- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Se tomu nedivím,že stojí ve skladech.Kdo by taky takový ošklivý auto kupoval,to jen u nás dokázala firma VW přesvědčit ty hloupější,že vyrábí exklusivní auta.Američani nejsou zvyklí na nudný design a na věčné návštěvy servisu.Pro ně je folc podřadná značka,která se snaží prorazit svými cenami a různými pseudotesty ,jak to mají ve zvyku.
proto sem snad zadnyho este nevidel. Vynos jeste automobilce ani nepokryl naklady na reklamu.
Hele, VW, čekám už několik let na novýho Sharana a pořád nic - kdy to kur_a už bude? Evropa by určitě podobné auto brala všema deseti, viz to, že starý se pořád kupodivu dost kupuje.
Tak si počkej do roku 2011 (12) v tu dobu by měl přijít nový Sharan.
Starý se opravdu dobře prodává, na skladech není skoro nic, čeká se na něj 1-3 měsíce, cena je bezkonkurenčně nízká, zatím není důvod uspěchat výrobz nástupce.
Sám má Sharana také a poté, co jksem měl půjčené nové Galaxy, tak se jistě nebudu unahlovat a raději si ještě počkám zase na Šarika
VW ne? Tak to je na řadě koupě pořádně vodrbaný octavie, kde ve stejné třídě s passatem chybí 300 šroubků a přes metrák plechu..... prostě parádní bída a hlavně kde je možno vodrbat tam to taky bude stát za prd.
zrakem estétky, tak je to jen asi o 0,3 % přijatelnější než pokojstr...
zrovna takový auto bych bral - teda pokud by to byl opravdový VW. Neměli by to dávat k ledu - dodělat a do Evropy s tím.
jj, souhas. V USA jsou auta mnohem levnější a větší výber - nechápu, proč se americké automobilky nevrhnou do evropy se svými modely, jen s menšími motory. To samé Japonské automobilky do evropy nepouští spoustu dobrých (a často levných) modelů, které prodávají jen na domácím trhu. Všichni vyvíjí auta "pro evropu" a pak tu všechny auta vypadají stejně a jsou stejně předražený.
Jestlipak Brooke věděla, že na tom autě je německé jen jeho logo.
tak ja ho koupim tak za 20, furt lepší než aby jim to stálo ve skladě