- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdybych si měl vybrat ojetinu do 50k, tak bych to viděl rozhodně na Toyotu Carinu E r.v. 1995 a výše. Kdysi jsme jí měli nějakých 5 let a nebyl s ní jediný problém technického rázu, to že nám pak zmenšil kufr na dálnici šílený Ital s Cliem je věc druhá. :-D
Má spotřebu při normální jízdě nějakých 6,5l/100km, resp. 7l/100km dle motoru.Kvalita dílenského zpracování, pohodlí a většinou i výbava je na lepší úrovni, než cenově srovnatelná nabídka. A pokud narazíte ještě na model vyrobený v Anglii, tak to rozhodně platí. Navíc tento model nebyl nikdy atraktivní k tuningu a žádné levné auto pro studenta taktéž ne, tak si tento model věšinou, stejně tak jako jeho budoucího nástupce Avensis a Avensis II, kupovala střední generace na pohodlné svezení z města do města kvůli práci, na cestování s rodinkou, takže většina aut jezdila slušně a byla udržovaná a některá i vyloženě opečovávaná.
Kúpil som pred dvomi rokmi Daewoo Leganzu 2,0 CDX v plnej elektrike. Hodil som do nej plyn za 20 000,-. Perfektná kára bez porúch. Spotreba plynu 9 l/100km cena 1litru LPG na slovensku 16,30 Skk.
Za 50000 se nechá kupit velice zachovalý citron xantia klidně i v kombíku.Největší životnost vykazují motory 2,1td.Brácha jí měl a prodával jí a měla najeto 390000 km bez jakýchkoliv větších problémů jen běžná úfržba a občas doplnit dusík do koulí.Jináč jediná závada- netěsnící vstřikovací čerpadlo lucas .Vše měl originál spojku turbo a podobně.Navíc je to neuvěřitelně pohodlný a úsporný auto jizdními vlastnostmi nesrovnatelný s moderními zejména německými auty.
A já nedám dopusti na starého Escorta.Je pravda,že posledního mi sežrala koroze,nicméně jsem koupil dalšího r,v.95 v dieselu za 9000¨Kč...Leju do toho friťák za 19,90 á litr a nevezme si víc jak 5,5l/100km.Není to žádný závoďák,ale tohle už mám dávno za sebou.Na spolehlivost dieselu nedám dopustit,směju se těm varováním "jen ne diesel"A moje top speed?Z Plzně na Prahu tachometrových 170km/hod-určitě ale s větrem v zádech...
kdyz chcete velke auto za 50... tak bych vam rad doporucil mazdu 626 2,0 nebo 2,2 z roku 89-91 kdyz hodne velke, tak kombik..
koupite to za 10 a 40 vam zbude na udrzbu.. ja osobne mel 626, koupi ju 1998, na tachometru 110tkm.. kdyz tam bylo 130, kontaktoval sem byvaleho majitele, jestli uz menil rozvody.. a on, ze jo, kdyz mela 130 a 260... kdyz mela 300, tak ju prodal..
ja to auto prodal loni... 1998-2007... vycet prav: deravy chladi.. neoriginal 1100, termostat, original 470, vec, kvuli ktere vytekla kapalina ze spojky 10 000 vcetne prace, 1x komplet vyfuk (postupne) 16000 original. mimo to i nejake kapaliny, 2x retez a pneumatiky...
kdyby to nemelo tak drahou pojistku, nikdy se toho nezbavim... navic uz ziju ve meste a taj sem musel presedlat na neco prostorove mensiho
takze ty vase fordy a fiaty.. tam si muzete kupovat dily kazdy pulrok.. nebo kupte na dily jeste dve dalsi auta
Dokud bude myšlení lidí omezené na to, že existuje striktní přímá úměra mezi cenou vozu a jeho kvalitou, budeme se na diskusích hádat. Cena je spíše daná poptávkou a mnohdy má s kvalitou pramálo společného, takže opotřebovaný nový model je v 90-ti % případů dražší než předchozí udržovaný model, i když jsou vyrbeny ve stejném roce, mají stejné motory a stejnou výbavu. A proč? Protože se pradávají správně naohýbané plechy a ne technická úroveň. Za 50 tisíc korun se dá koupit slušná ojetina, která může dlouho sloužit. Ano, bude stará a sem tam něco doslouží a bude mít horší pasivní bezpečnost, ale může sloužit úplně stejně, jako nový 4x dražší Logan. Ovšem předpokladem je, že majitel se alespoň trochu ve vozidlech orientuje a nebude zavislý jen na informacích ze servisu.
To je jednoduché, kdo autům nerozumí, tak ho nové i ojeté může přijít na stejné peníze, ale je potřeba umět si to přiznat a zařídit se podle toho.
Za kvalitu si člověk musí zaplatit. Mám novou Fabii 1,2 HTP, na 6ti letý leasing. Za tichý, silný, moderní, úsporný a spolehlivý vůz si raději připlatím, než abych podporoval zloděje a mafiány a nechal se šidit nějakým vykukem z garáže. Auto svěřím odborníkům ze značkového záručního servisu, u kterých mám zaručenu nejvyšší odbornost. Kdo si kupuje křápy z ciziny a jezdí s nima jak sebevrah, jeho věc - jen ať neohrožuje ostatní na silnici.
Kde je proboha Ford Escort? Ten všechny tyhle káry smete ze stolu levou zadní,za 50k se dá koupit slušná 1.6 16v 1998 s klimou a dobrou výbavou,absolutně nesrovnatelné s Filetou
No myslím si, že escort těžko smete mondeo ze stolu, kdž je to nižší model stejné automobilky. Ale proti gustu. Já osobně mám s fordy tak špatnou zkušenost, že už se jim raději vyhýbám. Jízní vlastnosti jsou možná super (myslím podvozek a řízení), když je každý tak vychvaluje, i když bych řekl, že to se týká spíše focusu a pozdějších modelů. Mám zkušenost s escortem 1.8 D a byla to katastrofa. A když se náhodou stavím za známým do servisu, tak tam skoro pokaždé stojí něco novějšího od fordu s poměrně netriviální závadou jako odejite čarpadlo (udajně se to stavalo dost často a bylo na vině podpětí baterky), nebo teď naposlady zarezle střiky v hlavě (hlava motoru byla prolitá týden rezojedem aby šli vytáhnout).
V životě bych nekoupil za 50 tis auto domácí produkce, u nás je jakákoliv škoda enormě předrařená, za 50 tis máte velmi hezkýho Renaulta R19 s výbavou, okteré se filcce ani nesnilo, s technologií motoru na úrovni Fabie z r. 2000. Nemusí to být 19ka, ale jakýkoliv záp. produkt...i ten Fiat byl rozhodně dál, než Škoda.
Nechci hanit naši (kdysi) automobilku, ovšem věřím v to, že jen blázen by koupil social line od škody za peníze pěkného západního vybaveného a technicky propracovanějšího vozu. Jen upozorňuji, že je to můj názor a nikomu ho nevnucuju:)
S tím souhlasím, i když za 50k se dá koupit lepší auto než R19.
Je neskutečné, kolik blábolů obsahu článek o Nexii. Srovnávat tento rádoby "vůz" s Nexiií je totéž, jako srovnávat Mercedes s Trabantem. To prostě nelze.Základní výbava vozu Nexie je nesrovnatelně vyšší , než vybavení "Fóbií". To ví i malé dítě.Nesnažte se tu podsouvat spotřebu. Fábie /benzin/ jezdí za víc, než Nexie. A ještě mnoho dalších polopravd tam v tom článku uvádíte.Neblbněte lidi, Škodovka jde stejne do háje!
Ešivá von ale nepsal vo Felicii, co?
Pisatele článku musím opravit, felicie 1.6 neměly od 1996 v základu posilovac rizení!!!
sám vlastním feldu "šestnácku" z roku 1997 a posilovac bych fakt nepřehlédl...
jj, měla ho highline verze GLX...