád čekám na novýho Sharana

ano jednoho měl kolega a byl rád že se ho zbavil tolik závad na jedno auto se jentak nevidí ,přitom pravidelný servis ,slušné zacházení a jezdil s tím většinou jen sám skončilo to tím,když ve 110000 km na dálnici z prahy do Plzně  začala sama od sebe vystavovat spojka-další odttah oprava 56000-výměna spojky včetně setrvačníku.Za 125000 do toho křápu nacpal něco okolo 150000 kč mimo pravidelnýho servisu.

0/0
27.4.2009 12:54

Futaba

Re: VW me štve, pořád čekám na novýho Sharana

No vidíš, a já znám hromady jen těch spolehlivých a dobrých Sharanů.

A to, že je to nejdéle prodávané MPV na trhu (od roku 1995) a že je nestačí dodávat do prodejní sítě ani teď v době krize myslím mluví za vše :-)

0/0
27.4.2009 13:08

mirek

Re: VW me štve, pořád čekám na novýho Sharana

tak co vím tak nejdele prodávané mpv je od renaultu,který tento segment zavedl šaran je  tabulek-ne tuv nejporuchovější folc

0/0
27.4.2009 15:35

Futaba

Re: VW me štve, pořád čekám na novýho Sharana

Ach jo :-)

Renault Espace má za tu dobu (od roku 1984) už 4 generace.

Sharan je od roku 1995 na stejném podvozku, pouze v roce 2001 se udělal facelift spolu s novou nabídkou motorů a převodovek. Někdy se to označuje jako Sharan I a Sharan II. Jde ale o to samé auto od roku 1995

A testy TÜV mě nechávají chladným. Já věřím tomu, co mám a s čím každý den jezdím :-)

0/0
27.4.2009 16:37

Franta

Re: VW me štve, pořád čekám na novýho Sharana

A to je právě ten děs, že VW nedokáže udělat plnohodnotnýho nástupce z kategorie MPV autu od roku 95. Ja chci taky sharana (novy galaxy neni 4x4), ale proste 15 let stary auto kupovat nebudu.

0/0
27.4.2009 17:21

Futaba

Re: VW me štve, pořád čekám na novýho Sharana

Z pohledu zákazníka to děs může být. Z pohledu výrobce je ale Sharan velmi úspěšný model.

Vývoj a příprava výroby se již dávno zaplatila (proto taky dnes nový Sharan stojí tolik co Octavie) a přesto se auta prodávají vesele dál. Nediv se jim, že s nástupcem nespěchají.

Také si počkám na nového, ale že bych kvůli tomu nemohl spát, to tedy ne :-)

0/0
27.4.2009 18:26

Cvok

Re: VW me štve, pořád čekám na novýho Sharana

...a proč si měnil váhu vzduchu,když je to tak dobré auto? Je to jen další Evropská mr .ka .Samý váhy,čidla,ventily,klapky atd..Je to pořád dokola,jen platit,platit...Zkuste někdy ty tolik nenáviděný Japonce,třeba na to přijdete.

0/0
28.4.2009 7:39

Pampalini

Re: VW me štve, pořád čekám na novýho Sharana

Souhlas,stačí se podívat na diskuze majitelů těhle evropských aut.:-/

0/0
28.4.2009 7:42

Futaba

Re: VW me štve, pořád čekám na novýho Sharana

Váha vzduchu se mění u všech koncernových Tdi motorů. Je to asi jediná jejich známá slabina.

Mění se okolo 100 tisíc  km.

Fakt máš pocit, že výměna součástky za cca 4000,- je za 188 tis. km provozu auta moc? :-)

0/0
28.4.2009 9:24

Franta

Re: VW me štve, pořád čekám na novýho Sharana

Ukažte mi prosím japonský ekvivalent Sharana (prostor, cena...) Ale ne 10 let starý.

0/0
28.4.2009 11:26

Futaba

Re: VW me štve, pořád čekám na novýho Sharana

Dobrá otázka.

Ekvivalent není :-) 

Kdysi byla pro evropské trhy Toyota Previa a Mazda MPV.

Ani jedno se už nevyrábí. Samozřejmě, že jsou různé verze pro neevropské trhy, ale ty jsou z 99% benzínové a navíc velkoobsahové.

0/0
28.4.2009 12:48

Franta

Re: VW me štve, pořád čekám na novýho Sharana

Taky jsou ty mudrlanti pěkně ticho :-)))

0/0
28.4.2009 14:04

miker100

VW

VW ne? Tak to je na řadě koupě pořádně vodrbaný octavie, kde ve stejné třídě s passatem chybí 300 šroubků a přes metrák plechu..... prostě parádní bída a hlavně kde je možno vodrbat tam to taky bude stát za prd.:-/

0/0
26.4.2009 21:27

Mat_Hawk

no, měřeno povrchním

zrakem estétky, tak je to jen asi o 0,3 % přijatelnější než pokojstr...

0/0
26.4.2009 21:24

franta

Kruci

zrovna takový auto bych bral - teda pokud by to byl opravdový VW. Neměli by to dávat k ledu - dodělat a do Evropy s tím.

0/0
26.4.2009 21:02

;-)

Re: Kruci

jj, souhas. V USA jsou auta mnohem levnější a větší výber - nechápu, proč se americké automobilky nevrhnou do evropy se svými modely, jen s menšími motory. To samé Japonské automobilky do evropy nepouští spoustu dobrých (a často levných) modelů, které prodávají jen na domácím trhu. Všichni vyvíjí auta "pro evropu" a pak tu všechny auta vypadají stejně a jsou stejně předražený.

0/0
26.4.2009 22:27

chicagan

Re: Kruci

To budes trosku mimo. Automobilky by i rady, ale vlady a jejich podpora domaciho trhu jaksi ne...;-)

0/0
27.4.2009 7:19

Franta

Re: Kruci

Taky bych ho bral, ale to by museli totalne predelat palubní desku, protoze jestli je stejna jako v Chrysleru, tak to je opravdu sto let za vopicema...

0/0
27.4.2009 9:58

pingu

.. 24 000 $

.. sem s tim...:-)

0/0
26.4.2009 19:04

Syryn

Re: .. 24 000 $

..presne,beru tez jeden

0/0
26.4.2009 22:47

chicagan

Re: .. 24 000 $

A vcem je problem, jestli ty prachy mas( plus prevoz nejakych 1500-2000$ a clo ) a mas ho doma. Za 1000$ ti s tim helpnu. Napis dyztak.:-)

0/0
27.4.2009 7:24

roba21

German engineering

Jestlipak Brooke věděla, že na tom autě je německé jen jeho logo. :-P

0/0
26.4.2009 17:00

chicagan

Re: German engineering

Nemela poneti.

0/0
27.4.2009 7:25

.

.

tak ja ho koupim tak za 20, furt lepší než aby jim to stálo ve skladě:-P

0/0
26.4.2009 9:47

chicagan

Re: .

Mooc! Deset a zdar.

0/0
27.4.2009 7:38

koleis

leda jako dodávku na převážení brambor

0/0
26.4.2009 9:26

Rid

Celkem zajímavé

hlavně záď  . ale předpokládám že podvozek a motory budou Chrysler a to není pro mě . Předek Tiguan což takhle velkému autu bez úprav úplně nesedí.

0/0
26.4.2009 9:01

hh

Re: Celkem zajímavé

A ses American? Protoze toto auto bylo urceno vyhradne pro americky trh.

0/0
26.4.2009 11:14

Andee

Re: Celkem zajímavé

Ten předek neni špatnej... ale je to kvalitou Chrysler, takže nebrat, to souhlasím.

0/0
26.4.2009 12:39

Ebo

Re: Celkem zajímavé

bych spíš řekl, že kvalitou vw a proto nebrat :-D

0/0
26.4.2009 13:36

Marty

Re: Celkem zajímavé

Sranda je, že podle statistik JP Morgan je zančka Chrysler co se týče spolehlivosti asi o 15 míst před VW...Ten problém nebude v kvalitě chrysleru, ale jinde...

On si radši každej koupí levnější originál, než dražší a zabastelnou obludu od VW, která má coby značka v usa má nevalnou pověst.

Voyagerů se prodalo přes 12,5 milionu od roku 1984 :o))

jen tady je to modla - VW, slavný Superbácký 3,6 V6 FSi s výkonem 191 Kw vidte a podle vás plečkoidní Chrysler V6 3,6 bez FSi, zato s výkonem 209Kw :o))

A o tom to je :o)

0/0
30.4.2009 10:27

Ebo

njn...

..se ani nedivím..

0/0
26.4.2009 0:23

uživatel

Tfůj

to je hnusota RvRvRvRvRvRv

0/0
26.4.2009 0:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.